Dominika Coufalová: Škola nás místo jmen manželek panovníků měla naučit pracovat s emocemi |
16.6.2022 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Otevřený dopis Sdružení učňovských zařízení Ondřeji Štefflovi |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT: To hlavní z Hlavních směrů revize RVP ZV po vypořádání připomínek |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Denisa Gdovinová: Ako žijú učiteľky v hlavnom meste: Na týždeň im občas zostane 10 eur, jedia školské obedy |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
EDUin: Jak do praxe prosadit kritéria Kvalitní školy? Musíme vyrovnat staré dluhy |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Tomáš Pavlíček: Výuka ukrajinských dětí |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Pavel Bobek: Znalostem se nesmí přisuzovat druhořadá role, tento model jsme v Anglii opustili, říká autorka Sedmi mýtů o vzdělávání |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Bořivoj Brdička: Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Andrew Bauld: Co je mikroškola? Někteří rodiče vidí výhody v moderní jednotřídní škole |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
CERMAT: Analytická zpráva o výsledcích společné části maturitní zkoušky v jarním zkušebním období 2022 |
16.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi