Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít


Mezinárodní šetření TALIS



Týká se druhu škol:

MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ,

Legislativní rámec

    Popis řešené oblasti

    Mezinárodní šetření o vyučování a učení (Teaching and Learning International Survey) je projekt Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD). Cyklus tohoto šetření je pětiletý. Šetření TALIS je prvním mezinárodním výzkumem, ve kterém jsou učitelé a ředitelé přímo dotazováni na školní prostředí, kde probíhá vyučování, a podmínky, ve kterých učitelé a ředitelé pracují. Představuje důležitou zpětnou vazbu, která má sloužit jako podklad ke zlepšení podmínek pro učitele, zvýšení jejich spokojenosti při vykonávání své profese, a tím zefektivnění celé vzdělávací politiky. Šetření také umožňuje doplnit důležité informace potřebné k porovnávání vzdělávacích systémů jednotlivých zemí a identifikovat příklady dobré praxe. V ČR je jeho realizátorem Česká školní inspekce.

    Doporučené materiály (včetně obecně závazných právních norem podzákonného charakteru)

    Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty

    • Česká školní inspekce provedla šetření PISA 2018 a TALIS 2018
    • TALIS 2013: Souhrnná zpráva mapující pedagogické vedení ředitelů základních škol v ČR
    • TALIS 2013: Vzdělávací lídr - zkušenosti s realizací vzdělávacího programu pro vedoucí pracovníky ZŠ
    • Analytická zpráva z mezinárodního šetření TALIS 2013
    • Národní zpráva TALIS 2013
    • Koncepční rámec šetření TALIS 2013
    • Sekundární analýza TALIS 2018: Klima sboru, problémové třídy a didaktické metody
    • Rozšířené vydání národní zprávy TALIS 2018
    • Rozšířené vydání národní zprávy TALIS 2018
    • Mezinárodní zpráva TALIS 2018 - český překlad
    • Výsledky mezinárodního šetření TALIS 2018

    Vzorové materiály

    Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty

    • Datové soubory z šetření TALIS 2013 - učitelé
    • Datové soubory z šetření TALIS 2013 - ředitelé
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (kvarta G)-Pracovní list č. 3
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (kvarta G)-Pracovní list č. 2
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (kvarta G)-Pracovní list č. 1
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (kvarta G)-Komentář k realizované výuce
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (kvarta G)-Videohodina
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (9. ročník ZŠ)-Pracovní list č. 3
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (9. ročník ZŠ)-Pracovní list č. 2
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (9. ročník ZŠ)-Pracovní list č. 1
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (9. ročník ZŠ)-Komentář k realizované výuce
    • Aplikační úlohy na goniometrické funkce (9. ročník ZŠ)-Videohodina
    • Hlubší poznávání vlastností rovinných útvarů - trojúhelníky (4. ročník ZŠ)-Příloha č. 1
    • Hlubší poznávání vlastností rovinných útvarů - trojúhelníky (4. ročník ZŠ)-Komentář k realizované výuce
    • Hlubší poznávání vlastností rovinných útvarů - trojúhelníky (4. ročník ZŠ)-Videohodina

    Virtuální sborovna

    Virtuální šuplík

    Lexikon pedagogických termínů

    Co vyplývá z legislativy

    Odkaz na ustanovení právního předpisu

    (nejedná se vždy o doslovné znění příslušného ustanovení právního předpisu, ale o jeho zjednodušený význam)

    Diskuzní fórum

    Mezinárodní šetření TALIS

    Poznámka

    Pátek 26.04.2024, svátek má Oto
    

    Přihlášení





    Zapomněli jste heslo?
    Proč se registrovat? Registrovat
    Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

    jsme vždy ve spojení s Vámi

    Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

    Aktuální anketa

    Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

    1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (6)
    2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
    3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
    4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
    5. Nemám na věc jasný názor (2)


    Další ankety Vložit anketu

    Dnešní počasí v krajích ČR

    Počasí

    Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.