Miroslava Adamcová | 2015-01-23 13:41:24 | |
---|
Doporučuji, sama jsem učila a nabídla bych volná místa ve škole. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-07 14:29:40 | |
---|
Doporučuji! Navštívila jsem setkání těchto žáků a rodičů, byla jsem nadšená! Konzultant si úroveň pohlídá, rodič musí být finančně zajištěný, od školy dostane pouze učebnice, jinak vše na vlastní náklady, proč jim házet klacky pod nohy?
Jarka |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-07 14:26:51 | |
---|
Doporučuji!Sama jsem nabídla volná místa ve škole!
|
|
Neznámý uživatel | 2014-12-07 14:25:44 | |
---|
Doporučuji! sama
jsem nabídla volná místa ve škole. Zúčastnila jsem se setkání takto vzdělávaných žáků a byla jsem nadšená! |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-07 10:22:46 | |
---|
Doporučuji domácí vzdělávání. Socializace není problém, protože děti chodí v odpoledních hodinách na různé aktivity, kde se setkávají se svými vrstevníky. Domácí výuka je mnohem efektivnější pro děti s různými handicapy i pro děti nadané. Máme to vyzkoušené na čtyřech dětech, které jsme učili na prvním stupni.
Samozřejmě je důležité, aby rodiče věnovaly výběru způsobu vzdělávání velkou pozornost. Velice doporučuji pražskou soukromou základní školu Parentes v Dobřejovicích. Bobek Bohumil, Třebíč |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-05 11:13:43 | |
---|
Domácí vzdělávání na 2.st. pouze v odůvodněných /výjimečných/ případech.
Školství potřebuje řešit jiné, důležitější problémy. Je třeba, podobně jako v Rakousku již před několika lety, snížit počet žáků ve třídě. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-05 09:54:50 | |
---|
V sousedních zemích, např. Rakousku, je u všech maturitních oborů matematika povinná, nemají s tímto faktem zásadní problém. Matematika učí čtenářské gramotnosti, logickému myšlení a vede k pravidelné práci i řádu. Na tyto funkce matematiky by nemělo být zapomínáno. Také z těchto důvodu je vhodné, aby maturita z matematiky na základní úrovni byla povinná. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-05 08:21:17 | |
---|
Dobrý den, téma je zajímavé. Pro naši školu také proto, že jsme součástí pilotního ověřování individuálního vzdělávání na 2.stupni. Podle mého názoru je to v odůvodněných případech dobré- některé děti trpí poruchami chování i učení, které jim zamezují plnit klasickou docházku ve škole. Některým "nesedí" dopolední režim ve škole nastolený, některé zas mnoho cestují se svými rodiči a v odůvodněných případech by bylo možno IV povolit i dětem mimořádně nadaným, které se věnují např.sportu či umění. Při dobrém legislativním ošetření by se tato možnost nedala nabízet plošně všem dětem. Jiná věc je ta, že s IV je mnoho práce a školy nedostatnou dostatek peněz na tyto žáky. Je to odůvodněno tím, že když ten žák nesedí ve třídě, není dotován plně normativně, ale jen 1/4. To je už jiná věc. Konzultace, přezkoušení, komunikace s rodiči a školiteli atd.je věc náročná a je třeba ji kantorům ocenit. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-04 08:13:46 | |
---|
Ačkoliv se svým kolegou souhlasím, myslím si, že se trochu odklonil od tématu. Podle mne je problém domácího vzdělávání na druhém stupni ukryt v tom, že děti nedostanou tolik potřebnou konfrontaci se svými vrstevníky, která jim v pozdějším životě může chybět. |
|
Marek Černocký | 2014-12-03 21:31:39 | |
---|
Je velmi těžké určit, zda je přínosné domácí vzdělávání před klasickou školní docházkou, zvláště v této době, kdy mnoho učitelů hovoří jen o platech a odmítá si dodělat potřebné vzdělání. Velmi fandím novým nastupujícím mladým učitelům a vyzývám je aby si přešetli životopisy svých starších kolegů a některými z nich se nenechali ovlivňovat. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-03 16:46:27 | |
---|
S ředchozím vyjádřením absolutně nesouhlasím. Mé děti byly vzdělávány na prvním stupni právě v domácím prostředí a nijak jim to neublížilo. Naopak, nyní, když chodí do klasické školy, jsou povětšinou cílem šikany a posměšků. Opravdu nevím, co je na tom socializačního. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-02 18:04:35 | |
---|
Podle mne je to nesmysl. Kdy už jindy se mají děti socializovat než v období druhého stupně ZŠ? To je zase nápad rádoby dobrých maminek, které mají nebetyčné nutkání se o děti starat po celý život. Co ale nastane v případě, že ono dítě se jednoho dne rozhodne, že půjde pracovat a nikdy v životě nezažilo jakoukoliv činnost v kolektivu? |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-01 21:09:39 | |
---|
Souhlasím s možností domácího vzdělávání žáků druhého stupně. Především v případech nemocných a postižených dětí a při delším pobytu rodičů v zahraničí, kdy není možnost navštěvovat zahraniční školy. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-01 19:10:16 | |
---|
Já si naopak od kolegů myslím, že se jedná o velmi důležitou a potřebnou věc. Mnoho žáků (např. postižených) v klasické školní instituci trpí a není schopno se vzdělávat v kolektivu. U přesně vymezeného vzorku osob bych tedy byla jednoznačně pro. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-01 09:36:09 | |
---|
V žádném případě nedoporučuji. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-01 09:22:08 | |
---|
Myslím si, že ve výjimečných případech to může být ku prospěchu věci. |
|
Neznámý uživatel | 2014-12-01 08:59:46 | |
---|
V žádném případě domácí vzdělávání žáků 2. stupně ZŠ nedoporučuji. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2014-11-30 19:18:09 | |
---|
Pro tento týden jsme si pro Vás připravili velmi kontroverzní téma. Ptáme se Vás, zda by měla být (stejně jako u prvního stupně ZŠ) uzákoněna možnost tzv. domacího vzdělávání u žáků druhého stupně? V případě, že ano, pokuste se nám také napsat, v jakých případech by to mělo být možné. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi