Neznámý uživatel | 2016-05-13 12:43:20 |  |
---|
Dnes se po dětech nepožadují žádné výkony. Pokud je někdo nepředvádí, dojde si do poradenského zařízení, kde učitelům doporučí pro žáka spoustu výhod - a to je ta lepší varianta. Horší je, že si rodiče stěžují, že má dítě špatné známky na školu přijde inspekce a sdělí, že hodnocení má být motivační..... Neustále se utápíme v teoriích, zkoumáme nepodstatné a dílčí záležitosti, místo abychom učili a žáci něco uměli (vlastně nic umět nemusí, neboť toto sloveso není kvantifikovatelné a tudíž tvůrci RVP neví, co znamená....) |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-09 10:58:31 |  |
---|
Žáci zkrátka nedělají nic, takže i kdyby se učitel rozkrájel, je to jedno. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-06 10:57:20 |  |
---|
Není se čemu divit - dříve si děti vybíraly školu, která sedla jejich naturelu( např. umělecké), tam se testy z M nedělaly. Nyní všichni a povinně!!!Od září bude ještě hůř. Speciální pedagogika se studuje 5 let, nyní musí učitel s odlišnou aprobací být odborníkem i na spec.p.Co asistenti - rychlokvašky z různých kurzů? Ty bude dotyčný pedagog také učit, jak na dítě postižené? Bude jich ve třídě 1,2 či více? Pochybuji, že po těchto opatřeních se budou absolventi PF hrnout do škol. Kdyby se raději vynaložené peníze související s inkluzí investovaly rozumněji. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-04 11:08:23 |  |
---|
Učitelé ZŠ nemají na žáky potřebný čas - vysoké počty žáků, do toho chystané reformy související s inkluzí. Již nyní v každé třídě žáci se SPU, ADHD, kterým je třeba věnovat více pozornosti a v budoucnu i žáci LMP. Není divu, že přijímačky dopadly hůř. Kdyby se peníze, které půjdou do inkluze použily raději na snížení počtu žáků ve třídě běžné ZŠ a maximální počet žáků by nepřesáhl 20 žáků na třídu,učitelům by se lépe učilo, žákům by se dostávala odpovídající péče a věřím, že i výsledky dětí by byly lepší. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-04 08:46:08 |  |
---|
Realita je ještě horší. Několik let registrujeme rapidní pokles znalostí a dovedností žáků ze základních škol. Navíc testy dělala asi polovina. A to především ti lepší. Pokud budou testováni všichni povinně je jasné kam se výsledky posunou.
Bohužel není zájem odpovědných míst odhalit vlastní chyby ve školkých reformách, natož něco řešit. Takže se problém maskuje novými nepřipravenými reformami. Žáci ze školství utéct nemůžou, ale kvalitní učitelé, pokud mají kam, prchají. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-03 13:32:30 |  |
---|
Když chtěl učitel učit na speciální škole, musel absolvovat náročné pětileté vysokoškolské studium.Teď tuto slavnou "inkluzi" chtějí vyřešit kurzy a školeními pro učitele základních škol?-Připomíná mi to "rychlokvašky"z osmdesátých let. Úroveň výuky půjde zákonitě dolů a zase se budou divit, jak špatně dopadají přijímací zkoušky. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-03 11:14:36 |  |
---|
S "inkluzí"se vědomostní úroveň žáků na ZŠ ještě sníží, nebude dostatek času, při vysokých počtech žáků ve třídách,
věnovat se dobrým žákům. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-03 10:43:18 |  |
---|
RVP nadále snižuje požadavky na žáky, na střední školy se hlásí "trojkaři i čtverkaři"...no a jaké výsledky asi pak mají být. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-02 11:55:42 |  |
---|
Konečně chápu, proč mají pedagogové tak nízké platy. Je to totiž úplně zbytečná práce…. |
|
Neznámý uživatel | 2016-05-02 10:37:47 |  |
---|
Opětovně se ukázala tragická kvalita českých žáků. Kam až tohle může dospět? :) |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-05-01 21:54:47 |  |
---|
Na polovině středních škol v Česku proběhly v minulých týdnech jednotné přijímací zkoušky. Školy už podruhé vyzkoušely testy z češtiny a matematiky od Cermatu, který připravuje i maturity. Letos dopadli uchazeči hůře než loni. Zhoršili se zejména v matematice, průměrný výsledek uchazečů o čtyřleté obory poklesl oproti loňsku o necelé čtyři procentní body. Zajímalo by nás, co si o daném trendu myslíte? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi