Neznámý uživatel | 2016-04-17 16:36:08 | |
---|
Už máme prvního vyléčeného dislektika a disgrafika. Přišel PPP se zjištěním, že má poruchy kompenzovány. Nevím jestli se máme dmout pýchou nebo plakat. Tudy vede cesta. Asistenti nebudou potřeba. Stát většinu dětí "vyléčí".
Za slušné vzdělání si všichni zaplatíme. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-17 10:41:50 | |
---|
Paní ministryně si protiřečí, na jedné straně tvrdí, že se speciální školy rušit nebudou, na druhé straně říká, že ředitelé škol nebudou moci odmítnout žáka se středně těžkou mentální retardací, jak se tomu stávalo nyní. Logicky to povede k postupnému zániku speciálních škol, protože nebudou mít dostatek dětí a už nyní dochází k odlivu financí ze speciálních škol do běžných základek, aby měly finance na podpůrná opatření. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-17 09:30:36 | |
---|
Pokud si rozumný člověk přečte novelu školského zákona a vyhlášku, tak mu musí být jasné, že dojde ke zrušení speciálních škol. Všechny děti se budou vzdělávat v jedné škole a nikdo nebude mít právo na volbu. Rodiči je vyhrožováno orgánem sociálně - právní ochrany dětí, případně orgánem veřejné moci (policie, soudy!). Doporučení z poradny bude moci zrevidovat právnická osoba pověřená z ministerstva a pokud ředitelé škol nebudou postupovat dle doporučení z poradny a realizovat slavná podpůrná opatření, tak jim je vyhrožováno inspekcí. Ve výsledku se nikdo nebude moci svobodně a rozumně rozhodnout o osudu dětí. Ministerstvo natvrdo nařizuje společné vzdělávání všech dětí bez rozdílu. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-15 13:57:35 | |
---|
Naprosto souhlasím s předešlými příspěvky!!!!
Devastace školství pokračuje. Pryč s inkluzí!!! |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-15 09:41:41 | |
---|
Moje děti mají štěstí, že chodí na málotřídní, vesnickou školu a na druhý stupeň na osmileté gymnázium. Než bych je umístila do velkokapacitního zařízení, kde pan ředitel ani učitelé z podstaty věci nemohou ani tušit, že do jejich školy moje dítě chodí, protože celkové počty žáků jim to prostě nedovolí, tak bych jim raději zaplatila soukromou školu. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-14 16:36:22 | |
---|
Nesouhlasím s inkluzí! Již nyní jsou problémy s financováním a sháněním kvalitních asistentů pedagoga. Úroveň společnosti bude vždy určovat úroveň vzdělanosti a dovedností našich lidí, ale co se stane, až učitel v jakémkoliv stupni vzdělávání bude vzdělávat své "klienty" a současně řídit. kontrolovat a být zodpovědný za práci AP a nebo i více AP na jedné třídě! Již nyní jsou ve třídách děti s ADHD, různými dysfunkcemi a i zde musí učitel k žákům přistupovat individuálně. Co ten učitel bude dělat napřed, to aby se rozkrájel! A co kvalita vzdělávání "zdravé" populace? To bude do budoucna pravděpodobně vedlejší. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-14 14:50:19 | |
---|
Inkluze je pro rozumné rodiče dětí bez handicapu jednoznačným podnětem pro zvažování jiných variant než poskytuje státní školství. Rušení speciálních škol (oni se vlastně neruší, jak říká paní ministryně, ale budou bez žáků...) je devastací státního školství. Negativní dopady populistických změn našich ministrů mají vždy obrovskou setrvačnost a školství se z nich obtížně vzpamatovává. Ale to víme jen my, kteří ve školství aktivně pracujeme a podle nastavených podmínek musíme učit. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-12 15:04:14 | |
---|
Ani se rodičům nedivím.Kdo má peníze, tak se snaží svému dítěti dopřát kvalitní vzdělání.Zvláště od 1.9.2016 - inkluze.Dalším velkým plusem v soukromé škole je počet dětí na třídě!!! Ve státní je v první třídě zapsáno 31 dětí, do toho integrace..., jak to může dopadnout, každý si dovede představit.
Bývalo naše státní školství kvalitní, bývalo.... Smutné je, že experimenty MŠMT odnesou ti nejmenší. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-12 07:41:10 | |
---|
Už dlouho se mi zdá, že tento stát dává ruce pryč od vzdělání svých občanů, zodpovědnost přenáší na ředitele škol a teď to jde ještě dál. Myslím, že předchozí příspěvek má svatou pravdu. S lítostí vzpomínám na Francii. |
|
Neznámý uživatel | 2016-04-11 14:01:28 | |
---|
Devastace státního školství má jediný cíl - otevřít prostor pro soukromé školství a přenést finanční zátěž za vzdělávání na rodiče.
Státní školství by mělo být tak kvalitní, aby otvírání dalších soukromých škol nebylo zapotřebí. Školství by tak kvalitní mohlo být, kdyby nebylo osob, které je řadu let systematicky devastují.
Otvírání soukromých škol rodiči přinese všechna negativa amerického školského systému, kterým se naše školství snažilo (v důsledku nepřipraveých reforem)neúspěšně vyhýbat. Misto relativně vzdělaných občanů bude vzdělaná menšinová elita a naroste masa nevzdělaných.
Rozevřou se nůžky mezi bohatými klienty soukromých a chudými klienty státních škol. Povede to k sociálním problémům, bouřím. V důsledku volebního systému k radikalizaci politického spektra.
Historie se bude opakovat. Jen vůdce se bude jmenovat jinak. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-04-11 08:24:18 | |
---|
Školné přestává být sprosté slovo, zaplatit tisíce až desítky tisíc měsíčně za vzdělání je ochotno stále více rodičů. Během pěti let se tak počet dětí, které chodí na soukromou školu, zdvojnásobil. Zajímal by nás Váš názor na tento jev. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi