Neznámý uživatel | 2017-12-18 21:38:39 |  |
---|
A zpětná vazba je pro Vás,paní ředitelko, jaká? |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-17 21:55:22 |  |
---|
Na naší škole využívám jako ředitelka ankety prostřednictvím systému Bakaláři. Žáci anonymně hodnotí učitele, ti dostávají zpětnou vazbu, jak je žáci vnímají, jak učí apod., učitelé zase anonymně hodnotí vedení školy i kolegy a rovněž třídy, které učí - a zajímavé je, že t ty třídy zajímá, jaké o nich učitelé mají názory, stejně jako učitelé zpravidla vítají zpětnou vazbu. A vedení rovněž dostane svůj feedback, může pak reagovat, kde je potřeba. Také je zajímavé, že se anket účastní dlouhodobě jen cca 1/3 žáků školy a že se v anonymních anketách nevyskytují žádné vulgarismy..ti, co se chtějí vyjádřit, využívají anket jako možnost poslat "vzkaz" svým učitelům - učíte dobře /špatně, jsme spokojení / nespokojení s tím a tím...Tuto možnost mají všechny školy, které Bakaláře používají a jestli je využijí nebo ne, je na nich. Rozhodně bych to neviděla jako povinnost. Tím, že se něco nařídí, dosáhne se obvykle právě opaku. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-16 22:23:22 |  |
---|
Školy to posune tak, že již nebudeme říkat, že to jde od desíti k pěti, ale od pěti k nule. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-16 16:23:47 |  |
---|
Dobře, udělejme zákon, kdy bude podřízený hodnotit nadřízeného - děti učitele, učitel ředitele, ředitel ČŠI atd. To by bylo!!!! |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-16 11:55:02 |  |
---|
V době inkluze bychom se měli zabývat tím, aby neklesala vzdělanost a zastavit tento trend. Jak byla nastavena, to bych téměř považovala za šikanu učitelů i dětí. V době pokleslé morálky konzumní společnosti, kdy hokejista má plat, o kterém se významným vědcům, kteří např. bojují s léčbou vážných nemocí, ani nezdá, chceme po dětech, aby se uměly vyjádřit ? Na to není vhodná doba.Dokud nebude mít vzdělání větší váhu, lidé si ho nebudou vážit a učitel nebude mít lepší postavení než skladník, to rozhodně nedoporučuji a jsem proti. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-16 06:49:08 |  |
---|
.... jsem vážně ráda, že letošním červnem ve školství končím, to, co se vymýšlí v poslední době je neuvěřitelné...... |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-15 18:29:37 |  |
---|
... a celého ministerstva. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-14 21:03:07 |  |
---|
Vážení,existuje vůbec na blbou otázku chytrá odpověď? Snažila jsem se zde několikrát zapojit do diskuse. Bohužel se mi zdá,že diskuse je zde účelová a neobjektivní.Pokud kritika učitele ze strany žáka,pak ať hodnotí učitelé svého ředitele a ředitelé práci inspektorů...:-)
|
|
Neznámý uživatel | 2017-12-14 09:59:19 |  |
---|
Úsměvné.
Nedokážu si představit , jak by hodnotili učitele žáci 1.stupně. Jsou to přece také žáci.Objektivně zhodnotit práci učitele má již v současné době problém velká část nadřízených pracovníků a to jsou přece"študované hlavy". |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-13 09:57:14 |  |
---|
Předchozí příspěvek to vystihl přesně. Zvláště "děti" žáci na ZŠ by objektivního hodnocení schopny nebyly. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-12 09:00:46 |  |
---|
Stane-li se z toho úřad, tak nás to určitě posune, jen nevím kam. Co vím, že k lepším výsledkům určitě ne. Každý normální učitel si od svých žáků získává zpětnou vazbu, protože je to pro proces vzdělávání a komunikace ve třídě důležité. Není však možné dopustit, aby někdo prováděl hodnocení (v pravém slova smyslu tohoto slova) bez znalosti věci. I když, když vidím některé kontroly, tak je tu v poslední době možné vše. Co to tak vrátit do podoby, já učím a ty se učíš, a až budeš umět, můžeš hodnotit, třeba jak ses to naučil a cos proto udělal. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-12 07:49:07 |  |
---|
Škol posune, když se budeme všichni, a žáci především, učit přijímat hodnocení, i když se jim autority, která se nám nesnaží zalíbit. jinak bude celá společnost v rukou manipulátorů. A z každodenních zpráv víme, jak to končí. Teprve s odstupem času jsou inteligentnější žáci schopni zhodnotit, který učitel jim opravdu něco předal. Ne vždy je to ten nejoblíbenější, na kterého se s láskou vzpomíná. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-12 05:37:21 |  |
---|
Změnit!!!!!!! |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2017-12-11 20:51:22 |  |
---|
Zadání otázky snad není trestne. K cemu by nam bylo téma, ktere by nebylo rozporuplne. Doufám, že ostatním diskutujícím téma nevadí. Pokud ano, není problém jej změnit. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-11 19:44:03 |  |
---|
Vážený pane magistře. Jak může někdo zadat takovou otázku je pro mne nepochopitelné. Jak může někdo hodnotit druhého člověka bez základních znalosti posuzované práce ? Kdyby blbost nadnášela, tak někteří odletí mimo naši galaxii :-) Matuška-nepedagog, (táta od 4 dětí) |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-11 18:08:22 |  |
---|
Možná by žáci mohli rovnou učit pedagogy.
Konec školství v Čechách. A to jsme měli nejlepší školství na světě. Pamatujete si to ještě?
Obětaví důchodci určitě!
Kam to všechno spěje? Blbec se jen směje. |
|
Neznámý uživatel | 2017-12-11 16:55:55 |  |
---|
Tak to už je opravdu vrchol. Nejen, že žáci už dnes nemusejí prakticky nic. Oni by ještě rozhodovali o tom, jak máme učit? To je vážně na hlavu. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2017-12-11 06:26:06 |  |
---|
Česká středoškolská unie v minulém roce přišla s návrhem, aby se s žákovskou zpětnou vazbou pracovalo přímo v systému dalšího vzdělávání pedagogů. Zajímalo by nás, co si o tomto návrhu myslíte Vy? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi