Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Výsledky letošní maturitní zkoušky (18.5.2015-24.5.2015)

Neznámý uživatel2015-05-21 07:48:06
Měla jsem možnost sledovat letos příprsvu maturantky v reálu... Ty děti ani jejich učitelé popravdě nevědí, nač je vlastně připravovat. Za mně se načítaly knížky do češtiny od prváku do čtvrťáku - ale letos ještě v lednu měnili seznam knih které ano, které ne... K čemu jsou otáykz tzpu v kolika bytech bydlela B. Němcová, nebo proč u sbírek povídek při patnácti a méně povídkách musí umět odříkat v jakém pořadí jdou povídky za sebou? Jak to přispěje ke znalosti literatury??

Maturita z matematiky - ano, souhlasím, ale nikoli pouze písemnou formou navíc opravovanou automaticky... Matematika by měla být včetně ústní zkoušky.
Mně celou základní i střední školu kantoři opakovali - Na slovní úlohy se odpovídá celou větou. A pak v přípravných testech - Tržba se zvýší o 4% je odpověď za 0 bodů, neb přestože formulář toto povolí vepsat, korektní výsledek je pouze 4%. Někde je potřeba výsledek včetně jednotek, někde jen číslo a nikde žádný řádný pokyn, kde by bylo zřejmé, co kde má být... Současný stav mi přijde jako paskvil, který ke zkvalitnění výuky ani úrpvně studentů nepovede.
Neznámý uživatel2015-05-20 08:47:17
V dnešní době máme 80% maturantů v daném populačním ročníku, což je nesmyslně vysoké číslo. Nemůžeme se proto divit neúspěchům. Preferuje se dosažený stupeň úrovně vzdělání nad tím co daný jedinec skutečně umí. A to je špatně......
Neznámý uživatel2015-05-19 17:30:38
Nejsem učitelem SŠ, učím na nižším stupni.Nepomohly by jednotné osnovy, knihy, přístupy.... pro všechny typy škol? Lze namítnout, že porovnání gym. a specializované školy není vhodné. Proč? Základní předměty jako Čj,M,Aj,obecně by se učily stejně.Dál by se každá škola mohla u maturit profilovat rozšířeným učivem.
Neznámý uživatel2015-05-19 16:31:07
Jedná se o kombinaci mnoha problémů. Především dostupnost maturitního vzdělání, neochota žáků se učit a obecně neochota cokoliv dělat, znechucení učitelů anebo nesystémovost, to vše způsobuje současný nelichotivý stav.
Neznámý uživatel2015-05-18 17:08:11
Samozřejmě, že celková dostupnost maturitního vzdělání "kvalitě nepřidala". Přesto si myslím, že např. v oblasti matematiky je velkým problémem vysoká feminizace českého školství. Ne, že by ženy obecně neuměly matematiku učit, ale učí ji prostě jinak a pro mladé kluky mnohdy až příliš strojově a nepochopitelně. Může to však být jen můj subjektivní názor.
Neznámý uživatel2015-05-18 09:02:26
Kdo se pohybuje ve školství, tak nemůže vinu svalovat na učitele. Začíná to na ZŠ. Donedávna se na střední školu s maturitou dostal každý( stačilo se nepočůrávat). I v současné době jsou přijati na tyto školy žáci se čtyřkami na vysvědčení ( a to včetně některých Gy). Co a kdo se pak může divit?
Neznámý uživatel2015-05-18 08:49:28
Myslím si, že výsledky už nemohly ani nikoho překvapit. Projrvuje se, že něco ve výuce nejen matematiy je špatně. Asi to bude kombinace mnoha faktorů, jedním z nejdůležitějších ovšm zřejmě bude i špatný výuka ze strany pedagogů, bohužel.
Mgr. Dalibor Fusek2015-05-17 22:14:42
Zajímalo by nás, jak hodnotíte výsledky letošní maturitní zkoušky. Jak se díváte na značný neúspěch žáků v matematice? Máte nějaké návrhy, jak výsledky žáků zlepšit? Budeme rádi za jakýkoliv Váš názor či nápad.
Úterý 23.04.2024, svátek má Vojtěch


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (5)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.