Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít


Časté dotazy

  1. Portál nabízí značné množství rozličných služeb. Existuje možnost se někde dozvědět více o jednotlivých službách tak, aby nevznikla potřeba je jednotlivě testovat?
  2. Takováto možnost samozřejmě existuje. Zvolte Průvodce portálem, ve kterém jsou umístěny prezentace jednotlivých oblastí a tím pádem i zmiňovaných služeb.

  3. Nejsem si zcela jistý, zda je služba placená. Existuje jednoznačná rada, jak danou informaci bez potenciálního nebezpečí objednávky, zjistím?
  4. Zda je služba placená zjistíte tím, že je její objednávka podmíněna zmáčknutím ikony nákupního košíku. Po zmáčknutí této ikony jste navíc informováni o objednávce, kterou je nutné nejprve potvrdit. Do samotného potvrzení není služba objednána.

  5. Je možné objednávku služby stornovat?
  6. Ano, je to možné do samotného poslání služby. Po zaslání služby je možné ji již pouze reklamovat. O skutečnosti stornování objednávky nás prosím vždy informujte.

  7. Objednal jsem si službu Nadstandardní mozaika dne a nijak jsem nezaznamenal její funkčnost.
  8. Samotné spuštění služby je zaznamenatelné v neplacených sekcích této služby. Možnost filtrace příspěvků, hodnocení, řazení a obdobných služeb lze zaznamenat právě v neplacených původních sekcích.

  9. Je rozdíl mezi objednávkou nákupním košíkem anebo v sekci nákup?
  10. Ne, obě objednávky jsou zcela totožné.

  11. V čem spočívá výhoda nákupu Bonusového balíčku?
  12. Kromě ceny, kdy je více služeb vloženo do jednoho balíčku a výsledná cena je bonifikována slevou se také výhoda objevuje v otázkách poradenství ke službám , možnostech dalšího zvýhodnění a potenciálních nových zvýhodněních, které jsou častěji vázány právě na tyto balíčky.

  13. Dobíhá mi termín proplacené licence. Mám se obávat, že mi licence doběhne a já pak budu na službu čekat po dobu než proběhne nová platba za službu?
  14. Nemusíte se této situace obávat, budete s dostatečným předstihem před vypršením zmiňované lhůty na tuto situaci upozorněni.

  15. Je nabízená služba Registrace školy opravdu zcela zadarmo a neexistují žádné skryté poplatky za danou službu?
  16. Ano, příslušná služba je a navždy bude nezpoplatněna. Účelem služby je vytvořit ucelenu databázi vzdělávacího prostoru v České republice tak, aby byl k dispozici veřejnosti.

  17. Při registraci mé osoby se neobjeví políčka k vyplnění, na ploše se objeví pouze položka, nikoliv možnost vyplnit data k této položce.
  18. Ano, stát se to může. Problém je v nastavení Vašeho prohlížeče. Jako nejrychlejší řešení doporučujeme využít služeb jiného prohlížeče. Ve všech nám doposud známých případech dané řešení pomohlo.

  19. Jakým způsobem lze nabýt možnost editovat profil své školy?
  20. V prvé řadě zaregistrujte svou osobu do našeho portálu. My pak na základě této registrace provedeme propojení Vašeho profilu s profilem školy. Jestliže není možno určit Vaši sounáležitost k Vaší škole na základě Vaší registrace, žádáme Vás tímto o zaslání informačního emailu, abychom tuto vzájemnou propojenost mohli realizovat.

  21. Mám při shlédnutí serveru www.vzdelavacisluzby.cz vždy garantováno, že dostanu veškeré informace z oblasti vzdělávání a školství a nic mi neunikne?
  22. Ve své podstatě ano. Garantujeme Vám, že monitorujeme vše podstatné. Myslíme si, že víme o všech informačních tocích, které jsou dnes k dispozici. Jestliže se přesto stane, že něco pomineme, předem se omlouváme, jsme jen lidé a nedokážeme uhlídat úplně vše.

  23. Zaregistroval jsem se a přihlásil jsem se do profilu školy, se kterým je můj osobní účet propojen. Přesto všechno mi ale nefunguje editační mód a já nemohu pozměňovat údaje u své školy. Co mám dělat?
  24. Ano, stát se to může. Zjistili jsme, že problém je vždy na straně uživatele, neboť nemá aktualizován svůj prohlížeč. Doporučujeme vždy mít svůj webový prohlížeč v aktuální verzi, problémy pak nenastanou.

  25. Mám počet bodů, který převyšuje hranici, za kterou mám nárok na bonifikační službu. Jak mám v této věci postupovat?
  26. Počkejte, až Vás oslovíme (většinou do 1 dne) a vyberte si sužbu, o kterou máte zájem. Jakmile ověříme, že jste splnil veškeré náležitosti, služba Vám bude bezplatně poskytnuta.

  27. Jaký je rozdíl mezi Vzdělávacími aplikacemi a Vzdělávacími dokumenty?
  28. Rozdíl je v samotné filozofii. Zatímco aplikace je položka, která běží na jiném než našem serveru (program, aplikace, apod.), dokument je digitální soubor, který je uložen na našem serveru (většínou dokumenty office, obrázky, apod.).

  29. Je možné do systému vzdělávacích aplikací vkládat vlastní aplikace? Případně, existuje nějaké omezení v dané věci?
  30. Samozřejmě, že vkládat aplikace lze. Podmínkou ovšem je být registrován na našem portále. Dále je nutné, aby aplikace běžela na nějakém vnějším serveru, tedy jako odkaz.

  31. Můžete nám vysvětlit, jak nejbezpečněji a nejrychleji realizovat objednávku produktu?
  32. Doporučujeme Vám použít následující postup. Zaregistrujte se do portálu (pokud jste tak neučili již dříve) a přečtěte si Všeobecné obchodní podmínky. V sekci nákup zvolte produkt, který si chcete objednat. Posečkejte, než Vám bude zaslána vystavená faktura. Na základě jejího proplacení Vám bude služba spuštěna. Současně Vám bude zaslán i návod k této službě.

  33. Jsem ředitelem školy a chtěl bych zadat údaje o své škole do systému portálu v sekcích Před školou a Ve škole. Jak mám postupovat?
  34. Není nic jednoduušího. Postačí se pouze do portálu zaregistrovat a zaslat nám svou žádost na info@vzdelavaisluzby.cz. Služba je samozřejmě bezplatná.

  35. Proč je potřebné učinit 2 registrace v případě navedení firmy do katalogu služeb školám?
  36. Ačkoliv se může jevit, že daný úkon je příliš komplikovaný, jde o to, že množství osob spravuje více různých firem. Z tohoto důvodu se jedná o určité zjednodušení, neboť takováto osoba ke svým firmám přistupuje pouze ze svého jednoho osobního účtu (položka Moje firmy). Je tomu tak i v případě editace pouze jediné firmy.

  37. Mám zaplacenu Placenou verzi služby na portálu. Tato služba mi však nefunguje. Co se stalo?
  38. Absolutně nejčastější příčinou zapomnětlivost. Aby byla služba funkční, je nutné být do portálu přihlášen pod svým uživatelským jménem (anebo registrovaným emailem) a heslem. Jestliže se jedná o něco jiného, neváhejte nás kontaktovat, chybu urychleně napravíme.

  39. Zapomněl jsem své registrační údaje, jak mám postupovat?
  40. Jestliže si pamatujete své přihlašovací jméno anebo registrovaný email, postačí pouze použít políčko Zapomněli jste heslo? v pravé části obrazovky. Na základě vyplnění Vašeho registrovaného emailu v daném odkaze Vám bude zasláno na tento email dočasné heslo. Po prvotním přihlášení pod tímto heslem a uvedeným emailem či přihlašovacím jménem, si můžete dané heslo změnit v políčku Profil, v pravé části obrazovky. Jestliže jste zapomněli i přihlašovací jméno a email, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme a Váš problém vyřešíme.

  41. Mám zaplacenu placenou verzi některé ze služeb. Mám však pocit, že služba není funkční. Jak zjistím, že funkční skutečně je?
  42. Prioritně je potřebné říci, že placené verze služeb jsou vázány na konkrétní registrovaný účet. Aby byla služba funkční, je nutné být do portálu přihlášen přes účet, na který se placená služba váže. Následně je možné v pravé části obrazovky zkontrolovat jednotlivé placené služby, funkční jsou ty, u niž je znak zelené fajfky. Tento znak současně slouží jako odkaz na danou službu.

  43. Pořídil jsem si placenou verzi některé ze služeb. Kde zjistím, jak dlouho mi ještě vydrží licence?
  44. Konec licence, resp. datum jejího ukončení naleznete v položce Expirace služeb.

  45. Jak probíhá prodloužení licence služby o další rok?
  46. Cca 14 dní před expirací služby (jejím ukončením), budete telefonicky či elektronicky osloveni pracovníkem firmy.

Sobota 07.12.2024, svátek má Benjamín


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Využíváte ve své práci Střední článek podpory?

  1. Ano, velmi často (1)
  2. Ano, ale zřídka (1)
  3. Vím o něm, ale nepoužil jsem jej (2)
  4. Ne, nepoužívám jej (4)
  5. Nikdy jsem o něm neslyšel (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.