Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:37:51 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:35:18 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:35:15 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:45 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:43 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:39 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:35 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:31 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:25 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:21 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:18 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:15 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:11 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:34:08 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:51 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:47 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:42 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:38 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:34 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:31 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:27 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:23 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:33:20 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:31:38 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:28:48 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:28:43 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:28:39 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:28:34 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:25:32 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:22:59 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:18:35 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:15:16 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:11:20 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:08:00 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:05:13 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 15:02:09 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:59:23 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:57:29 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:55:04 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:52:59 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:51:22 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:49:58 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:47:55 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:35 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:31 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:25 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:17 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:09 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:46:03 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:57 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:51 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:45 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:40 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:36 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:31 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:30 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:28 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:26 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:24 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:23 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:21 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:19 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:17 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:45:16 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:43:22 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:40:57 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:40:52 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:40:48 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:40:45 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:38:07 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:34:28 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:30:30 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:26:18 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:22:57 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:19:55 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:17:01 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:14:11 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:11:36 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:09:43 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:07:37 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:06:00 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:57 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:54 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:51 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:48 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:44 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:41 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:38 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:34 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:31 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:28 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:25 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:21 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:18 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:15 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:12 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:09 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:07 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:04 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:05:01 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:04:58 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 14:03:15 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2024-02-05 13:15:38 | |
---|
e |
|
Neznámý uživatel | 2014-05-12 10:03:50 | |
---|
...to je dobře, že pozastavil.. Z osobních rodinných zkušeností mám jasný názor, že domácí výuka na 1. stupni dobře, ale i tak se mi jeví děti příliš izolované od reality. Sice mají větší klid na práci, volí si individuální tempo , mohou kdykoliv diskutovat o problému, apd. pozitiva jasná. Ale 2. stupeň si neumím představit, jak by se realizovaly odborné předměty ? A jak se bude rozvíjet schopnost dítěte konkurovat, ověřovat si , porovnávat své schopnosti s ostatními žáky.. ? Rozhodně ne! Blažíčková |
|
Neznámý uživatel | 2014-05-05 15:21:51 | |
---|
Já osobně s názorem pana ministra souhlasím. Institut "domácí výuky" mnohdy slouží rodičům, kteří se snaží izolovat své děti od společnosti, a to např. z důvodů náboženských, krajně ekologických apod. Přijde mi to podobné, jako když se snaží titéž rodiče přinutit své děti k vegetariánství, a to jen z důvodu své vlastní "úchylky". Je správné, že stát v takovémto případě zakročí. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2014-05-05 10:19:26 | |
---|
Zajímalo by nás, jaký máte názor na domácí výuku? Téma jsme zvolili na základě rozhodnutí pana ministra, který pilotní projekt umožnění této výuky i na druhém stupni ZŠ, pozastavil. Od nového školního roku tedy budou muset všechny děti absolvovat svou výuku pouze v rámci školy. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi