Vzdělávací služby

PENZION ČERNÁ ...Penzion Černá Říčka nabízí ubytování pro cca 40-48 osob,vhodné zejména pro školy,školky,lyžařské...
O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.



Prázdninový blog aneb tipy na léto nejenom pro učitele

autor: Radka Ká

Tak jsme se dočkali. Prázdniny jsou tady a vzdělávání jde tak trochu stranou, alespoň tedy to vzdělávání žáků. Možná teď bude čas pro nějaké to sebevzdělání a osobní rozvoj. Jakkoli, nezapomínejte, že i odpočinek je důležitý. I relaxace má svůj význam.

Léto je tady
A prázdniny mohou využít stejně tak žáci a studenti jako jejich učitelé. Příjemné lze spojit s užitečným. Klidně můžete za osobní rozvoj považovat to, že se naučíte skutečně relaxovat a odpočívat. Je to potřeba. Lidské tělo pracuje na principech rovnováhy. Jde o rovnováhu mezi aktivitou a pasivitou. Léto je tu pro každého, je skvělou příležitostí naslouchat svému tělu a snažit se najít nějakou rovnováhu.

Aby bylo léto, jak má být
Nastává období zalité sluncem, období plné radovánek. I léto má však své stinné stránky, a tak se hodí se na ně předem připravit.

Co se dá udělat pro léto v pohodě?
Dodržovat pitný režim
Voda je život. Bez vody nemůže lidský organismus fungovat a v létě dehydratace hrozí více než kdy jindy.
Hlídat si příjem minerálů
S pocením člověk v létě ztrácí nejenom vodu, ale také potřebné minerální látky. Proto je třeba je doplňovat prostřednictvím zdravé stravy. V létě člověk nemá hlad a nejí tolik, bohužel, když už jí, často nezdravá jídla s nedostatkem základních živin. Každý z nás ví o minerálech (a vitamínech), a stejně na ně v praxi zapomínáme.
Vyhledávat antioxidanty
Mnohé minerály a vitamíny působí v lidském těle jako antioxidanty. Ty se v létě obzvlášť hodí, mj. proto, že pomáhají před negativními účinky slunečního záření. Skvělým letním zdrojem antioxidantů je ovoce, jako stvořené pro léto a letní pohodu. Nezvyklým zdrojem antioxidantů může být i chlorofyl obsažený v listové zelenině a zelených potravinách. I ty se v létě hodí.
Zaměřit se na probiotika
Strava ovlivňuje mnohé. Zdravá strava je základním předpokladem zdraví. V létě je však nezřídka strava také původcem možných zažívacích potíží. Vše se snáze kazí, navíc při cestování objevujeme nová jídla a ochutnáváme potraviny, na které nejsme běžně zvyklí. To může být potíž. Jako prevence zažívacích potíží přitom mohou pomoci probiotika, které se obecně doporučují před každou dovolenou (i během dovolené). Probiotika zvyšují odolnost zažívací soustavy vůči nejrůznějším patogenům, napomáhají zdravému trávení. Navíc mohou mít i báječnou osvěžující podobu – jako kysané mléčné nápoje v létě příjemně ochladí.
/Zdroj/
Není to však jen jídlo, co dělá léto létem…
Ještě pořád je čas dělat věci, na které během roku není čas. Léto se dá využít nejenom pro odpočinek, ale i jako příležitost vyzkoušet něco nového, třeba nějaký nový sport.

Sportování podporuje mozkovou činnost
Je to tak, mozek se dá trénovat různými způsoby. Třeba tím, že se pustíte do nějaké nové pohybové aktivity. Nové pohyby se totiž budete muset naučit, na to budete potřebovat mozek. Můžete vyzkoušet všemožné vodní sporty, ale třeba i takový tanec. I pokud jde o tanec, máte z čeho vybírat. Mohou to být žhavé rytmy latinsko amerických tanců, zumba, stejně jako společenské tance. Můžou to být i tance úplně jiné. Vždy se můžete těšit na nové zážitky a říkat si, že vám to bude užitečné i v profesním životě. Prospěšná vám bude i společnost pozitivně naladěných lidí, protože při tanci člověk jednoduše pozitivně naladěný je.
A ještě jeden, téměř školácký tip. Užívejte si sluníčka, protože sluneční paprsky jsou nezbytné pro zdraví (zdraví nervové soustavy nevyjímaje). Prostřednictvím slunečních paprsků dochází v pokožce k tvorbě vitamínu D. Vitamín D je přitom podle vědeckých studií významný povzbuzovač nervové soustavy. Tak ho v létě pořádně načerpejte, po prázdninách se vám pevné nervy jistě budou hodit.

Obrázek: Pixabay.com
30.06.2018 | Karma článku: 3.79 | přečteno: 202x
Pondělí 24.09.2018, svátek má Jaromír


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Letošní školní rok očekávám ....

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí TOPlist

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.