Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Opatření paní ministryně ve věci vypracování nového RVP ZV (29.2.2016-6.3.2016)

Neznámý uživatel2016-03-04 12:39:59
Nový ŠVP nemá cenu zpracovávat. Pokud pokud IVP nepovolím nemusím dělat změny, neboť podle §18 ŠZ vzdělávání podle IVP nemusím povolit. Zatím mně nikdo nedokázal najít větu v zákoně, že ředitel školy musí povolit vzdělávání podle IVP. V §16 odst.2 se popisují podpůrná opatření a odst.4 ... podpůrná opatření lze uplatnit .... Musíme tedy povolovat IVP? Učme a vzdělávejme děti podle svého nejlepšího svědomí.
Neznámý uživatel2016-03-04 10:50:31
Naprosto souhlasím s názorem paní ředitelky. Myslím, že naše původně kvalitní školství dostává v posledních letech všemi těmi "úpravami" pořádně zabrat a kvalita se bohužel spíše snižuje. Proč změny, které neustále někdo (MŠMT) vymýšlí(nemyslím, že by byly nutné), také promyšleně a přehledně nezpracuje a nechává zpracování na jednotlivých školách? Co je to potom základní vzdělání(státní)?
Neznámý uživatel2016-03-03 09:49:06
V návaznosti na DH rozsudek byla naším státem vytvořena nabídka všem "ublíženým" na dokončení vzdělání v nově otevřeném oboru. Ale světe, div se! Ani jedna přihláška! Tak jim to musíme vynahradit rozkladem našeho, dosud kvalitního, základního vzdělávání.A proto: snižme úroveň vzdělávání hlavního proudu tak, abychom se vyrovnali menšině. Je mi smutno a bojím se o osud našich dětí.
Neznámý uživatel2016-03-03 08:07:33
V InspISu je nejdůležitější, aby všechno bylo zelené. Kontrola bude rychlá a snadná. A za všechno může ředitel.
Neznámý uživatel2016-03-03 07:28:36
Jako ředitelka školy se na ně dívám jako na zbytečné, otravné, nic nepřinášející. Budu opět trávit hodiny a hodiny vytvářením něčeho na portálu InspIS. Navíc něčeho, co nikdo nečte, nepoužívá, co je jedním slovem k ničemu. Je to formální blábol,jehož "výstupům" nerozumí a neumí je zformulovat ani učitelé. Proč jednoduše nevrátíte osnovy, kde bude řečeno, co je minimum. Při existenci IVP je stejně naprosto jedno, co je dokonce i v osnovách. Přece se žák bude učit stejně jen to, na co bude stačit. Troufám si říct, že české školy by přijaly jednotné osnovy a ŠVP by měl školy odlišovat metodami a formami práce, projekty a další nadstavbou, kterou budou tvořiví učitelé schopni do své školy vložit. Výsledek našich "diskriminujících" zvláštních škol byli lidé, kteří po jejich absolvování měli základy gramotnosti, ale díky velkému počtu hodin pracovních činností se v pracovním procesu často vůbec nepoznalo, že jsou absolventy zvláštních škol. Obávám se, že produktem inkluzivních škol budou lidé, kteří nebudou mít mnohdy ani základní gramotnosti. Myslíte, že pro ně bude příjemné sedět ve třídě dětí rozumově na úrovni 7. třídy a pracovat s učivem např. 4. třídy. Ptá se někdo, zda to pro tyto žáky bude příjemný proces? Kdyby mě, průměrně nadaného člověka, někdo strčil studovat do třídy nadprůměrně nadaných spolužáků, do týdne bych z toho měla mindrák na celý život.
Neznámý uživatel2016-03-02 09:37:58
Copak zubařž, ale takový učitel, co prošel inkluzemi:)) Nebude potřebovat asistenta?
Neznámý uživatel2016-03-02 09:35:34
Jóó, takové dvě inklúze ve třídě třiceti grázlů, to bude sousto. Bude v této zemi ještě vůbec někdo chtít dělat učitele?...
Neznámý uživatel2016-03-01 12:03:42
Již se těším, až mne bude opravovat zubař, který prošel inkluzí na všech typech škol!!!!! Hlavně bych tohoto zubaře poslala opravit zuby pracovníkům MŠMT.
Neznámý uživatel2016-03-01 07:40:44
Hlavně by mě zajímalo, jak to bude vypadat, až se ti inkludovaní budou s PUP maturitou ucházet o zaměstnání - to někdo vydá metodický pokyn pro zaměstnavatele k "náběhu danému přesunem"?
Neznámý uživatel2016-02-29 13:22:13
Vedení škol opravdu nemá co dělat. Změny jsou, jak uvádí na stránkách metodický portál RVP: "Pokud je Vaše ŠVP v souladu s RVP ZV účinným k 1. 9. 2013, jsou nutné změny menšího rozsahu."
Jsou zde uvedeny podrobnosti ke změnám a na konci pomůcky je uvedena věta "Pokud je Vaše ŠVP v souladu s Přílohou 2 RVP ZV účinným k 1. 9. 2013, jsou změny rozsáhlé a znamenají vydání zcela nového ŠVP do 1. 9. 2018." Tak si držme pěsti.
Neznámý uživatel2016-02-29 12:06:06
Vzhledem k malého vytížení vedoucích pracovníků nám ministerstvo předložilo nový RVP - a vy, nevytížení, si hledejte změny. Mohli nám dát alespoň indícii, kolik těch změn si máme nalézt.
Má vůbec někdo šanci změnit toto rozhodnutí. Teď s námi paní ministryně chce mluvit, o čem, když je všechno schváleno.
Všichni víme, že je to kvůli romům, ani s touto obrovskou další finanční podporou se u nich nic nezmění, možná ještě více natáhnou ruku.Jakou podporu dostanou děti a rodiny, které žijí normálně, stát o nich neví, protože je nepodporuje, a jednou, pokud v Česku zůstanou, pro stát budou něco platní.
Neznámý uživatel2016-02-29 10:45:01
Zajímá mne, kolik MŠMT uvolní financí na hodiny ( nemalé) na přepracování a opravy programu. Kdy se navýšení objeví v posílení rozpočtu?
Neznámý uživatel2016-02-29 09:15:17
Mně nejvíc pobavila formulace "zpracování nového RVP vzhledem k náběhu inovací daných přesunem směrem k inkluzivnímu vzdělávání". Náběh daný přesunem si budu hodně dlouho pamatovat. Vážení přátelé, ANO...
Neznámý uživatel2016-02-29 07:41:18
Je to opravdu další střípek do mozaiky zničení českého školství.
Mgr. Dalibor Fusek2016-02-29 06:15:16
Zajímalo by nás, jak se díváte na povinnost zpracování nového RVP vzhledem k náběhu inovací daných přesunem směrem k inkluzivnímu vzdělávání.
Úterý 25.06.2024, svátek má Ivan


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Měla by být v českých školách podporována umělá inteligence jakožto nástroj k podpoře výuky?

  1. Samozřejmě, bez omezení. (0)
  2. Ano, avšak s omezeními stanovenými v právních předpisech (1)
  3. Ano, ale jen v konkrétních případech (0)
  4. Ne, podporována by být neměla (0)
  5. Měla by být zakázána (0)
  6. Nemám na věc žádný názor (0)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.