Neznámý uživatel | 2016-01-31 18:55:58 | |
---|
Popíši zkušenost s interaktivní tabulí na naší odborné SŠ. Před několika lety nás navštívil dealer a ukazoval, co vše tabule dokáže. Když jsme vznesli dotazy, kdo dodá nebo bude tvořit softvér, tedy přípravy pro práci s tabulí v předmětech jako je např. elektronika, automatizace, ekonomika, fyzika, atd., dostali jsme odpověď, že něco vytvoříme my, něco na jiných školách našeho typu a pak si to prý vzájemně vyměníme. Mysleli jsme, že mu snad přeskočilo. Copak je to v časových možnostech učitele možné a navíc při dnešní rivalitě škol ohledně počtu žáků budeme něco předávat své konkurenci? Pomysleli jsme si něco o dalším parazitu profitujícím na školství a bylo po prezentaci.
Co v současnosti vím, na mnoha SŠ školách, které vysypaly statisíce za tyto tabule, se používají velmi zřídka. Navíc dnes v době rozmachu tabletů a chytrých mobilů žáka tato tabule stejně nijak neohromí.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-01-31 18:55:58 | |
---|
Popíši zkušenost s interaktivní tabulí na naší odborné SŠ. Před několika lety nás navštívil dealer a ukazoval, co vše tabule dokáže. Když jsme vznesli dotazy, kdo dodá nebo bude tvořit softvér, tedy přípravy pro práci s tabulí v předmětech jako je např. elektronika, automatizace, ekonomika, fyzika, atd., dostali jsme odpověď, že něco vytvoříme my, něco na jiných školách našeho typu a pak si to prý vzájemně vyměníme. Mysleli jsme, že mu snad přeskočilo. Copak je to v časových možnostech učitele možné a navíc při dnešní rivalitě škol ohledně počtu žáků budeme něco předávat své konkurenci? Pomysleli jsme si něco o dalším parazitu profitujícím na školství a bylo po prezentaci.
Co v současnosti vím, na mnoha SŠ školách, které vysypaly statisíce za tyto tabule, se používají velmi zřídka. Navíc dnes v době rozmachu tabletů a chytrých mobilů žáka tato tabule stejně nijak neohromí.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-01-31 18:55:58 | |
---|
Popíši zkušenost s interaktivní tabulí na naší odborné SŠ. Před několika lety nás navštívil dealer a ukazoval, co vše tabule dokáže. Když jsme vznesli dotazy, kdo dodá nebo bude tvořit softvér, tedy přípravy pro práci s tabulí v předmětech jako je např. elektronika, automatizace, ekonomika, fyzika, atd., dostali jsme odpověď, že něco vytvoříme my, něco na jiných školách našeho typu a pak si to prý vzájemně vyměníme. Mysleli jsme, že mu snad přeskočilo. Copak je to v časových možnostech učitele možné a navíc při dnešní rivalitě škol ohledně počtu žáků budeme něco předávat své konkurenci? Pomysleli jsme si něco o dalším parazitu profitujícím na školství a bylo po prezentaci.
Co v současnosti vím, na mnoha SŠ školách, které vysypaly statisíce za tyto tabule, se používají velmi zřídka. Navíc dnes v době rozmachu tabletů a chytrých mobilů žáka tato tabule stejně nijak neohromí.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-01-22 11:35:10 | |
---|
K využívání IT zejména na 1. stupni bych přistupovala velmi opatrně. Je to stejné jako frontální vyučování, opět je jeden u tabule a ostatní se koukají bůhví kde. Jsem pro činnostní učení, kde jsou neustále zaměstnány všechny děti, zapojují všechny smysly. IT jen jako doplněk či pro ukázku. Myslím, že děti mají koukání do monitorů dost ve svém volném čase. Šetřeme jejich oči a posilujme samostatnost. |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-22 10:42:16 | |
---|
Rtep
Díky IT mohou žáci sledovat dění ve svých učebnicích, lépe se orientují v textech, které se promítají na tabuli, občas je možné přiblížit na tabuli lva, raketu, či jinou realitu. Ale neustále využívat výukové programy s přesouváním, doplňováním a psaním na ní, to nejde. Psaní do písanek a sešitů, lepení, stříhání, modelování, práce ve skupině a jiné činnosti jsou daleko prospěšněnjší a vyvíjí žáka hodnotněji. než |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-20 18:42:56 | |
---|
Interaktivní tabule používáme již 6. rok, získali jsme je jako málotřídní škola z dotací EU vlastním úsilím při zpracovávání výukových materiálů, na kterých jsme se podílely 3 učitelky včetně ředitelky. V8žíme si jich, rodiče je taktéž kladně hodnotí. Jsou významným motivačním prvkem, zpestřují výuku, ale rozhodně nejsou všemocné a jediné, čeho ve výuce využíváme.Já jsem rozhodně pro. Kopema |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-20 14:42:10 | |
---|
Možná to bude znít až trochu tvrdě, ale osobně si myslím, že se jedná spíše o únikový systém pedagogů, kterak svou povinnost vzdělávat přehodit na "někoho jiného" a zbavit se tak množství práce. Samozřejmě tím nemyslím, že se takto chovají všichni pedagogové, ale u mnoha tomu tak skutečně je. |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-20 14:27:12 | |
---|
Komu to prospěje? Žákům,rodičům, učitelům?
Nikoliv.Svévolné,chaotické ničení realitou osvědčeného vzdělávání našeho školství nahrává řizené degradaci vzdělání národa českého. |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-19 10:02:50 | |
---|
ICT ve škole - ano. Ale prosím Vás, v rozumné míře. Jsme přece stále ještě lidé a ne stroje... |
|
Magda Nogová | 2016-01-18 10:54:11 | |
---|
Veškeré ICT pouze jako doplněk, osvěžení výuky, nikoliv jako novou všespasitelnou metodu. Není nic horšího než vytrvale klikající prezentující učitel nebo děti, které několik hodin denně koukají do PC. Myslíte si, že interaktivní tabule je interaktivní výuka? Ani náhodou. Dotknout se tabule může vždy jen jedna ruka (žák), ostatní čekají až si budou moci také ťuknout. Kde je spolupráce, vztahy,klima, vlastní práce, jemná motorika.........? |
|
Neznámý uživatel | 2016-01-18 07:14:42 | |
---|
Moderní technika - digitální prostředky by určitě měla být v současné době součástí výuky, ale měli bychom ji chápat jen jako jednu z dalších možností, kterou můžeme při vzdělávání využívat. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-01-17 19:49:05 | |
---|
Ptáme se Vás na přítomnost moderní techniky přímo ve výuce dětí, žáků a studentů. Myslíte si, že tyto digitální prostředky napomáhají kvalitě vzdělávacího procesu? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi