Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít


Banka souborů

V této sekci naleznete veškeré elektronické soubory a dokumenty, které byly vydány zodpovědnými orgány státní správy v oblasti vzdělávání. Tyto soubory zde budou umístěny bez ohledu na logickou strukturu tohoto portálu. Soubory pak budou následně rozčleněny do zodpovídajících sekcí. Vzniklá duplicita některých souborů pak je samozřejmě možná. Tato sekce tedy slouží jako kompletní přehled dokumentace, ze které jsou jednotlivé tematické sekce následně zpracovávány a vytvářeny.

26.05.2022Zdravotní způsobilost na zotavovací akce pro ukrajinské děti
26.05.2022Dodatek č. 2 k Vyhlášení pokusného ověřování organizace, průběhu a ukončování vzdělávání ve víceletém gymnáziu, které je součástí činnosti Německé školy v Praze s.r.o.
26.05.2022Plýtvání v Cermatu: Za tu samou práci brali zaměstnanci statisíce navíc
24.05.2022ÚOOÚ: Kamerová atrapa sice GDPR neporušuje, ale její instalace může být sankcionována
24.05.2022Jak řeší Národní plán obnovy digitální vyloučení?
24.05.2022MŠMT: Ministr školství odvolal ředitelku Centra pro zjišťování výsledků vzdělávání
24.05.2022Dosavadní fungování Cermatu je problém, tvrdí ministr Gazdík
24.05.2022Učitelská platforma: Nejčastější mýty o mateřských školách
24.05.2022Manuál pro učitele: Jak efektivně nabídnout pomoc žákovi, který jeví známky psychických obtíží?
24.05.2022Tematická zpráva – Průběžná zpráva o integraci a vzdělávání ukrajinských dětí
21.05.2022MŠMT vyčíslilo náklady na začleňování ukrajinských školáků. Zatím jednotky milionů
21.05.2022MŠMT k chystané změně v nařízení vlády - metodik ICT vs. koordinátor v oblasti ICT
21.05.2022Gazdík nechce „školní turistiku“. U zápisů by se mohla zohledňovat doba přihlášení v obci
21.05.2022Měli by bránit šikaně, ale nemají čas. Musí učit
19.05.2022Matematik: Maturity letos ukazují, jak dobře školy zvládly výuku na dálku
19.05.2022Ministerstvo podpoří 400 znevýhodněných škol téměř dvěma miliardami, řekl Gazdík v Bílině
19.05.2022Neúspěšnost u maturitních testů letos meziročně vzrostla
18.05.2022POSUDKY NEZÁVISLÉ ODBORNÉ KOMISE JARO 2022
18.05.2022ČŠI: České školství v datech
17.05.2022Jak jsou na tom s výukou druhých cizích jazyků žáci v evropských státech? Přinášíme přehled
17.05.2022Od září budou platit nová pravidla pro zástupce ředitele pro odborný výcvik
17.05.2022Jak provést změnu kapacity školy v souvislosti s mimořádným přijetím dětí a žáků z Ukrajiny
16.05.2022Stížnost na Metodické doporučení pro zřizovatele k odměňování ředitelů
16.05.2022Specializované činnosti pedagogických pracovníků a nepedagogická práce (analýza)
16.05.2022Střední článek MŠMT: Rozsah přímé pedagogické činnosti
16.05.2022ČMOS PŠ shrnul nejdůležitější body týkající se možností zaměstnávání ukrajinských učitelů v českých školách
16.05.2022Tisková zpráva: Výsledky společné části maturitní zkoušky v jarním zkušebním období 2022
15.05.2022MŠMT zvažuje, že v červnu zopakuje šetření kapacit škol kvůli Ukrajincům
15.05.2022MŠMT bude v rámci maturit pokusně ověřovat uznávání AP zkoušek
15.05.2022České školství v mapách: Prostorová analýza podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
11.05.2022Jak a čím osladit dětem jídlo?
11.05.2022MŠMT a MPSV podpoří jazykové vzdělávání uprchlíků z Ukrajiny
08.05.2022Jak připravit děti na povolání, která ještě neexistují. Startuje testování digitálních dovedností
07.05.2022Vláda řeší, jak integrovat žáky z Ukrajiny. Zvažuje odpolední výuku i přesidlování
07.05.2022Nově akreditované rekvalifikační kurzy Český jazyk pro cizince: „Český jazyk pro cizince – základní kurz“ a „Český jazyk pro cizince – navazující kurz“
07.05.2022INFORMACE MŠMT K ŽÁDOSTEM O PŘEZKOUMÁNÍ MATURITNÍ ZKOUŠKY KONANÉ V JARNÍM ZKUŠEBNÍM OBDOBÍ 2022
07.05.2022MŠMT: Ukrajinské školy budou uznávat plnění povinné školní docházky v ČR
05.05.2022Ty obory jsou rizikové. Školy musí zvážit koho přijímají
05.05.2022Bílinskou školu hlídá kvůli problémovým dětem bezpečnostní agentura
05.05.2022Studie: Žáci s Hejného matematikou mají v průměru lepší výsledky než ostatní
05.05.2022Školské odbory žádají zvýšení platů nepedagogů aspoň o deset procent
05.05.2022ČSSZ: Rozdíly mezi zaměstnancem a OSVČ v povinnostech vůči ČSSZ
05.05.2022V případě, kdy dojde k úspěšnému hackerskému útoku a budou odcizeny osobní údaje, je to nutné ohlásit Úřadu pro ochranu osobních údajů. Formulář pro ohlášení
05.05.2022Zadání didaktických testů z posledního dne společné části maturitní zkoušky
05.05.2022Zadání didaktického testu z českého jazyka a literatury
05.05.2022Zadání zkoušek z prvního dne společné části maturitní zkoušky
05.05.2022ÚVRV: Hejného metoda výuky matematiky v mezinárodním výzkumu TIMSS
05.05.2022MŠMT: Vývoj počtu dětí v mateřských školách
05.05.2022Než zazvoní: Uchazeči o střední školy hledají kvalitní výuku nebo dobrý kolektiv. Školy ale nadále komunikují tradici a opravené budovy
05.05.2022V. Korbel, D. Prokop, Š. Kment/PAQ Research: Indikátory pro vyhodnocování klíčových výsledků vzdělávacího systému ČR
05.05.2022MŠMT chce do konce roku předložit tři novely zákonů
05.05.2022E-Zpravodaj ČMOS PŠ 4/2022
05.05.2022O konkurzy na ředitele škol je stále malý zájem, změna vyhlášky ale celému procesu prospěla
04.05.2022Všechny děti se už nebudou učit všechno. Třídy pro „hloupé“ ale nevzniknou
30.04.2022Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
30.04.2022Jak a proč učit matematiku
30.04.2022ECML a nabídka webinářů pro učitele (nejen jazyků) na květen 2022
30.04.2022Nejoblíbenější kniha dětí roku 2021
30.04.2022MŠMT: Počet škol s výukou nové Informatiky
30.04.2022Lenka Weichetová: Digitální dovednosti v Česku v roce 2021
30.04.2022EDUin: Jak k integraci ukrajinských dětí přistupují jiné státy? Přinášíme přehled
30.04.2022U zápisů do ZŠ bylo v dubnu asi 142.000 dětí, Ukrajinci půjdou později
30.04.2022Tisková zpráva: výsledky jednotné přijímací zkoušky 2022
29.04.2022Pozor na kyberšikanu u žáků! Přinášíme rady k prevenci
29.04.2022Čeština jako cizí jazyk - soubor her
29.04.2022Gazdík: Kolem druhých jazyků vznikla hysterie. Radši dětem zlepšeme angličtinu
29.04.2022Kvůli zápisům do škol přihlašují rodiče děti k příbuzným i na úřad. Místa ve městech ale pro všechny nestačí
29.04.2022Zřízení jednotné digitální brány za pomoci komponenty 1.1. Národního plánu obnovy

Otevřít historii

(položka je dostupná pouze osobám, které mají zakoupenu službu Placený Virtuální kabinet)

Pátek 27.05.2022, svátek má Valdemar


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Budete mít v příštím školním roce kapacitní problémy ve Vaší škole?

  1. Ano, prakticky neřešitelné (2)
  2. Ano, ale zvládneme je (0)
  3. Ne, problémy neočekáváme (1)
  4. Naopak, budeme mít nedostatek žáků (1)
  5. Ještě netušíme (0)
  6. Na otázku neumíme odpovědět (0)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.