Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Zvýhodňování dívek učiteli (4.3.2019-10.3.2019)

Neznámý uživatel2019-03-19 09:49:01
Myslím, že by tématu hodně pomohla přesná formulace v souladu s realitou ve školství. Mělo by být uvedeno "Zvýhodňování dívek učitelkami" - a asi by bylo jasné, že není o čem mluvit, nějaké zvýhodňování by se snad mohlo projevovat jen proto, že žena malé ženě lépe rozumí, jak pro dívky, tak pro dospělé ženy jsou chlapci, zvláště v pubertě, nepochopitelní tvorové...
Mgr. Dalibor Fusek2019-03-14 11:52:57
Ještě jednou (asi popáté) Vás chci požádat, pokud máte návrh na řešení nějakého konkrétního problému, na úvodní stránce naleznete položku Vložit námět na řešení. Je to anonymní.
MŠ mateřská škola2019-03-14 11:25:32
Toto opravdu pálí školství nejvíce???? Mám dojem, že je spousta palčivých otázek k řešení.
Tato anketní otázka je zcela na nic.
Neznámý uživatel2019-03-12 08:43:25
Ale to víte, že to nikdo nepřizná, všichni jsou objektivní:) Zaprvé objektivita neexistuje, objektivita je dost subjektivní pojem, a zadruhé by to chtělo znát podmínky. Pokud se vycházelo z názorů žáků, pak je jasné, že kluk, který prudí, protože se nudí, má pocit, že nadrcená holka je dobře hodnocená, i když učivu moc nerozumí, zatímco on je v neoblibě, protože nešoupá nohama a nezdraví u vrbiček. Říkejte si, co chcete, prostě dívky mají (i vzhledem k dřívější vyspělosti) větší snahu plnit svědomitě požadavky učitelů. To neznamená, že je házím do jednoho pytle šprtek, ale určitě k tomu mají větší sklon. Proto jsem tak zaujatý proti víceletým gymplům, které selektují děti ve věku, kdy spousta kluků ještě neví, co se sebou; takhle jsou hozeni mezi ty hloupější. Ti úspěšní ještě nemusí být žádnými megatalenty, prostě dokázali dřív plnit požadavky. Kdyby byl místo selekce malý počet dětí ve třídě, učitel by zvládl jak ty nadanější, tak ty pomalejší a inkluze by se vyřešila z velké části sama. Je strašně důležité najít rovnováhu mezi rozvojem nadaného člověka a výchovou ke kooperaci s těmi "méně nadanými" - navíc ti mohou být nadaní úplně jinak. Víceletá gymnázia a naše slavná "inkluze" tohle spolehlivě ničí.

Ergo tento výzkum je dobře placená pitomost.
Neznámý uživatel2019-03-12 07:59:15
Nedělám rozdíly(vědomě se snažím), ale než nadřená šprtka bez logiky je mi daleko bližší srdci pohodář s inteligentním smyslem pro humor.
Neznámý uživatel2019-03-11 22:58:14
To je ale pěkná kravina! Zásadně známkuji znalosti, dovednosti a aplikaci poznatků a pohlaví v tom žádnou roli nehraje.
Emil Kudrnovský2019-03-10 15:53:59
Přiznám se, že k tomuto tématu nevím, co dodat.
1) Také známkuji podle schopností, ne podle pohlaví.
2) vliv rodiny je jednoznačný
3) chlapci mívají větší tendenci k lenosti.
K čemu jinému chtějí dojít? Vliv pohlaví učitele na známkování?
Neznámý uživatel2019-03-09 17:37:33
2019-03-08 19:50:18 Vůbec nevíte, o čem mluvím, tyhle věci jsem pouštěl skrz hlavu. Na čest práci jsem v životě nenarazil, nemám o čem vyprávět. Takový blbec se najde i dneska, důvod si najde, ale i s inspekcí jsem měl vždycky dobré zkušenosti. Jestli ono to není jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Legrace byla se žáky, chápali a uměli inteligentní humor, dneska na vás většina z nich čumí jak pavilon sov a hlídají si ta svá "práva" zapomínajíce, že mají také jakési povinnosti. Když něco řeknete, polovině z toho nerozumí, protože na to nemají slovní zásobu. Čest výjimkám, naštěstí jsou, i celá třída se najde, tehdy ale byla taková většina.
Neznámý uživatel2019-03-08 19:50:18
Uživateli 18:23:48.
Opravdu byla před rokem 89 velká sranda, když mi inspekce vytýkala a dala i do zápisu v kádrových materiálech, že zdravím žáky na začátku hodiny "dobrý den" (což ostatně činím dodnes) místo správného "čest práci".
Neznámý uživatel2019-03-05 19:20:10
Kdybych měl globalizovat, holky se častěji učí spíš zpaměti, proto mívají lepší výsledky, kluci buď chápou, nebo na to kašlou.

Ze ZŠ zkušenost je třeba jiná než na technické SŠ. Máme ve škole logicky myslící dívky, ale taky chlapce, co marně hledají mozek a to bez ohledu na předmět ! Ta kritéria posouzení bych ráda také znala. Spíše sleduji, že vzdělaní rodiče, kteří se umí vyjadřovat, rozumně se s nimi jedná, chápou, co se děti učí, proč a jak, mají děti bystré,se zájmem o výuku, které se účastní soutěží a olympiád. Mají prostě lepší motivaci a podporu v rodině. Často mají tito rodiče dvě děti - dívku a chlapce, obě děti s výborným prospěchem. Větší vliv než pohlaví dítě má jednoznačně a prokazatelně vliv a působení rodiny.
Neznámý uživatel2019-03-05 18:23:48
Já bych navrhoval studii na téma: proč po roce 1989 pozvolna zmizela ze škol sranda?
Neznámý uživatel2019-03-05 18:21:46
Já mám (z technické střední školy) spíš opačné zkušenosti, v minulosti se řešily stížnosti na starší učitele, kteří dívky nelibě nesli a dávali jim zpozdile najevo, že holka nemá v technice co dělat:))
Mě by spíš zajímala ta kritéria, podle který se to posuzuje, nějak si je nedovedu představit. Kdybych měl globalizovat, holky se častěji učí spíš zpaměti, proto mívají lepší výsledky, kluci buď chápou, nebo na to kašlou.
karel vacek2019-03-05 16:58:22
Další zbytečná studie a zcela zbytečné téma
Neznámý uživatel2019-03-05 15:29:51
Známkuji podle schopností, ne podle pohlaví.
Neznámý uživatel2019-03-05 08:58:01
Nic si nemyslím. Zcela zbytečný výzkum. K čemu to bude?
Mgr. Dalibor Fusek2019-03-04 09:31:06
Z nedávno zveřejněného výzkumu studie think tanku IDEA o dopadu známkování vyplývá, že dívky jsou často známkováním zvýhodňovány oproti chlapcům. Zajímalo by nás, co si o tomto myslíte Vy a jaké máte s danou situací zkušenosti?
Neděle 19.05.2019, svátek má Ivo


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jak mají vypadat přijímačky na SŠ?

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí TOPlist

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.