Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Vaše připomínky a podněty týkající se portálu www.vzdelavacisluzby.cz (1.7.2015-31.8.2015)

Neznámý uživatel2015-08-28 14:55:38
Já teda osobně nemám rád jakékoliv povinnosti, vidím však v tomto návrhu více pozitiv než negativ. Už jen ve vztahu dřívějšího návratu matek do pracovního procesu, což je značný ekonomický problém.
Neznámý uživatel2015-08-28 14:26:17
Co říkáte dalšímu návrhu paní ministrině? 10 let školní docházky, povinné ročníky v MŠ, přednostně brané děti od 4 let..... Povinnost, povinnost, běda, kdyby měl někdo vlastní názor, nebo si mohl vybrat!!!
Nevracíme se o pár desítek let zpět?
Neznámý uživatel2015-07-30 09:44:01
Už to tu kolegové napsali. Největším škůdcem je nekoncepčnost, nekompetentnost a idealizace školství. Neustále se mění ministři a politikové tlačí na snižování nákladů a podbízejí se voličům. Do školství mluví novináři a lidé, kteří nemají komplexní představu, jak to funguje. Mnozí prosazují své ideální představy o školství a zapomínají, že lidé jsou reální.Většina odborníků jsou specialisté v úzkém oboru a snaží se své teze generalizovat na celé školství. No a pak je zde nezanedbatelná skupina lidí a organizací, kteří mají ze školství dojnou krávu.
Svoji roli hraje i přebujelá legislativa a katastrofální financování školství.
Zastal bych se prostých úředníků na MŠMT a v ústavech. Řada z nich své práci rozumí, ale musí poslouchat co vymyslí ti nahoře.
Neznámý uživatel2015-07-23 12:19:43
Nejvíce škodí některé neziskové organizace, které mají nyní k dispozici velký prostor, zasahují dokonce i do vzdělávání, přičemž odbornost nemají žádnou. Každopádně se umějí výborně pohybovat ve vodách evropských dotací a nestydí se pomlouvat Českou republiku v Bruselu, jen aby více finančních prostředků na financování sebe sama.
Neznámý uživatel2015-07-20 12:08:08
Českému školství škodí samotný systém vzdělávání, respektive to, že školy dostávají peníze za žáka. Žáci se stali zbožím a zaměstnanci škol trhovci, kteří nahánějí potřebné duše. Zrovna tak je divný způsob financování soukromých a církevních škol, které dostávají státní dotace. Proč?
Neznámý uživatel2015-07-16 07:07:54
Rozhodují lidé, kteří nemají praxi v oboru a po nás požadují víc a víc.Kde je zárukou, že absolvent VŠ s jinou střední školou než pedagogickou je vzdělanější, má nárok na větší mzdu a hlavně splňuje klasifikaci. Ti co byli u mne v zařízení na praxi z VŠ - nepřipraveni na praxi. to děvčata ze SŠ mají zásobníky a více se zajímají, mají přehled. Jo, mít titul a je vše ok.
Pokud by seděli lidé na svých místech - nedovolí, aby dvouleté děti nastoupili do klasické školky, kde na ně není tolik času. Moc bych si přála, aby takový člověk přišel pracovat minimálně na měsíc do třídy, kde se vykrývjí učitelky minimálně a měl 6 dvouletých dětí, 4 tříleté, dítě s OŠD, dítě s ADHD bez asistenta a dál předškoláky, pětileté, čtyřleté a byl na ně sám ve třídě. Myslíte, že s titulem VŠ to vzládnete lépe? Měli by jste. proto se chystám odejít, protože jednu takovou šikovnou kolegyní mám. jakou praxi v oboru mají ti, co o nás rozhodují?
Neznámý uživatel2015-07-13 10:38:21
Politici, kteří se chtějí zavděčit rodičům jako voličům.
Pravidla pro školy se s každým ministrem mění, stabilita vzdělávání je závislá na koncepci jednotlivých politických stran, a to je špatně.
Školy potřebují dlouhodobou stabilitu na svoji práci, nikoliv neustálé přepracovávání vnitřní dokumentace kvůli slovíčkaření v novelizovaných zákonech.
Neznámý uživatel2015-07-10 13:20:36
Ministři. Za 20 let jsme jich měli 17 nebo víc?
Neznámý uživatel2015-07-10 11:14:31
Našemu školství škodí lidé, dosazení nebo sedící v rozhodujících pozicích z dob, kdy tady snad ještě byli dinosauři a podle toho ovlivňují pružnost, novátorsví, alternativy, se kterými by, nedej bože, někdo přišel...
Neznámý uživatel2015-07-09 19:16:24
Našemu školství škodí to, že všichni k němu chtějí mít odborné připomínky bez ohledu na své vzdělání. Škola se stává odkladištěm dětí, na které rodiče nemají absolutně čas. Rodiče chtějí vynikající výsledky svých dětí a nechtějí, aby pro ně jejich děti musely něco udělat. A paní ombudsmanka je vysloveně škůdce.
Neznámý uživatel2015-07-08 07:25:47
Nejvíce škodí zřizovatelé-a to zejména v menších obcích.Do funkcí ředitelů škol si často dosazují svoje známé a kamarády - bez ohledu na kvalifikaci-to je veřejné tajemství. A dále? Zákony. 10 let platí již jednou opakovaně prodloužená výjimka na vzdělání učitelů, hrozí nekvalifikovanost a najednou všichni ti, co čekali na další úlevu, studují a pracáky s učiteli praskají ve švech! Mladí a nekvalifikovaní učitelé - levní učitelé a navíc další potencionální studenti:-) A není divu, když se nám střídají ministři školství jak na běžícím pásu. Takže co nejvíce škodí...Máme vůbec ve školství ještě nějaký systém??? Na co potřebujeme ministry školství, když školy řídí starostové obcí!
Neznámý uživatel2015-07-07 16:03:42
Nejvíce českému školství škodí neziskové organizace - mluví do způsobu vzdelavani, aniz by někdy stali před žáky a snažili se je něco naučit - coz je v dnešní době často nadlidský úkol. Dále jsou to všichni ti co tyjou z rozpolcenost školství a za drahé peníze nabízejí školám služby, které by učitele pro školu udělali daleko levněji - v podstatě kapitolu školství vysávají, a pak nejsou peníze na pláty,pomůcky apod.milena
Neznámý uživatel2015-07-07 08:28:00
Ocenila bych více informací z oblasti DVPP, ať už metodických, tak i z terénu. Kde a jak lze doplnit své vzdělání apod.
Neznámý uživatel2015-07-02 10:52:50
S obsahem stránek jsem velmi spokojen. Co se týče námětů na vylepšení, ocenil bych více informací pro pedagogy. Stránky jsou monnetálně obsahově zaměřeny spíše na ředitele škol.
Mgr. Dalibor Fusek2015-06-30 20:35:12
Jelikož nastal čas prázdnin, rozhodli jsme se naši pravidelnou rubriku Téma týdne dočasně pozastavit. Přesto i v tomto odpočinkovém čase bychom rádi znali Vaše názory. Ptáme se Vás tedy, zda byste chtěli nějakým způsobem naše stránky rozšířit, případně vylepšit, anebo zda máte k některé ze současných služeb jakoukoliv připomínku. Budeme rádi za jakékoliv Vaše podněty a připomínky.
Pátek 19.04.2024, svátek má Rostislav


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (5)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.