Neznámý uživatel | 2016-10-02 11:37:23 |  |
---|
Studenti se nechají strhnout emocemi. Dobrý učitel, který po žácích chce výsledky, je u nich vždy nepřítel!!!! Navíc ovlivnění ze strany rodičů je jasné.
Rozhodně by měl zvítězit zdravý rozum ředitele!!!
( jen mne napadá, jestli vůbec bude někdo chtí, ta těchto podmínek, učit.) |
|
karel vacek | 2016-10-01 17:35:48 |  |
---|
Ne. |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-29 16:02:18 |  |
---|
Myslím, že není dobrý nápad, aby učitele hodnotili kromě odborníků ještě středoškoláci. Jestli je učitel odborně i lidsky na výši, dokáže dnes velmi dobře posoudit ředitel školy a inspekce. Pokud člověk učí, tak také ví, že je neustále pod kritickým pohledem nejen nadřízených, ale také žáků/studentů a jejich rodičů. Prostě probíhá zde permanentní ,,inspekce". |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-29 09:30:30 |  |
---|
Další z ukázek, kdy žáci a jejich rodiče začínají rozhodovat o školské koncepci. Misky vah se povážlivě převažují ..... |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-26 19:35:48 |  |
---|
Kdo chce v Čechách učitele bít, hůl si vždycky najde. |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-26 19:16:22 |  |
---|
Výzva středoškolákům angažovaných ve zmíněné České středoškolské unii:
1. Zařiďte, aby většina studentů studujících obory učitelství nastupovala po dokončení učit.
2. Zařiďte, aby třídy nemusely být zhlediska financování přeplněné a učitelé nepadali ke konci školního roku "na hubu."
3. Začněte shánět i učitele odborných předmětů (když jako ředitel oslovím odborníka inženýra, sdělí mi, ať se ozvu, až mu nabídnu dvojnásobek a nyní nezdržuju).
Takže to shrnu: Učitelů je nedostatek a nápad s jejich hodnocením je od středoškoláků víc než trapný ...
S pozdravem ředitel jedné venkovské střední školy |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-26 18:45:09 |  |
---|
Z komentářů ze stránek České středoškolská unie:
Hodnotitel nesmí být NIJAK závislý na výsledcích hodnoceného.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-09-26 13:06:50 |  |
---|
Myslíte, že se kariérního řádu dožijeme? Dá na to někdo smysluplné peníze? Osvědčení mám už plný šuplík... Hodnocení žáky bych podmínil prospěchem, případně jinými úspěchy - hodnotit může jen ten, jehož docházka do školy vykazuje jakýsi smysl. Ten může posoudit, jestli úspěchu dosáhl díky podpoře učitele nebo jen vlastní prací navzdory mizerné výuce. Lempl, který se školou vyPÍÍÍP, těžko. |
|
Neznámý uživatel | 2016-09-26 13:01:46 |  |
---|
Ještě toho trochu, už takhle je problém sehnat učitele... Už od revoluce jakoby tu pořád bylo jakési skryté podezření, že škola je nebezpečná instituce a učitel nedůvěryhodný živel, který je třeba neustále sledovat, aby neškodil. Už vidím, jak mě hodnotí individuum, jehož obzor končí u mobilu s facebookem, a které hodinu co hodinu hnípá v lavici, je mezi čtyřkou a pětkou a kdybych se na hlavu postavil, ke spolupráci ho nepřiměju. Je pozoruhodné, jak je takový exemplář najednou aktivní, když se jedná o pocit, že mu někdo sahá na práva (slovo povinnost totiž nezná). Je poměrně dost žáků, které už, jak zjišťuji, až obtěžuju tím, že se jim snažím ukázat nějakou perspektivu a zajímavou činnost v oboru přesahující rámec výuky. Přiznejme si konečně, kdo v těch lavicích opravdu sedí. Nejsou všechno vybraní pilní studenti elitních gymnázií. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-09-26 08:20:51 |  |
---|
V souvislosti s připravovaným kariérním řádem pro učitele zveřejnila Česká středoškolská unie požadavek, který by zaručoval, že by se přihlíželo k jejich hlasu při hodnocení učitelů. Zajímalo by nás, jak se na tento požadavek díváte Vy? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi