Neznámý uživatel | 2015-08-28 14:55:38 | |
---|
Já teda osobně nemám rád jakékoliv povinnosti, vidím však v tomto návrhu více pozitiv než negativ. Už jen ve vztahu dřívějšího návratu matek do pracovního procesu, což je značný ekonomický problém. |
|
Neznámý uživatel | 2015-08-28 14:26:17 | |
---|
Co říkáte dalšímu návrhu paní ministrině? 10 let školní docházky, povinné ročníky v MŠ, přednostně brané děti od 4 let..... Povinnost, povinnost, běda, kdyby měl někdo vlastní názor, nebo si mohl vybrat!!!
Nevracíme se o pár desítek let zpět?
|
|
Neznámý uživatel | 2015-07-30 09:44:01 | |
---|
Už to tu kolegové napsali. Největším škůdcem je nekoncepčnost, nekompetentnost a idealizace školství. Neustále se mění ministři a politikové tlačí na snižování nákladů a podbízejí se voličům. Do školství mluví novináři a lidé, kteří nemají komplexní představu, jak to funguje. Mnozí prosazují své ideální představy o školství a zapomínají, že lidé jsou reální.Většina odborníků jsou specialisté v úzkém oboru a snaží se své teze generalizovat na celé školství. No a pak je zde nezanedbatelná skupina lidí a organizací, kteří mají ze školství dojnou krávu.
Svoji roli hraje i přebujelá legislativa a katastrofální financování školství.
Zastal bych se prostých úředníků na MŠMT a v ústavech. Řada z nich své práci rozumí, ale musí poslouchat co vymyslí ti nahoře.
|
|
Neznámý uživatel | 2015-07-23 12:19:43 | |
---|
Nejvíce škodí některé neziskové organizace, které mají nyní k dispozici velký prostor, zasahují dokonce i do vzdělávání, přičemž odbornost nemají žádnou. Každopádně se umějí výborně pohybovat ve vodách evropských dotací a nestydí se pomlouvat Českou republiku v Bruselu, jen aby více finančních prostředků na financování sebe sama. |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-20 12:08:08 | |
---|
Českému školství škodí samotný systém vzdělávání, respektive to, že školy dostávají peníze za žáka. Žáci se stali zbožím a zaměstnanci škol trhovci, kteří nahánějí potřebné duše. Zrovna tak je divný způsob financování soukromých a církevních škol, které dostávají státní dotace. Proč? |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-16 07:07:54 | |
---|
Rozhodují lidé, kteří nemají praxi v oboru a po nás požadují víc a víc.Kde je zárukou, že absolvent VŠ s jinou střední školou než pedagogickou je vzdělanější, má nárok na větší mzdu a hlavně splňuje klasifikaci. Ti co byli u mne v zařízení na praxi z VŠ - nepřipraveni na praxi. to děvčata ze SŠ mají zásobníky a více se zajímají, mají přehled. Jo, mít titul a je vše ok.
Pokud by seděli lidé na svých místech - nedovolí, aby dvouleté děti nastoupili do klasické školky, kde na ně není tolik času. Moc bych si přála, aby takový člověk přišel pracovat minimálně na měsíc do třídy, kde se vykrývjí učitelky minimálně a měl 6 dvouletých dětí, 4 tříleté, dítě s OŠD, dítě s ADHD bez asistenta a dál předškoláky, pětileté, čtyřleté a byl na ně sám ve třídě. Myslíte, že s titulem VŠ to vzládnete lépe? Měli by jste. proto se chystám odejít, protože jednu takovou šikovnou kolegyní mám. jakou praxi v oboru mají ti, co o nás rozhodují? |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-13 10:38:21 | |
---|
Politici, kteří se chtějí zavděčit rodičům jako voličům.
Pravidla pro školy se s každým ministrem mění, stabilita vzdělávání je závislá na koncepci jednotlivých politických stran, a to je špatně.
Školy potřebují dlouhodobou stabilitu na svoji práci, nikoliv neustálé přepracovávání vnitřní dokumentace kvůli slovíčkaření v novelizovaných zákonech.
|
|
Neznámý uživatel | 2015-07-10 13:20:36 | |
---|
Ministři. Za 20 let jsme jich měli 17 nebo víc?
|
|
Neznámý uživatel | 2015-07-10 11:14:31 | |
---|
Našemu školství škodí lidé, dosazení nebo sedící v rozhodujících pozicích z dob, kdy tady snad ještě byli dinosauři a podle toho ovlivňují pružnost, novátorsví, alternativy, se kterými by, nedej bože, někdo přišel... |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-09 19:16:24 | |
---|
Našemu školství škodí to, že všichni k němu chtějí mít odborné připomínky bez ohledu na své vzdělání. Škola se stává odkladištěm dětí, na které rodiče nemají absolutně čas. Rodiče chtějí vynikající výsledky svých dětí a nechtějí, aby pro ně jejich děti musely něco udělat. A paní ombudsmanka je vysloveně škůdce. |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-08 07:25:47 | |
---|
Nejvíce škodí zřizovatelé-a to zejména v menších obcích.Do funkcí ředitelů škol si často dosazují svoje známé a kamarády - bez ohledu na kvalifikaci-to je veřejné tajemství. A dále? Zákony. 10 let platí již jednou opakovaně prodloužená výjimka na vzdělání učitelů, hrozí nekvalifikovanost a najednou všichni ti, co čekali na další úlevu, studují a pracáky s učiteli praskají ve švech! Mladí a nekvalifikovaní učitelé - levní učitelé a navíc další potencionální studenti:-) A není divu, když se nám střídají ministři školství jak na běžícím pásu. Takže co nejvíce škodí...Máme vůbec ve školství ještě nějaký systém??? Na co potřebujeme ministry školství, když školy řídí starostové obcí!
|
|
Neznámý uživatel | 2015-07-07 16:03:42 | |
---|
Nejvíce českému školství škodí neziskové organizace - mluví do způsobu vzdelavani, aniz by někdy stali před žáky a snažili se je něco naučit - coz je v dnešní době často nadlidský úkol. Dále jsou to všichni ti co tyjou z rozpolcenost školství a za drahé peníze nabízejí školám služby, které by učitele pro školu udělali daleko levněji - v podstatě kapitolu školství vysávají, a pak nejsou peníze na pláty,pomůcky apod.milena |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-07 08:28:00 | |
---|
Ocenila bych více informací z oblasti DVPP, ať už metodických, tak i z terénu. Kde a jak lze doplnit své vzdělání apod. |
|
Neznámý uživatel | 2015-07-02 10:52:50 | |
---|
S obsahem stránek jsem velmi spokojen. Co se týče námětů na vylepšení, ocenil bych více informací pro pedagogy. Stránky jsou monnetálně obsahově zaměřeny spíše na ředitele škol. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2015-06-30 20:35:12 | |
---|
Jelikož nastal čas prázdnin, rozhodli jsme se naši pravidelnou rubriku Téma týdne dočasně pozastavit. Přesto i v tomto odpočinkovém čase bychom rádi znali Vaše názory. Ptáme se Vás tedy, zda byste chtěli nějakým způsobem naše stránky rozšířit, případně vylepšit, anebo zda máte k některé ze současných služeb jakoukoliv připomínku. Budeme rádi za jakékoliv Vaše podněty a připomínky. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi