Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Finanční nároky paní ministryně k zabezpečení novinek ve vzdělávání (15.2.2016-21.2.2016)

Neznámý uživatel2016-02-21 23:16:25
Souhlasím s předchozím příspěvkem o neustálých nápadech ministrů.

POSLEDNÍ DNY ALE PŘINESLY ÚPLNĚ JINOU OTÁZKU:

KOLIK UČITELŮ BUDE MUSET JEŠTĚ ZEMŘÍT, ABY SE V CELÉM VZDĚLÁVÁNÍ NĚCO

ZMĚNILO K LEPŠÍMU?
Neznámý uživatel2016-02-19 07:36:19
Co ministr, to pytel nápadů v křečovité snaze se zavděčit a zviditelnit. Chybí dlouhodobá vize, která by ovšem byla sledována vláda nevláda. V Čechách bohužel neexistuje kontinuita, každá nová tvář začíná s přesvědčením, že předchůdci to dělali blbě. Nemyslím si samozřejmě (ad pisatel pode mnou), že špatný učitel bude za větší peníze učit lépe, ale možná by byly větší peníze motivující pro lidi, kteří by do školství šli, ale takhle nemohou. Je trapné, když manželé - učitelé uvedou v peněžním ústavu rodinný příjem a přepážka to považuje za jeden plat... Pořád má v této zemi přepážka větší váhu než učitel. Podle platu soudě.
Neznámý uživatel2016-02-18 14:45:27
České školství je před zhroucením. Pokud se má něco zachránit je třeba koordinovaně investovat do dlouhodobě podfinancovaného resortu. Bohužel ta koordinace trochu chybí. S lidmi, kteří tam byli řadu let nic nového nevymyslíte a je otázkou, zda nové konkurzy přinesou nějaké změny.
Paní ministryni fandím. Ale doporučuji, ať si sestaví pracovní tým opravdových odborníků z praxe(ne mediálních křiklounů a zlatokopů) a s nimi prodiskutuje a připraví své budoucí aktivity.
Neznámý uživatel2016-02-16 09:17:59
Paní ministryni i její předchůdce docela chápu, že přichází s nápady a chtějí řešit problémy, kterých je v českém školství opravdu dost, a proto asi i tolik nápadů a různých způsobů řešení. Nicméně souhlasím s předchozími diskutujícími, že toho je moc. Asi by bylo dobré vybrat to, co české školství nejvíc trápí, a to řešit systematicky a ne různými "nápady", které se navíc k pedagogům i k veřejnosti dostávají přes média, kde jsou často fakta mediálně "změněna", aby diváky, čtenáře a posluchače informace zaujala. Teď jde o to, které jsou ty problémy, od kterých by se mělo začít. Napadá mě hlavně: zkvalitnění přípravy učitelů (s tím už se mělo začít dávno), platy učitelů k tomu určitě patří také (když se podíváme na srovnání s platy učitelů jinde v Evropě), odbourávání administrativy ve školách, a následovaly by další. Všechno najednou řešit nelze, to už jsme zažili. Nakonec se nevyřeší nic.
Neznámý uživatel2016-02-15 18:48:30
Některé z chystaných kroků paní ministryně chápu, ale souběh takového množství je podle mne velmi kontraproduktivní. I když má stávající levicová (i přes účast ANO se jedná o levici, neboť vytváří levicový program) vláda tendenci značně rozhazovat, myslím si, že momentálně to již paní ministryně přehání. Jsem sám zvědavý, zda budou alespoň některá ze změn naplněna a případně dlouhodoběji naplňována.
Otakar Jíra2016-02-15 10:17:53
Cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly. Zatím se mi zdá, že dobrých úmyslů je celá řada. Aby však byly efektivně naplněny, je třeba vědět nejen co, ale i jak a kdy. Obávám se, že právě vzájemná provázanost a posloupnost těchto úmyslů pokulhává. To se pak bezesporu odrazí na efektivním uvádění do praxe, a to včetně efektivity nákladů a jejich určení. Nic proti zvýšení platů učitelů - většina z nich si je bezesporu zaslouží. Ale nikdo mě nepřesvědčí o tom, že špatný učitel za vyšší plat bude učit lépe a dobrý učitel za menší plat bude učit hůř. A sem se bohužel mnohdy soustředí pozornost na cílení finančních nároků. Navíc je tato otázka spojena úzce s financováním vysokých škol (v tomto případě pedagogických směrů)a připravenosti jejich absolventů na vstup do praxe. Uživatele přede mnou chci ubezpečit, že stávající školství snese hodně, někdy až moc. Pomalu si už začíná vytvářet autoimunitu. Na druhou stranu jsem přesvědčen, že paní ministryně nemůže ani při sebevětším množství nápadů překonat hyperaktivitu a chaotičnost pana Dobeše.
Neznámý uživatel2016-02-15 08:46:15
Pan ministr Chládek se proslavil jako gejzír nápadů, mám ale pocit, že paní ministryně zachází ještě o mnohem dál. Otázkou je, zda stávající školství snese tak velké množství reforem.
Mgr. Dalibor Fusek2016-02-14 21:07:18
Paní ministryně již od svého nástupu chrlí jeden nový nápad na reformu školství za druhým. Převážná většina jejich nápadů však implikuje zvýšené finanční nároky na jejich zabezpečení. Za všechny si můžeme vybrat problematiku inkluze anebo náběh kariérního řádu. Zajímalo by nás, zda považujete tak vysokou koncentraci nároků za schůdnou?
Pondělí 26.08.2019, svátek má Luděk


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jak mají vypadat přijímačky na SŠ?

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí TOPlist

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.