Neznámý uživatel | 2015-04-08 14:15:35 | |
---|
Všichni se hodnocení brání zuby nehty, ale přitom existují žebříčky již teď - nejsou sice nikde uvedeny, stejně jako nikdo neví, podle kterých proměnných se hodnotilo. Přesto se o té či oné škole říká, že je dobrá, případně mizerná. Co vy na to?! |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-08 13:24:46 | |
---|
Není možno sestavit žebříček škol, aniž by nezkresloval mnoho proměnných. A potom školy se špatnými výsledky zrušíme, nebo jim pomůžeme? A co ty dobré, ty už náš zájem nepotřebují, nebo se do nich ještě trošku přisypeme? Nebude to nikdy funkční. Co kdybychom nechali učitele učit a dali mu mnohem více pravomocí a méně papírů? |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-07 11:36:00 | |
---|
Kvalitu žáka nemůžeme posuzovat dle kvality školy a naopak. Žebříček škol je nesmysl stejný, jako známkování. Bodový systém (známky) nevypovídají zhola NIC o kvalitně žáka. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-06 23:50:21 | |
---|
Ne |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-05 19:03:23 | |
---|
Myslím, že je dost velký problém, kdo by školy měl hodnotit a sestavovat takový žebříček. Co je vlastně kvalitní škola? Na to mají různí odborníci a hlavně zákazníci odlišný názor... |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-03 17:41:55 | |
---|
Kvalita školy? Co ji tvoří, čím je dána? Je lepší střední škola, která přijímá nadané žáky s výbornými výsledky, kteří ji absolvují opět velmi dobře - průměrně nebo škola, na kterou se už tolik výborných žáků nedostalo, ale s maximálním úsilím učitelů se jí podaří žáky připravit na závěrečné zkoušky i na budoucí vstup do profesionálního života? |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-03 11:47:17 | |
---|
A CO JE OBJEKTIVNĚ SROVNÁVAT? KAŽDÉ DÍTĚ JE PŘECE UNIKÁT. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-03 11:43:27 | |
---|
Určitě ne, na druhou stranu by neškodilo upozornit na školy se zjevnými problémy (Baron School Havířov apod.). Česká obchodní inspekce už také zveřejňuje, kterým čerpacím stanicím dala pokutu za nekvalitní palivo. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 13:16:38 | |
---|
V žádném případě. Věnujme raději čas strávený takovými degradujícími teoriemi dětem. A bude nám všem líp! |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 12:25:14 | |
---|
Ne - na snahu po "dobrém umístění" by mohly doplácet slabší nebo problémové děti - některé školy se budou snažit "přemísťovat" tyto děti jinam - třeba na vesnice a vzhledem ke snaze o inkluzi to bude absolutně kontraproduktivní . Hodnotit by mohla inspekce na základě výsledků testů - s porovnáním klasifikace , ale stejně se nenajde asi objektivní výsledek. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 12:15:54 | |
---|
Ne |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 12:01:38 | |
---|
Zásadně a jednoznačně NE. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 11:17:25 | |
---|
ne, stále řešíme něco za někoho... je to zodpovědnost rodičů, jak se postarají o vzdělání svých dětí... a to není jen o škole!!!!!!!!!!! |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 11:11:35 | |
---|
ne |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 09:06:48 | |
---|
Chápu hlasy rodičů, ale kvalita školy se objektivně nedá stanovit žebříčkem škol. Jestliže řediteli záleží na kvalitě jeho školy a umí motivovat své zaměstnance k co nejlepšímu vykonávání své práce, tak má kvalitní školu. Motivace ředitelů je otázkou, která by se měla položit na jiných místech. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 08:56:06 | |
---|
Ne! |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 08:28:01 | |
---|
Ne. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-02 00:22:34 | |
---|
Naprosto souhlasím s předchozím názorem. Stačí se zamyslet nad tím, kam přivedla náš vzdělávací systém štvanice škol za počtem žáků. |
|
Neznámý uživatel | 2015-04-01 13:26:20 | |
---|
Ne,neměly by být.
Výběrová škola si nabere jedničkáře, "normální" škola řeší i případy selhání žáků, pokud na "výběrové škole" neuspějí. Proč má být škola trestána za to, že se věnuje žákům znevýhodněným? Systém "žebříčku" by způsobil, že "normální" vstřícné školy se stanou školami čím dál "horšími" a vznikaly by školy „nad propastí“.
Dle mezinárodních výzkumů kvalitní školství je i ve státech, kde žebříčky nejsou, ale míra nepedagogické a administrativní zátěže je menší. Prostě je klid a podpora práce učitele místo štvanice za dobrým umístěním na žebříčku.
|
|
Neznámý uživatel | 2015-04-01 12:06:59 | |
---|
V případě, že MŠMT vypracuje systém hodnocení školy, který zahrne všechny aspekty vzdělávacího procecu, tak s tím souhlasím. A protože systém spravedlivého hodnocení škol nelze sestavit, je to pouze snaha jakéhosi nesmyslného a naprosto zbytečného srovnávání škol. |
|
karel vacek | 2015-04-01 08:23:23 | |
---|
Ne. |
|
Neznámý uživatel | 2015-03-30 12:58:06 | |
---|
Rozumím požadavku na žebříčky škol. Rodiče přece chtějí pro své děti pokud možno co nejlepší školu. Jak se taková škola pozná? Tady je odpověď věru nesnadná, ale za pokus to určitě stojí. Nestačí jenom sledovat jenom známky, průměry, výsledky různých testovaní, ale zohlednit další kritéria. Chce to promyslet - mozky na ministerstvu na to určitě přijdou...
Jinak return s žebříčkem kvality domácí výchovy považuji za velmi trefný... |
|
Neznámý uživatel | 2015-03-30 11:12:50 | |
---|
Také si nemyslím, že by toto byl dobrý nápad a naprosto souhlasím s neznámým uživatelem. Rodičům by se líbil žebříček kvality domácí výchovy? Ten bychom mohli zase požadovat my, pedagogové a využít ho při zápisech do škol :-).Prosím, nepodléhejme tolik tlaku rodičů. Hlavně ať si nejprve rodiče uvědomí, jak vychované děti nám do škol předávají. Jak spolupracují se školou oni a jak pomáhají oni škole v její kvalitě a to svým přístupem. Kdo ještě nás bude hodnotit? Nestačilo by to již?
D.Rytychová |
|
Neznámý uživatel | 2015-03-30 06:47:26 | |
---|
Obecně si nemyslím, že by to byl dobrý nápad, a to i přes to, že by to spoustu lidí zcela jistě zajímalo. Bylo by prvotně velmi náročné sestavit vůbec kritéria, podle kterých by školy byly řazeny a také je to prakticky nemožné, musíme si uvědomit, že každá škola má zcela rozdílný vstupní "materiál", který nelze srovnávat. Takový žebříček pak nijak nevypovídá o kvalitách pedagogů, kteří v těchto školách působí. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2015-03-29 21:44:20 | |
---|
Tématem pro tento týden je otázka, zda by náhodou nemělo být umožněno, a to na základě objektivních měření, sestavovat žebříčky kvality jednotlivých škol. Z úst především rodičů a žáků je slyšet poměrně ailný hlas, který tuto službu poptává. Co si o tom myslíte? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi