Neznámý uživatel | 2024-12-30 08:33:45 |  |
---|
Je užíváno mnoho nových, a pro většinu nevyjasněných zkratek, navíc se jevy stávají na určitou dobu módními trendy. Příroda zná oboupohlavnost, sklon k vazbě na jiné pohlaví existuje tisíce let. Rozmnožování je základním znakem života. Sexuální výchova bez prudérnosti obou krajností je v možnostech předmětu biologie, není nezbytné sexuální výchovu samostatně akcentovat v RVP. Toto je již v důsledku „módních trendů“, nabobtnalé nad míru možností, kdy lze zvládnout vše, co je dlouhodobě nově vkládáno do povinného obsahu. |
|
Neznámý uživatel | 2024-12-20 10:09:27 |  |
---|
Já myslím, že stačí vysvětlení té nadouvající se zkratky, upozornění, že vztahové problémy se dají řešit jinak, než změnou pohlaví a že základem je respektování druhého člověka. A hlavně netahat do školy existence s potřebou se za každou cenu přiživit a zviditelnit. Nanejvýš odborného lékaře. A hlavně u dětí trénovat paměť, čtení, psaní a počty. S tím mají obrovské problémy. |
|
Neznámý uživatel | 2024-12-16 08:21:15 |  |
---|
ne |
|
Neznámý uživatel | 2024-12-05 08:15:04 |  |
---|
Sexuální výchova je přirozená, do škol patří. LGBT je často spíše způsob, jak se zviditelnit, většina lidí z toho vyroste. Proč to dříve vůbec nebylo? Na ZŠ to nepatří, na SŠ vhodným způsoben ano. |
|
Neznámý uživatel | 2024-11-25 09:48:17 |  |
---|
Nejde o to, „zda“ tato témata vyučovat, jde o to „jak“. Na místě je „neangažovaný“ věcný přístup. Žáci by měli pochopit, že sexuální život a sexuální orientace jsou intimní záležitostí každého jednotlivce a nikoliv věcí veřejnou.
Žáci by měli být schopni rozlišit mezi zdravým ucházením se o přitažlivého partnera – přitažlivou partnerku a mezi obtěžováním či dokonce sexuálním násilím.
Lidé z LGBTIQ komunity jsou menšinou. Na jedné straně není správné jim ubližovat, diskriminovat je, ale na druhé straně není správné dělat z nich celebrity a nechávat je diktovat většině, že jim má poskytovat jakékoliv výhody.
Naprosto nevhodné je pro výuku těchto témat využívat besedy s lidmi z LGBTIQ komunity, lidi promiskuitní a zástupce z organizací, které si kladou za cíl těmto lidem pomáhat. Jejich působení je z podstaty vždy tendenční a neobjektivní.
|
|
Neznámý uživatel | 2024-11-25 08:50:38 |  |
---|
Bezesporu ano. Jedná se o realitu, jejíž pasivní a později i aktivní součástí jsou a budou prakticky všichni narození (asexuály nevyjímaje).Nepoučení o tomto faktu povede jen ke zkresleným názorům, u mnohých pak k psychickým traumatům.Je-li "blahé setrvání v dětské nevědomosti" cílem některých rodičů, či pedagogů, pak lituji jejich děti. Napadá mi ale ještě jedna myšlenka. Jak by se na tuto otázku tvářil v jiném století hluboce věřící J.A.K., kdyby měl možnost nahlédnout do dnešní reality očima dnešního člověka, tedy se znalostmi na úrovni dnešní doby. |
|
Neznámý uživatel | 2024-11-20 11:53:26 |  |
---|
Myslím, že se ve školství v současné době řeší důležitější témata. Obecně by měl být absolvent základní školy postaven do života se všemi potřebnými všeobecnými informacemi a pevným základem v oblasti jazyků, matematiky a dalších základních předmětů. |
|
Neznámý uživatel | 2024-11-20 09:40:13 |  |
---|
Sexuální výchova ano, ostatně jako okrajové téma existovala vždy. Co se týče LGBTIQ..., tak zmínka, že takové věci existují, ano. Nemělo by to být zneužíváno různými neziskovkami k prosazování různých zájmů a cílů. Nemělo by to být prezentováno či dokonce oslavováno jako nějaká přednost. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2024-11-17 17:41:03 |  |
---|
Měla by podle Vás být sexuální výchova a LGBTIQ genderová témata součástí RVP pro základní vzdělávání? (18.11.2024-24.11.2024) |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi