Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Rodičům nestačí běžné školy (19.9.2016-25.9.2016)

Neznámý uživatel2016-09-29 13:57:52
Ne všechny školy jsou špatné. Je to spíš o amatérském řízení státního školství. Soukromé školy mají větší volnost. Zase, pokud chtějí soukromé školy jen vydělávat, brání jim v tom státní maturita a přijímačky. Proto takový odpor.
Bojím se, že zakládání nových soukromých škol je jen snaha o podnikání ve školství. Že jde v první řadě o zhodnocení investice.
Domácí vzdělávání může fungovat v tomto zdevastovaném státním školství. Pokud by byli ve školách odborníci a vše fungovalo jak má, nemělo by domácí vzdělávání s výjimkou extra bohatých rodin s domácími učiteli šanci. Pokud by ve škole byl učitel odbornímkem a měl podmínky ke své práci, pak ho nemůže žádný amatér překonat.
Neznámý uživatel2016-09-26 11:14:54
Omlouvám se všem přispěvatelům za překlepy v posledním příspěvku. Budiž mi omluvou, že spěchám na seminář zrovna o inkluzi.
Neznámý uživatel2016-09-26 11:10:13
Tak se mi zdá, že individuální přístup je v poslední době nějaké zaříkávadlo. Otázkou je ,co přesně rodič pod pojmem individuální přístup
rozumí. Zažila jsem rodiče, který si dokonce myslel, že se pedagog bude věnovat výhradně jeho dítěti pokaždé, když jeho dítěti nebude něco jasné a pedagog jej bude telefonicky informovat při jakékoliv změně při výukovém procesu , nehodlal si totiž ani otevřít a pravidelně kontrolovat žákovskou knížku. Při 5 takovýchto žácích ves ind. př. ve třídě (VIZ NOVÁ VYHLÁŠKA) si ostatní žáci bez ind. příst. tzv. ani neškrtnou. Chce -li si někdo platit soukromého učitele jako v dobách dávno minulých, nechť si jej platí, ale tento vzdělávající by měl mít opravdu učitelem ne třeba ekonomkou,strojním mechanikem, elektrikářem apod. což jsou také lidé s maturitou. Jejich dovednotem a znalostem čest, ale myslím, že učitelské profesi jsou přece jen na míle vzdálené. Soukromá škola má určitě pedagogy vzdělané v učoitelském směru, ale ohledně ind. přístupu to nebude taky žádná hitparáda. Vždyť ta soukromá škola potřebuje také určitý počet žáků do třída,kteří platí školné, z něhož je potřeba uhradit nejen platy pedagogů , ale i další provozní výdaje (světlo, teplo atd.) Takže opět pravidlo, čím více žáků ve škole a tím i ve třídě, tím lépe po stránce financí. Sbohem ind. přístupe......
Hana Pátková2016-09-26 10:10:26
V dnešní době mám stále větší pocit, že rodičům nestačí nic. Když se je však snažíte více zapojit do dění ve škole, tak oni přece jsou vytížení a nemají čas, však také proč se angažovat, když u nás za vše zodpovídá škola - i za to, že dítě neprospívá. A ptá se vůbec někdo dětí, co jim stačí a kde jsou oni spokojení?
Lucie Bucharová2016-09-24 19:22:07
Je přeci jasné, že dětem vzdělávaným doma, bude umožněn individuální přístup daleko ve větší míře, než je tomu ve veřejné škole. Jak si rodič představuje individuální přístup ve veřejné škole? Zamyslel se někdo nad tím, jestli je to vůbec pro učitele realizovatelné? Ve třídě o dvaceti dětech má individuálně přistupovat ke každému z nich? Nebo jenom k některým, a ke kterým? Pokud si rodiče myslí, že si dítě doma vzdělají lépe, proč ne. Oni mají zodpovědnost za výchovu svých dětí, oni si mohou vybrat školu, kterou chtějí.Oni mají zvážit pro a proti, co se domácího vzdělávání, či jiné alternativní školy, týče. Oni se mají rozhodnout, kdy jejich dítě "vrátí" do školství a doufat, že udělali dobře a zhodnotili veškeré sociální aspekty jejich rozhodnutí. Soukromé školy možná budou individuální přístup uplatňovat více. Proč asi? Ať vznikají nové školy, ať mají děti i rodiče z čeho vybírat.
Neznámý uživatel2016-09-23 20:52:12
Paní Bartková, kéž by byli žáci tak trochu v "jednom pytli". SOŠ a SOU jsou tlačeni požadavky zaměstnavatelů, kteří nemají lidi. Proto ty školy berou to, co se k nim hlásí. Jsou to mnohdy exempláře, které se učit nechtějí, chovat se neumí a učitelé nevědí, co s nimi, nemají na to páky. I po vyloučení se takový žák vrátí na odvolání - firma ho potřebuje ("Pane řediteli, co jste udělal pro to, aby ten žák prospíval?!"). Hlásí se k nim to, co má na ZŠ známky o stupeň o dva lepší než by mělo před dvaceti lety. Základky trpí odchodem žáků na víceletá gymnázia, kde je poměrně snadné učit žáky, kteří jsou i z domova tlačeni k tomu, aby prospívali - zkuste to na učilišti, čeká vás akorát rezignace a vyhoření. Přitom přidaná hodnota učiliště (často právě zásluhou praktického vyučování) je někdy větší, než na celém slavném gymnáziu. Jenže právě tuto přidanou hodnotu není zájem měřit.
Bartková Libuše2016-09-23 16:26:37
Proč mnozí hází vše „do jednoho pytle“?
Neplatí, že na každé soukromé škole si žák známku může koupit. To tvrdí obvykle ten, který si sám chce dobré hodnocení koupit.
Nebo se domníváte, že statutem veřejné školy se automaticky škola stává lepší? Je docela hodně krajských odborných středních škol a učilišť, kde k dosažení vzdělání stačí chodit do výuky.
Pokud jsou soukromá víceletá gymnázia tak špatná, proč žáci po přechodu z kvarty na krajské školy uspívají lépe než mnozí žáci ze základních veřejných škol?
Paušalizace je zhoubný postoj.
Neznámý uživatel2016-09-23 09:49:10
Já se nedivím, nedávno jsem si přečetl názor Kohose Úspěšného, že hlavní je umět něco prodat. Jenže u nás je zatím ještě mnoho učitelů, kteří si myslí, že vzdělání je širší pojem.
Neznámý uživatel2016-09-23 09:46:58
Čecháčkům se nelíbí nic, jen oni sami. Chtějí kecat do všeho. K tomu, aby člověk poznal negativa demokracie, stačí pětiminutový rozhovor s průměrným voličem (to nemám ze sebe). Ona u nás existuje nějaká vzdělávací politika? Vždyť za všechno může ředitel.
Neznámý uživatel2016-09-21 11:07:22
Podle mne se jasně ukazuje, že se naše školství od dob totality prakticky nikam neposunulo. Nelze se pak rodičům divit.
Neznámý uživatel2016-09-19 14:06:18
Na vyučování v tzv. rodinných školách-výuka doma-nerozumím jediné věci a to, že pak je dle mého názoru úplně zbytečný humbuk kolem tolik zmiňované a požadované kvalifikace pedagogů pokud doma může děti učit každý kdo má alespoň maturitu a stačí si pak dojít jen ke zkouškám do ZŠ. Co se týče soukromých škol jako institucí, proč ne? Má-li rodič pocit, že běžná škola nemůže jeho dítěti poskytnout adekvátní vzdělání a péči pro daný stupeň školy, ať si zaplatí soukromou školu. Zda to bude mít vliv na to, co dítě tato soukr. škola naučí, to je ve hvězdách, známky ale bude mít jistě lepší, když už jsme si je zaplatili.
Neznámý uživatel2016-09-19 13:19:24
Zřejmě to o něčem svědčí, sám však nevím, o čem přesně. Buďto již jsme dospěli do fáze, že vzdělávací soustavu vytvářejí pouze a jenom klienti a nikoliv tvůrci vzdělávací politiky anebo je kvalita českých škol opravdu tak slabá. Vážně sám nevím.
Mgr. Dalibor Fusek2016-09-19 09:15:08
Části rodičů se nelíbí přístup veřejných škol ke vzdělání a sami zakládají rodinné školy s individuálním přístupem. Za poslední rok v Česku vzniklo přes 40 soukromých škol. Zajímalo by nás, co si o tomto vývoji myslíte Vy?
Pátek 29.09.2023, svátek má Michal


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jak se stavíte k nástupu umělé inteligence do oblasti vzdělávání?

  1. AI využívám a podporuji (3)
  2. AI využívám, ale nelíbí se mi to (0)
  3. AI nevyužívám (8)
  4. AI nevyužívám a chtěl(a) bych ji zakázat (1)
  5. Nemám na věc názor (0)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.