Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Jsou české děti a žáci "digitálně dementní?" (24.11.2014-30.11.2014)

Neznámý uživatel2014-11-25 10:27:45
Stav,kdy učitelé žákům zpracovávají a zkracují přípravy do hodin, vyvěšují je na intranet či web je neudržitelný. Zkrácené prezentované materiály nejsou dostatečně obsažné, žáci je samozřejmě dále redukují a výsledkem je méně než minimum učiva v jejich hlavě. Čtení textů v hodině či doma z obrazovky není přece práce žáka. Internet je jen nástroj, nikoliv metoda vzdělávání. Tento nástroj vede k digitální ale i čtenářské negramotnosti a poklesu úrovně vzdělávání, protože není rozumně užíván přednostně k vyhledávání dat. Vyhledaná data pro žáka nemají obsah. Nejsou ukládána ani do krátkodobé paměti žáka. Pokud žáci nic netvoří a nepromýšlí - jsou negramotní v mnoha směrech.
Neznámý uživatel2014-11-24 15:21:35
Myslím si, že se jedná o velmi zásadní problém, kdy ovšem řešením není zase obrácení kormidla na druhou stranu. To, že české děti dávají přednost různým "hračičkám", před klasickou knihou. To, že si rádi vše zjednodušují, to samo o sobě není špatné. Problém tkví v tom, že sílu ict technologií nedokáží uchopit, že jsou "lenivé" snažit se pochopit souvislosti a věci, které s daným problém mají co dočinění. Osobně jsem zastáncem ict ve vzdělávání s tím, že by děti měly být učeny, jak s nimi nakládat a využívat pozitivně jejich potenciál.
Neznámý uživatel2014-11-24 08:57:17
aaa
Neznámý uživatel2014-11-24 08:32:46
Osobně si myslím, že současný stav dočel již až příliš daleko. Děti neumějí číst, ani psát, vždy se spoléhají na chytrá udělátka. Myslím si, že v danou chvíli by měl stát, tedy Ministerstvo zcela jistě zakročit. Tím je myšleno radikální omezení této techniky ve vyučování.
Mgr. Dalibor Fusek2014-11-23 15:52:03
Pro tento týden jsme si pro Vás připravili diskuzi na téma přílišného rozšíření ICT technologií nejen do samotné výuky, ale především do přípravy žáků. Zajímalo by nás, jak se na tento poslední dobou rozšířený názor, díváte Vy?
Pátek 19.04.2024, svátek má Rostislav


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (5)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.