Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Zvýšení mezd pedagogů (3.9.2018-9.9.2018)

Neznámý uživatel2018-09-20 07:48:42
2018-09-15 20:26:49 hlavně, když dobře chápete ironii:))
Neznámý uživatel2018-09-16 10:51:31
Jsem majitel úspěšné firmy a relativně spokojených zaměstnanců. Protože s některými školami spolupracujeme, přidám k tématu pár postřehů.
Jenom zvýšení platů školství nezachrání, společnost zde má velký dluh v mnoha oblastech.
Co například půlmilionový náborový příspěvek? Pro ty, co nastoupí, pro ty, co jsou ve školství cca 15 let, pro ty zkušené, co odešli a vrátili by se, aby mohli předat zkušenosti mladým kolegům?
Co takhle např. veškeré dozory učitelů zajistit jinak a neplýtvat jejich kvalifikací, na dozor přece nemuseli studovat VŠ. Kdybych já takto plýtval časem kvalifikovaných zaměstnanců ve své firmě, dávno bych zkrachoval.
A mnoho dalších věcí, je to o diskusi.
Ministerstvu školství ujel vlak, proto by se touto problematikou měla zabývat celá vláda. Jinak rodiče začnou hledat pro své děti alternativy.
S pozdravem podnikatel - rodič již dospělých dětí.
Neznámý uživatel2018-09-15 20:26:49
Zvláštní představa o důstojnosti života a této profese...což jen dokazuje, že vykonávat práci učitele je velký přepych, který si může dovolit jen dobře situovaný člověk. Já mezi ně nepatřím. Jak je to tedy s mou důstojností??? Nemyslím si, že důstojnost učitele spočívá v tom, jestli jezdí do práce vysněným autem. Lituji Vaše okolí, pokud to tak vidíte. V životě jsou jiné důležité hodnoty a právě ty bychom měly dětem předávat! Samozřejmě si též myslím, že pokud se finanční situace rychle nezlepší, školství padne během deseti let "nahubu" a učit budou asi už jen manželky podnikatelů:-)
Neznámý uživatel2018-09-13 20:33:28
2018-09-11 16:14:28 Já myslím, že hodně učitelek žije důstojně. Vzaly si podnikatele, každý den jiné boty, do školy jezdí offroadem, chodí do fitcenter (udělej každý den 50 kliků a budeš to mít zadarmo), v rámci studijního volna o prázdninách jezdí lyžovat do Alp... Horší je to s chlapama.
Neznámý uživatel2018-09-13 20:30:37
2018-09-13 11:40:21 je to tak a což takový správce počítačové sítě, několika servroven, několika set počítačů... Normální firma by na to měla celé oddělení. Outsourcing není dost pohotový. A to si ještě nemůžu až tak stěžovat.
Neznámý uživatel2018-09-13 20:29:08
Zvýšit platy učitelům a přitlačit na ně, aby se odpovídajícím způsobem "odvděčili" přístupem, který je na hony vzdálen obzoru mezi kafem v kabinetu a třídou. Jak prosté. JENŽE! Kdo zvýší a z čeho, a kdo přitlačí... Náš národ by měl být vzdělaný a zdravý, jinou možnost nemáme. Zatím to podle volebních billboardů komunálních voleb ale vypadá, že nejdůležitější je akvapark.
Neznámý uživatel2018-09-13 11:40:21
Těší mě, že se někdo zastane také nepedagogických pracovníků!! Naše paní ekonomka má vysokou školu, práci odvádí skvěle a plat má o dost nižší než by měla na městském úřadě na srovnatelně náročné pozici.
Neznámý uživatel2018-09-11 16:14:28
Myslím, že si učitelé vyšší platy zaslouží. Je potřeba, aby žili důstojně, vzdělávali se a měli také mít finance na regeneraci sil(dovolenou, sport...). Vzdělávání ani odpočinek nejsou zadarmo.
Nepedagogičtí pracovníci jsou placeni prachbídně,podprůměrně! Zvýšení platů si 100% zaslouží také!
Neznámý uživatel2018-09-10 13:45:01
Mám stejné zkušenosti,jako předcházející paní ředitelka. Žádná kvalifikovaná učitelka MŠ neměla zájem pracovat na zkrácený úvazek 0,60.Na víc bohužel škola nemá finance.Je to velká škoda,protože potom učí učitelky, které jsou nekvalifikované.
Neznámý uživatel2018-09-10 10:32:05
O letošních prázdninách jsem si jako ředitelka MŠ připadala jako žebrák, když jsem doslova PROSILA kvalifikované učitelky, které jsem horko těžko našla, aby šly do mé školy pracovat na 0,75 úvazku. Bohužel jsem slyšela opakovaně jednu odpověď, že v jakékoliv firmě v okolí dostanou dvojnásobek. Škoda učitelek a naprostá ostuda státu.
Neznámý uživatel2018-09-08 11:13:16
Pan ministr by se měl naučit používat minulý čas, například: Od září jsem všem učitelům přidal tolik a tolik a nepedagogickýcm pracovníkům tolik a tolik (i oni totiž svým příkladem vychovávají naše děti, lépe než naši politici). Ale zatím sliby, sliby, sliby, ...
Pan ministr chce zvyšovat platy (ve školách nejsou mzdy!, aby bylo jasno zhlediska minimální ekonomické gramotnosti), ale teprve na podzim začne zjišťovat, kolik učitelů vlastně má (=informace z médií), takže vlastně nemůže ani vyčíslit, kolik potřebuje prostředků. Skvělá finanční gramotnost, že? Na MŠMT totiž nejvíce ze všech uplatňují metodu pana Hejného. Dělají jen to, co sami chtějí a jen tehdy, když to sami chtějí.
A až po dlouhém otálení nějaké zvýšení nastane, tak ti, co to dostali, zjistí, že jim z toho kus "sežrala" inflace a růst průměrného příjmu, tak jak to bylo naposled.
Otakar Jíra2018-09-07 19:31:50
Pan ministr zřejmě nezvážil, že při současné ministerské fluktuaci a opakujících se (ničím jiným než zbožným odhadem podepřeného tempa růstu hospodářských výsledků a platů ve státní sféře) slibů, které zarmoutí v termínu, ve kterém mají být splněny, je pouze jalovým rétorickým cvičením. Právě tak úvahy, jestli je důležitější politik nebo učitel, případně řezník nebo pekař. Myslím si, že vážnost pedagoga sice spočívá mj. na tom, jaká je výše jeho platu (s tím asi nic nenaděláme), ale zároveň i na tom, jakou má autoritu u rodičů i u žáků. A ta je odrazem především jeho morálně volních vlastností, vědomostí a dovedností. A samozřejmě i otázka kvality přípravy pedagogů na vysokých školách. Podívejme se jen na to, kolik už bylo od osmdesátých let minulého století vyhotoveno a diskutováno koncepcí rozvoje toho, či onoho fenoménu. Nejsem si jist, zda aktuální diskuse o úpravách RVP přinese nějaké "štěpné" řešení. Nejsem si jist, zda současný systém DVPP je motivující, nejsem si ani jist, že diskutovaný kariérní řád bude motivující. Pedagog by měl být kreativní osobností působící na několik věkových kategorií (pracovat s dětmi a s dospělými není totéž - ale jakou má z vysoké školy získanou kompetenci pro komunikaci s dospělými?)Jakým způsobem "je zacházeno" s novým přišedším pedagogem ve sborovně a s vedením školy? Má tu oporu, nachází pochopení a citlivé profesní vedení. Nebývá tady často rozdíl mezi tím, co se naučí na fakultě a jaké jsou pak konkrétní požadavky na obsah i formy jeho práce? Má dost příležitostí k osobnostnímu a osobnímu rozvoji. Proč v některých jiných profesích nastupující pracovníci oželí někdy několik stokorun a raději si zvolí profesi a prostředí, které mu dovolí tvůrčí a zajímavou práci? A pedagogika a pedagogické působení je přeci ze samého svého principu kreativní a entuziastická činnost. Samozřejmě, s dětmi se nemůže diletantsky a voluntaristicky experimentovat. Ale je cestou sepisování složitých a sáhodlouhých projektů, navíc vyžadujících nejenom administrativní, ale i ekonomický talent. A mohl bych ještě dlouho pokračovat ve výčtu faktorů, které jsou podle mého mínění daleko více ohrožující školství, než výše platů (uznávám, že jejich výše je velice důležitá, ale není to jediná věc k řešení; nevím už, kde jsem četl, že se nejedná o plat, ale o uznávací poplatek za ponížení lidské důstojnosti; zejména v případě učňovského školství považuji tento příměr za celkem trefný). I když jeden z našich polistopadových ministrů financí tvrdil, že o peníze jde až na prvním místě a jeden z našich polistopadových premiérů zvěstoval, že prostředky jsou, byl bych raději, kdybychom neuvažovali pouze o sumě, ale také o podmínkách. ve kterých je poskytována.
Neznámý uživatel2018-09-07 18:49:24
Napadlo někoho, že do roku 2021 bude plat ostatních vysokoškoláků třeba dvojnásobný než u učitelů, to už do školství nedostanete ani nohu, vždyť i nyní sehnat učitele je nadlidský výkon, těch pár nadšenců, kteří nyní ještě učí odejdou do důchodu nebo na MD a po ní se do školství z finančních důvodů již nevrátí. Vše začíná u peněz, plat jednoho politika je přibližně plat 4 učitelů, kdo je potřebnější?
Neznámý uživatel2018-09-04 07:50:12
A ty víš, že tam ještě budeš, ministře, abychom tu záruku mohli zkontrolovat? Já bych místo těchhle strak na vrbě radši zrušil centrální nákup a psaní nesmyslných sáhodlouhých projektů, jejichž účinnost je mizivá, a věnoval se "klidnému a vytrvalému" posilování významu vzdělání, protože nositelů pseudotitulů jsou plné ulice (a lavice...).
Mgr. Dalibor Fusek2018-09-03 07:53:38
„Za sebe mohu zaručit učitelům přidání od ledna a pokračování v nastartované strategii tak, aby se v roce 2021 dosáhlo průměrného platu 45 tisíc korun. Pojďme klidně, ale o to vytrvaleji, k této cílové hodnotě,“ říká ministr školství Robert Plaga. Zajímalo by nás, co si o tomto vyjádření myslíte Vy?
Pátek 19.04.2024, svátek má Rostislav


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (5)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.