Neznámý uživatel | 2016-10-17 09:12:40 | |
---|
Vážení kolegové,
souhlasím s předešlým komentářem. Doba ke stávce dospěje v okamžiku, až i rodiče pochopí, že školství se ubírá špatným směrem. Málokdo si uvědomuje tu obrovskou setrvačnost změn, které se přes protesty učitelů začínají realizovat.Ale nevím...Masírování veřejnosti o tom, že každé dítě se může vzdělávat v hlavním proudu, má za následek i změnu myšlení mnohých rodičů.Umístit postižené dítě do normální třídy je určitým způsobem motivující záležitost pro zoufalé rodiče.Bohužel si tito rodiče neuvědomují, že ne vždy je to ta nejlepší volba.Názory odborníků z řad speciálního školství přestaly být pro paní Valachovou důležité, natož z řad běžných učitelů.Preferují se jen ty názory, které plně podporují inkluzi.Takto si to žádá EU. |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-16 11:49:37 | |
---|
Vážení kolegové, dovolím si oponovat. Doba ke stávce ještě naprosto nedospěla. To, že je devastováno školství, musí vidět i rodiče a být o tom přesvědčeni a stávky by se měli tedy také účastnit. Žijeme ve zkratkách, navrhuji zkratku PRAS - pedagogicko rodičovská aktivní stávka. Tzn. nejen zavřít školy, ale celý den např. chodit s rodiči a dětmi po přechodech pro chodce, aby si toho opravdu všichni všimli (a věřte, že by si toho všimli) a nepsalo o tom jen pár novinářů, ale probíralo se to v každé hospodě.
Prosím Vás, kdo postřehl, že např. na Slovensku učitelé od února stávkovali? A stejně to nakonec vše vyšumělo, protože zůstali osamoceni.
Takže, kolegové, pokud musíte učit, učte, ale nezrujnujte se při tom, aby Vám zbyla energie na vedlejší aktivity, ať se máte trochu líp. |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-14 11:52:17 | |
---|
Ve škole se pracuje, aby se pracovalo, ne aby se něčeho dosáhlo, ukažte mi, kde se do puntíku plní RVP/ŠVP, kde se důsledně ověřují "kompetence" a "průřezová témata", či jak se to všechno v tom ptydepe jmenuje. Normální učitel se snaží, aby děti něco uměly, mnohdy proti jejich vůli. A teď školní akční plány! Tuší vůbec tvůrci těchto stohů papírů popsaných vágními bláboly, že něco jako RVP a ŠVP existuje? A že by to spolu mělo aspoň korespondovat? Už je tolik "kompetencí" a "výchov k čemukoli", že není prostor na normální výuku. Místo smysluplné činnosti a realistických inovací se vymýšlejí další a další popsané papíry, které není ani čas prolistovat, natož realizovat. Kdyby takhle idiotsky fungovaly průmyslové firmy, tak už dávno neexistují. Stávka? Vykašlat se na to a jít dělat něco jiného, ať si učí, kdo chce! Jenomže kdo si to troufne. Přiznejme si, kolegové, kdo z nás v této práci vidí opravdové "poslání" a kdo to dělá, protože se na to prostě jednou dal a nic jiného dnes neumí a na předělávání sebe sama je už moc starej nebo unavenej. Jestli nás ve škole drží prázdniny a relativní svoboda (zkuste jít k soukromé firmě!), není si vlastně nač stěžovat. |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-13 15:33:59 | |
---|
Souhlasím se všemi předešlými příspěvky!!!! Musím jen říci -volby dopadly, jak dopadly, teď se nedivme.
|
|
Eva Kaprálová | 2016-10-12 12:14:21 | |
---|
Když jsem v nějakém diskuzním pořadu na ČT24 viděla sebevědomí paní Valachové, která si dovolila říci, že zpětnou vazbou z řad pedagogů usoudila, že inkluze je cesta správným směrem, nestačila jsem se divit. Jediný odborník, jediný můj kolega nesouhlasí s integrací dětí s LMP - důvodů pro to je samozřejmě mnoho, nebudu se o nich rozvádět, všichni je známe. Kdo nám zaplatí opravy ŠVP, tzv. Plány pedagogické podpory, složité výkaznictví a mnoho dalších úkonů spojených s tímto nesmyslem? Nejenom, že bychom my měli stávkovat, ale též národ by měl demonstrovat. Právník, lékař, architekt...všem platíme obrovské sumy za jejich práci, nám je nařizováno tvořit nové dokumenty - a to zcela zdarma! Všichni si z nás dělají již léta legraci a politici si na nás a na devastaci školství budují své kariéry. |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-12 11:06:36 | |
---|
Platy nechme stranou milí kolegové, počty dětí v mateřinkách je nutno snížit, právě jsem přišla od dětí ve třídě předškoláků, a sešlo se nás 25. Sami si udělejte úsudek o tom, jakým způsobem se daří mít ve třídě tvůrčí klid, přehled o všem a všech, čas vyslechnout si jednotlivé děti,čas dokončit aktivity v centrech aktivit, přitom uklidit,zapsat, naplánovat, vystavit, a pozor to vše s úsměvem. Já jsem za snížení dětí, čímž se jistě změní podmínky práce s dětmi ve třídách a nastaví se pohoda. A prosím o stabilitu v legislativě,změny a nekoncepčnost už nás unavuje. Za ředitelky MŠ Bc.Věra Melicharová
|
|
Neznámý uživatel | 2016-10-12 09:32:59 | |
---|
Ano, ano!!! jak již bylo napsáno: zavřít školy.Bohužel, zřizovatel bude popotahovat ředitele za to, že jeho učitelé stávkují.( to je z praxe)Nejde jen o peníze, jak si myslí na MŠMT, ale o počty dětí ve třídách, inkluzi, kariérní systém, nesmyslné papírování, kontroly z ČŠI. Bohužel, z ČŠI se stala instituce obyčejných úředníků.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-10-11 15:08:14 | |
---|
Určitě stávkovat, ale zavřít školy ne se jen připojit ke stávkové pohotovosti a stejně učit. Vše jsou stále jen plané sliby, zvýšení platů na naší škole bylo jen přesun částky z osobního ohodnocení do složky tarifní. Přitom žáků ve třídě je 30 a té administrativy stále přibývá. |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-11 14:34:03 | |
---|
Ano. Proti šikaně. Učitel vykonává službu státu. Má učit a vychovávat děti. Není služkou zastupitelů, orgánů moci a dalších...mnohdy i rodičů, které supluje. Má mít plat takový, aby nemusel přemýšlet, co ještě dělat dál, aby mohl zaplatit hypotéku a uživit dítě. |
|
Jana Dufková | 2016-10-10 11:04:03 | |
---|
Ano, ale nejen za platy, na první místo bych dala snížení počtu dětí na třídách. Konkrétně v mateřských školách na 20. Jana Lišková |
|
Neznámý uživatel | 2016-10-10 07:32:56 | |
---|
Myslím si, že již nám také nezbývá nic jiného. Kolik zde již bylo slibů a vždy skutek utek .... |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-10-09 20:21:24 | |
---|
V roce 2012 zahájili slovenští učitelé masivní stávky, jichž se zúčastnilo až sto tisíc lidí. Podařilo se jim politiky přesvědčit, že je potřeba dlouhodobě zvyšovat platy pedagogů. Nyní jsou příjmy českých a slovenských učitelů na základních a středních školách na stejné úrovni. Nastal již i v českých podmínkách čas k podobnému postupu? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi