Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Maturita 2014 (26.5.2014-2.6.2014)

Neznámý uživatel2014-05-30 20:03:12
Jsem drobný podnikatel, takže žádný odborník přez školství, ale posledním dvoum příspěvkům jsem porozuměl a je jen škoda, že ostatních několik tisíc učitelů a ředitelů včetně ministra a jeho armády úředníků ztratilo normální lidský rozum a cit a vše podřídilo jen moci a penězům. To, co dnes a denně vidíme a posloucháme z našich nejčtenějších medií a několik tisíc našich výchovných pracovníků se státem placenými tituly se neozvou a mlčí, jen si někde anonymně stěžují na málo peněz a hodně práce, mám strach z budoucnosti našeho státu.
Neznámý uživatel2014-05-28 13:43:55
Procento neúspěšných studentů je ještě milosrdné vzhledem k tomu, kdo se všechno na střední školu dostane. Pokud má žák na základní škole problémy, známky 3 - 4 a přesto ho na SŠ vezmou, je obdivuhodné, když se mu podaří maturitu zvládnout. Pro tyto studenty se úroveň maturitních zkoušek stále snižuje, což je cesta do pekel. Abychom se vrátili k vyšší úrovni studentů, museli bychom snížit počet středních škol (případně VŠ)přiměřeně k celkovému počtu mládeže této věkové kategorie, aby se tam dostávali pouze ti, kteří na to mají schopnosti a snahu je uplatnit. To je ovšem velmi nepopulární zásah, ale snad se někdo odvážný najde. Jinak bude značný počet našich "maturantů" vzhledem ke svým znalostem pro smích. Firmy pak budou hledat v zahraničí místo mezi našimi z části "polovzdělanými" absolventy, kteří mají nedostatečné vědomosti, ale o to více sebevědomí. Mgr.L.Kvízová
Neznámý uživatel2014-05-28 10:57:25
Diskutovat o letošních maturitních zkouškách a úrovni absolventů znamená probírat znovu to, co asi tak 95% učitelů důvěrně zná, čím se trápí a o čem ví, že ze své pozice (učitele, ředitele) naprosto neovlivní. Všichni přece víme, že je to důsledek naprosto nekoncepčního chování lidí, kteří ze všeho, co se školství týká učinili záležitosti politické. Lidí bez zkušeností a někdy i potřebného vzdělání, kteří nemají ani základní představu o tom, co znamená vychovat z dítěte slušného a pracovitého člověka. Zato naprosto přesně vědí, že požadovat po dítěti plnění povinností je omezování osobní svobody a tedy ohrožení zdravého vývoje. Je zajímavé, že nikdo nezpochybňuje a ani se nepozastavuje nad náročným trénováním sportovců. Ale běda učiteli, který by chtěl, aby se žák naučil vzorec pro výpočet objemu tělesa nebo dokonce chemický vzorec vody. Co asi tak můžeme řešit na maturitních zkouškách? Příslušný politik rozhodne o snížení úrovně nebo ještě lépe o jejich zrušení a problém neúspěšnosti žáků bude vyřešen. Nebo řešme příčiny. Vraťme škole pozici vzdělávací instituce a přestaňme děti blbnout názorem, že vyučovací hodina je jen pauzou mezi přestávkami. Vyžadujme od dětí plnění povinností, ať nejsou v šoku, až po ukončení VŠ budou sedět 10 hodin za kasou v hypermarketu, aniž by mohli odejít na WC. Demokratické vyjádření názoru ani nezmiňuji.
Neznámý uživatel2014-05-28 08:47:29
Jsem zásadně pro společné státní maturity a současná úroveň obtížnosti už by se opravdu neměla dál snižovat. Pokud chce mít někdo střední vzdělání, tak ať se snaží. Zatím se snaží všichni, kromě žáků. Problémů kolem maturit je mnoho a já se obávám, že už se na dřívější úroveň nikdy nevrátíme. Dnešní trend je takový, abychom měli všichni maturity, ale úroveň znalostí už nikdo neřeší. Měla by se více propagovat i řemesla, protože před tím, kdo umí svoje řemeslo dobře, smekám.
Neznámý uživatel2014-05-27 09:36:58
Myslím si, že se nejen v případě matematiky, ale i obecně v poslední době projevuje, v podstatě nezastavitelný posun zájmů žáků od technických oborů k oborům humanitním, avšak o to hůře uplatnitelným. Ruku v ruce s nabídkou VŠ, které velmi rády vytváření obory a podobory všeho možného ražení se nám vytváří společnost, kdy sice všichni budou mít vysokou školu, ale jen někdo bude mít práci. Z tohoto pohledu beru maturitu jako velmi úspěšný projekt, protože na daný problém minimálně poukazuji. A všem dívkám, které dnes již svým počtem válcují chlapce na VŠ vzkazuji, že je to opravdu jen Pyrhovovo vítězství. Bez matematických základů a logického uvažování sice dnes ji lze školu vystudovat, bohužel již ne ji uplatnit.
Neznámý uživatel2014-05-26 10:39:29
Z vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že úroveň absolventů je rok od roku tragičtější. To, co bychom před příchodem státní maturty v žádném případě nemohli propustit na VŠ se dnes stalo absolutním standardem.
Mgr. Dalibor Fusek2014-05-26 06:41:06
Letošní maturity jsou již u konce a opětovně se prokázaly některé dlouhodobě pozorované negativní jevy. Za všechny lze jmenovat opětovně sníženou úspěšnost žáků u matiritní zkoušky z matematiky. Jak Vy sami hodnotíte letošní maturity? Jakou úroveň mají současní čeští žáci?
Pátek 26.04.2024, svátek má Oto


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (6)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.