Neznámý uživatel | 2016-11-15 20:03:04 |  |
---|
Kariérní řád? Vše objasňuje kreslený vtip uveřejněný v týdeníku školství: UČIT NEUMÍ, KÁZEŇ A AURTORITU VE TŘÍDĚ NEMÁ, S RODIČI DĚTÍ NEVYCHÁZÍ. ALE NECHÁVÁM SI HO TU, PROTOŽE UMÍ NAZPAMĚŤ ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM A MÁ BEZCHYBNĚ VYPLNĚNOU VEŠKEROU DOKUMENTACI - TAKŽE PODLE INSPEKCE JE TO NÁŠ NEJLEPŠÍ UČITEL! - přesně takto to dopadne, bohužel...
|
|
Neznámý uživatel | 2016-11-15 19:56:30 |  |
---|
Jestli by výměna pomohla opravdu nevím...Ledaže by na tomto postu konečně stanul pedagog, který si již něco ve školství prožil. A nedokázal by přepočítávat limit zaměstnanců na žáka a přitom chtít individualizovat a zařazovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami mezi děti "bezproblémové". Ono se totiž jaksi zapomíná na to, že i tyto děti mají své potřeby. Ale my se na ně vykašleme, do třídy zařadíme děti vyžadující osobního asistenta popř. asistenta pedagoga a budeme je brzdit. A naše vyspělé speciální školství pošleme do kopru. Skvělé pedagogy ze speciálních škol pošleme dělat ty asistenty za pár šušňů. Výsledek - děti bezproblémové budou mít problém a ty s problémy je budou mít ještě větší. Co třída, to asistent. To se vyplatí!
|
|
Neznámý uživatel | 2016-11-15 12:42:36 |  |
---|
Po původním optimizmu nastalo rozčarování. Paní ministryně zatím nezvládla udělat pořádek na MŠMT. Stále schvaluje nedomyšlené paskvily jako kariérní řád. Nereaguje na skutečnou situaci ve školách. Prostě výměna nikoho mrzet nebude. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-10 20:29:20 |  |
---|
RE: Vážený 2016-11-09 21:53:54 uživateli či uživatelko s "IQ tykve".
Asi škoda času Ti cokoli vysvětlovat, ale podívej se na
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10318730018-polosero/216562222000008-polosero-jsem-ucitel-kdo-je-min/
Pak možná pochopíš, proč zkušení učitelé mizí ze školství a noví mladí
nenastupují. A nastupovat nebudou.
|
|
Neznámý uživatel | 2016-11-10 19:55:15 |  |
---|
První vzdělávací program (ŠVP ZV) se za posledních 8 let měnil a upravoval 3x - nepočítám drobné úpravy disp.hodin a úpravy v rámci školy. Tvrzení, že se školství zastavilo na otázce platu není jen politická ostuda! Je to degradace učitelského povolání! Smutné je, že problémy a debaty zůstávají jen v kuloárech škol a učitelé se nemají jak bránit. Nevím, ve kterém "vyčpělém prostředí" níže uvedený pisatel učí? Škoda, že nepoznal za svou ped.praxi(pokud nějakou měl),co stojí za rčením, že kantořina je "poslání". |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-10 17:50:55 |  |
---|
Re: Neznámý uživatel 2016-11-09 21:53:54
Doufejme, že takoví jako vy, už vzaly dávno nohy na ramena, jinak nechápu tento komentář...A už vůbec nechápu, když si mají učitelé sami vytvářet vzdělávací normy(ŠVP), podle nichž jsou hodnoceni, nemají právo mluvit do toho, co je ve vzdělávací soustavě špatně? Ze kterého století jste vypadl/a??? |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-10 17:50:21 |  |
---|
ke komentáři 21:53:54
Kdo vás tady drží? Myslím,že váš vlak se připravuje k odjezdu, ať nezmeškáte!!! Je to vůbec možné, aby měl někdo tento názor? |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-09 21:53:54 |  |
---|
Paní ministryně má jeden zásadní problém. Nepochopila školství samotné. Změna nemusí být vždy k lepšímu.Jestliže existuje nechuť k jakýmkoliv změnám, a to zdůvodu obecně známých anebo pochopitelných, i změna k lepšímu je zbytečná. Vyčpělé prostředí českých škol, kde přestávka je jediným světlým okamžikem pro "pedagogickou činnost" je toho důkazem. Absolutně nechápu, kde učitelé berou právo k tomu, aby mluvili, co je ve vzdělávací soustavě dobře a špatně. Chápu, že se jim změny nelíbí, vyžaduje to jejich činnost, vůbec ale nechápu, že to někdo slyší. Svět se mění z minuty na minutu, je potřeba na to reagovat, a to neustále. Mrzí mě, že české školství se zastavilo u otázky platu (což chápu a je to politická ostuda), ale v tomto globalizovaném světě je nutné neustále inovovat. Jestli to nechápou české školy a učitelé, rychle odtud pryč. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-08 16:01:14 |  |
---|
Je nutné více než na politiku, myslet na žáky a učitele. Výchova slušných a pracovitých lidí potřebuje podboru, ne chaos nepromyšlených návrhů a změn.Škola by měla být dílnou lidskosti, ne byrokratickou institucí, která je zatěžována hromadami formulářů.Dnešní doba je plná nejistot v rodině, práci i společnosti, školu více peněz nespasí, není-li zde morálka. Neziskovky? Prima, ale nemají mít velké slovo, mají totiž vliv, ale ne odpovědnost.
|
|
Alena Vojtěchovská | 2016-11-08 09:01:02 |  |
---|
Současná ministryně zahlcuje neprojednanými,nepromyšlenými návrhy a povinnostmi,všechny školy a školská zařízení.Podíl neziskových organizací je neúměrný,připraví o finance školství jako takové.Výsledky jsou nulové,itegrace,inkluze má být ponechána specialistům. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-08 08:32:50 |  |
---|
Současná ministra je bílý kůň neziskových organizací. Současné ministerstvo ztratilo důvěru učitelů, školství ovlivňují Kartous, Feřtek, ještě větší škody na dětech páchá Laurenčíková. Opravdu se divím, že ještě nedošlo k celostátní stávce. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-08 06:44:37 |  |
---|
Kompetence ředitelům, a zaplatit práci učitelů i provozních, bez nich to v mateřských školách nejde. musí nám být všude k dispozici. Snížit počty dětí ve třídách. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-07 21:51:09 |  |
---|
Ve Francii se vlády měnily jako ponožky a učitelé to nezaznamenali, inu tomu se říká kontinuita. Náš malý národ by měl být v první řadě zdravý a vzdělaný. Jenže jsme bohužel zemí, jíž je kontinuita cizí. Čili bude zase všechno naopak. Zálohujte data, budou potřeba ta předchozí... |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-07 19:35:29 |  |
---|
Jaká je průměrná životnost ministra školství - cca 14m? Každý na tomto postu vymyslí nevymyslitelné a kdo to odnese? Učitelé a děti. Opět se připravují další novelizace školského zákona, vyhlášky atd. Jak může člověk na postu ministra školství vystudovat jiný obor a tvrdit, že školství rozumí? Proč Judr - právník - neoperuje? Je přeci také doktor????
Školství snese všechno!!! Opravdu by se nenašel odborník? |
|
Věra Semotánová | 2016-11-07 14:27:26 |  |
---|
Našemu školství nejvíce, dle mého, škodí neustále nové koncepce, které se mění vždy s novým ministrem. Započaté se nikdy nedokončí a ve školství je čím dál větší chaos . Potěšilo by mně ,jako ředitelku MŠ , kdyby alespoň 5 let zůstalo něco stejně. Věra S. |
|
Neznámý uživatel | 2016-11-07 11:44:00 |  |
---|
Včera bylo pozdě.
Negativa působení:
Faktická likvidace českého speciálního školství.
Poslouchá pouze neziskové organizace které stejně jako ona viděly základní školství pouze z rychlíku, nebo si věci pamatují z doby, kdy základní školu navštěvovali jako její žáci.
Názory učitelů a ředitelů ZŠ (tedy pravděpodobně největších odborníků na základní školy) ji vůbec nezajímají, pokud zcela náhodně nesouhlasí s názory které zastává.
Vědomě lže veřejnosti (to se bohužel na naší politické scéně stává standardem).
Pozitiva? : Ano jistě nějaká jsou ale vzhledem k negativům zcela ztrácejí význam. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2016-11-06 18:26:32 |  |
---|
Premiér a šéf ČSSD Bohuslav Sobotka obmění do měsíce svůj tým na úrovni vlády i sociální demokracie. Zajímalo by nás, zda by dle Vašeho názoru mělo dojít ke změně také na postu ministra školství, případně, jak hodnotíte dosavadní kroky stávající ministryně. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi