Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít


Banka souborů

V této sekci naleznete veškeré elektronické soubory a dokumenty, které byly vydány zodpovědnými orgány státní správy v oblasti vzdělávání. Tyto soubory zde budou umístěny bez ohledu na logickou strukturu tohoto portálu. Soubory pak budou následně rozčleněny do zodpovídajících sekcí. Vzniklá duplicita některých souborů pak je samozřejmě možná. Tato sekce tedy slouží jako kompletní přehled dokumentace, ze které jsou jednotlivé tematické sekce následně zpracovávány a vytvářeny.

01.10.2022Josef Mačí: Jasná čísla o „škole na dálku“. Tyto děti distanční výuku nezvládly
01.10.2022Tisková zpráva: Aktualizace předškolního kurikula chce změnit pohled na školní zralost a usnadnit přechod mezi stupni vzdělávání
29.09.2022Petice: Nesouhlas s kroky vedení Střední školy umění a designu a Vyšší odborné školy Brno
29.09.2022Jak nepublikovat odkaz na veřejné video aneb Digitální kompetence pracovníků ČŠI
29.09.2022Testování tělesné zdatnosti žáků základních a středních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií
26.09.2022Školy topí méně, ale pod dvacet stupňů nejdou
26.09.2022Doplnění normativů neinvestičních výdajů soukromých škol na rok 2022
26.09.2022Doplnění normativů na rok 2022
26.09.2022NPI ČR: Jak začlenit nově příchozí žáky do vzdělávání? Přinášíme inspiraci z Velké Británie
26.09.2022Učitelská platforma, z.s.: Otevřený dopis ministru školství Vladimíru Balašovi k zastropování počtu asistentů pedagoga ve školách
26.09.2022MŠMT spouští linku na pomoc ukrajinským rodinám
22.09.2022Deset zásadních připomínek a požadavků ČMKOS k Návrhu státního rozpočtu na rok 2023
22.09.2022Známkování nevypovídá o skutečném pokroku žáků, potvrdila studie CERGE-EI
22.09.2022Učí se i z učebnic z 90. let. Jaká je úroveň učebnic v českých školách, co postrádají a jak by mohly vypadat v budoucnu?
22.09.2022Výživné má nová pravidla: Detaily, jak se bude počítat
22.09.2022Výsledky šetření dopadů novely vysokoškolského zákona z r. 2016
22.09.2022Ministerstvo školství plánuje snížit spotřebu energií až o 15 procent
22.09.2022ČSÚ: V hlavním městě Praze v posledních 10 letech přibylo 95 mateřských a 33 základních škol
22.09.2022MŠMT: Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy (Doučování): Stanovení dalších finančních prostředků pro základní školy, střední školy a konzervatoře na období září–prosinec roku 2022
22.09.2022Novela zákona má tělesné tresty na dětech označit za nepřijatelné, říká Laurenčíková
20.09.2022Školám chybí finance na pomůcky pro žáky. Dostaly na ONIV o miliardu korun méně než v loňském roce
20.09.2022Hlavní směry revize RVP ZV (stanovisko spolku Pedagogická komora)
20.09.2022APIV B: Náročnost přechodu dětí se SVP na vyšší stupeň
20.09.2022Sekundární analýza: Vztah velikosti školy a kvality vzdělávání
20.09.2022Průběžné počty ukrajinských dětí v českých školách
20.09.2022Překlady formuláře žádosti o zařazení do skupiny pro jazykovou přípravu pro školy
20.09.2022Zvláštní informace pro žadatele o uznání zahraničních dokladů o dosažení základního, středního a vyššího odborného vzdělání z Ukrajiny.
20.09.2022ČSÚ: Na základních školách studoval rekordní počet žáků
20.09.2022Martin Majcík: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou
20.09.2022Daniel Pražák, Dominik Dvořák: Síťování škol: Případová studie Anglie
20.09.2022Ministerstvo zdravotnictví navrhuje snížit teplotu mimo učebny a ve třídách méně větrat
19.09.2022Šetření MŠMT v souvislosti s finančními prostředky na pozice ukrajinského asistenta pedagoga v MŠ, ZŠ a SŠ a konzervatořích
19.09.2022Přehled podpůrných aktivit při začleňování ukrajinských dětí a žáků v MŠ, ZŠ a SŠ
19.09.2022Učitel má být profesionál. Ale co to znamená?
19.09.2022Covid spustil ve školách největší „epidemii“ propadlíků za deset let
17.09.2022 Covid vysál rozpočty škol. Nejsou peníze na pomůcky, hrozí pokles výplat učitelů
16.09.2022NPI ČR: Začíná pilotní ročník Lídra školy – inovovaného programu pro vzdělávání ředitelů
16.09.2022Trnitá cesta ředitelek MŠ k vyšší platové třídě
16.09.2022AŘZŠ ČR: Problematické čerpání prostředků z ONIV v kalendářním roce 2022
16.09.2022BooksAreNext aneb E-knihy pro vás bezplatně
15.09.2022Do škol se zapsalo 66 163 uprchlíků. Deset tisíc z nich nenastoupilo
14.09.2022MPSV chce zvýšit dávky dětem z dětských domovů i pěstounům
14.09.2022MŠMT podpoří integraci dětí z Ukrajiny do církevních škol
14.09.2022Začínající učitelé se vidí za katedrami i za pět let
14.09.2022Nerozdělujme obsah v RVP pro slabší a silnější žáky – nepomůžeme tím nikomu
14.09.2022Při svíčkách sedět nebudete, chlácholí školy zřizovatelé
13.09.2022Odborná společnost připravila návod, jak děti vést ke zvládání stresu
13.09.2022EDUin: Co zásadního změnit v Hlavních směrech revize RVP?
12.09.2022Úzkost a deprese se u dětí projeví nejčastěji ve škole. Rodiče ale mají strach to řešit, varuje psychiatrička
12.09.2022INFO ČŠI – informační magazín
12.09.2022Termíny přijímání žádostí o udělení akreditací v systému DVPP v roce 2023
12.09.2022Novým ředitelem CERMATu se stal Miroslav Krejčí
12.09.2022Neplnění povinné školní docházky dítěte a rodičovský příspěvek
12.09.2022Jan Břížďala: Střediska volného času nemají být ohrožována reformou jejich financování
12.09.2022E-Zpravodaj ČMOS PŠ 9/2022
12.09.2022Výzva školských odborů pracovníkům ve školství
12.09.2022iDnes.cz: Známkování nevypovídá o skutečném pokroku žáků, potvrdila studie CERGE- EI
09.09.2022Sněmovna vyzvala vládu, aby dala více peněz na zvyšování kapacit škol
09.09.2022Centrum předalo ředitelům škol výsledky didaktických testů z podzimního termínu maturitní zkoušky
09.09.2022POSUDKY NEZÁVISLÉ ODBORNÉ KOMISE PODZIM 2022
09.09.2022Neomluvené absence ve škole a srážky z dávek
09.09.2022EDUin: Co hledat v politických programech při komunálních volbách?
09.09.2022Děti nesportovců nemají dostatek pohybu, cvičí jen pětina z nich. Rodiče by měli jít příkladem, říká Rech z MultiSportu
06.09.2022Národní plán obnovy i v tomto školním roce podpoří vzdělávání
06.09.2022Jiří Pilař: Asociace speciálních pedagogů ČR jednala se zástupci MŠMT o problematice školských výchovných zařízení
06.09.2022MŠMT ke změnám financování asistentů pedagoga
06.09.2022Pětina učitelů se po prázdninách netěšila do školy. Většina pedagogů vnímá svoji práci jako hodně stresující
06.09.2022Zuzana Šalamounová: Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku: vícepřípadová studie
05.09.2022Průvodce devítkou – pomocník pro rodiče letošních deváťáků
05.09.2022Vydán Standard konektivity škol
05.09.2022Irena Smetáčková, Stanislav Štech: Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol?
04.09.2022František Dobšík: Pro pedagogy a nepedagogy růst platů o 15 procent
04.09.2022Nefunkční komunikace asistenta pedagoga a žáka – tipy na řešení
04.09.2022Postavení začínajících učitelů v České republice
04.09.2022Asistujeme u dětí s odlišným mateřským jazykem: praktická příručka pro asistenty a asistentky pedagoga v ZŠ
03.09.2022Dobšík: Navrhované škrty jsou naprosto nepřijatelné
03.09.2022Zadání didaktických testů v podzimním zkušebním období maturitní zkoušky
03.09.2022Pohádky pro děti z Ukrajiny se rozlétly po celém Česku
03.09.2022Zájmové kroužky pro děti ve školním roce 2022/2023: Jak se přihlásit, o co je zájem, novinky

Otevřít historii

(položka je dostupná pouze osobám, které mají zakoupenu službu Placený Virtuální kabinet)

Neděle 02.10.2022, svátek má Olívie / Oliver


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

V kolik hodin by podle Vás měla začínat obvykle výuka v ZŠ?

  1. V 7.00 (0)
  2. V 8.00 (16)
  3. V 9.00 (1)
  4. V 10.00 (0)
  5. Nedokážu posoudit (0)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.