Neznámý uživatel | 2015-05-21 07:48:06 | |
---|
Měla jsem možnost sledovat letos příprsvu maturantky v reálu... Ty děti ani jejich učitelé popravdě nevědí, nač je vlastně připravovat. Za mně se načítaly knížky do češtiny od prváku do čtvrťáku - ale letos ještě v lednu měnili seznam knih které ano, které ne... K čemu jsou otáykz tzpu v kolika bytech bydlela B. Němcová, nebo proč u sbírek povídek při patnácti a méně povídkách musí umět odříkat v jakém pořadí jdou povídky za sebou? Jak to přispěje ke znalosti literatury??
Maturita z matematiky - ano, souhlasím, ale nikoli pouze písemnou formou navíc opravovanou automaticky... Matematika by měla být včetně ústní zkoušky.
Mně celou základní i střední školu kantoři opakovali - Na slovní úlohy se odpovídá celou větou. A pak v přípravných testech - Tržba se zvýší o 4% je odpověď za 0 bodů, neb přestože formulář toto povolí vepsat, korektní výsledek je pouze 4%. Někde je potřeba výsledek včetně jednotek, někde jen číslo a nikde žádný řádný pokyn, kde by bylo zřejmé, co kde má být... Současný stav mi přijde jako paskvil, který ke zkvalitnění výuky ani úrpvně studentů nepovede. |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-20 08:47:17 | |
---|
V dnešní době máme 80% maturantů v daném populačním ročníku, což je nesmyslně vysoké číslo. Nemůžeme se proto divit neúspěchům. Preferuje se dosažený stupeň úrovně vzdělání nad tím co daný jedinec skutečně umí. A to je špatně...... |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-19 17:30:38 | |
---|
Nejsem učitelem SŠ, učím na nižším stupni.Nepomohly by jednotné osnovy, knihy, přístupy.... pro všechny typy škol? Lze namítnout, že porovnání gym. a specializované školy není vhodné. Proč? Základní předměty jako Čj,M,Aj,obecně by se učily stejně.Dál by se každá škola mohla u maturit profilovat rozšířeným učivem. |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-19 16:31:07 | |
---|
Jedná se o kombinaci mnoha problémů. Především dostupnost maturitního vzdělání, neochota žáků se učit a obecně neochota cokoliv dělat, znechucení učitelů anebo nesystémovost, to vše způsobuje současný nelichotivý stav. |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-18 17:08:11 | |
---|
Samozřejmě, že celková dostupnost maturitního vzdělání "kvalitě nepřidala". Přesto si myslím, že např. v oblasti matematiky je velkým problémem vysoká feminizace českého školství. Ne, že by ženy obecně neuměly matematiku učit, ale učí ji prostě jinak a pro mladé kluky mnohdy až příliš strojově a nepochopitelně. Může to však být jen můj subjektivní názor. |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-18 09:02:26 | |
---|
Kdo se pohybuje ve školství, tak nemůže vinu svalovat na učitele. Začíná to na ZŠ. Donedávna se na střední školu s maturitou dostal každý( stačilo se nepočůrávat). I v současné době jsou přijati na tyto školy žáci se čtyřkami na vysvědčení ( a to včetně některých Gy). Co a kdo se pak může divit? |
|
Neznámý uživatel | 2015-05-18 08:49:28 | |
---|
Myslím si, že výsledky už nemohly ani nikoho překvapit. Projrvuje se, že něco ve výuce nejen matematiy je špatně. Asi to bude kombinace mnoha faktorů, jedním z nejdůležitějších ovšm zřejmě bude i špatný výuka ze strany pedagogů, bohužel. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2015-05-17 22:14:42 | |
---|
Zajímalo by nás, jak hodnotíte výsledky letošní maturitní zkoušky. Jak se díváte na značný neúspěch žáků v matematice? Máte nějaké návrhy, jak výsledky žáků zlepšit? Budeme rádi za jakýkoliv Váš názor či nápad. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi