Naděje pro nepedagogy? |
11.6.2022 |
www.skolskeodbory.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
O školství na Ukrajině |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
František Trojan: Děti s znevýhodněním už do školy často nastupují v pozici „černého Petra“ |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Záviš Dobiášovský: Zmar dětí pokračuje i u druhých kol přijímaček na SŠ |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Třetina dětí se speciálními vzdělávacími potřebami změnila kvůli svému handicapu alespoň jednou školu |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Záviš Dobiášovský: Děti naráží na neúspěch a zklamání. Střední školy v Praze vzali „útokem“ i Středočeši |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Projekt ENGIE podněcuje ke studiu geověd dívky |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Hodnocení dětí v mateřské školeHodnocení dětí v mateřské škole |
11.6.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Učitel by měl být především vzdělaný, říká porotkyně ceny Global Teacher Prize |
11.6.2022 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Tisková zpráva: Rozdělení učiva na jádrové a rozvíjející je další cesta k nárůstu nerovností |
11.6.2022 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi