Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít

Diskuzní fórum

Služba slouží všem osobám, které mají zájem diskutovat na témata z oblastí vzdělávání a školství. Z důvodu lepší orientace v systému diskusního fóra jsou jednotlivé příspěvky členěny na kategorie a podkategorie dle logické struktury.


Neúspěšné výsledky žáků SŠ u maturitní zkoušky (23.6.2014-29.6.2014)

Neznámý uživatel2014-06-29 08:11:02
Po přečtení příspěvků musím ještě reagovat. Souhlasím s tím, že do státních maturit se utopilo mnoho státních peněz nás všech, ale má pravdu pisatelka, co píše, že zaplať pán Bůh za ně. Neházejte vše na pedagogy, ani pán Bůh nemůže ze všech udělat studenty takové, aby vše zvládli a tudíž udělali MATURITU. Jsme různí a ne všichni mají na studium. Tak to bylo, je a bude. Dle mého mínění a zkušeností, ani maturita nezajistí těmto lidem dobrou práci a možná by byli opravdu spokojenější jako kuchaři, truhláři, topenáři........ Ale málokomu se tyto práce chce dělat a rodiče si představují, že s maturitou jejich děti udělají díru do světa.
Neznámý uživatel2014-06-29 07:52:17
Vždy bylo a bude, že jsou žáci různé úrovně. před 40 lety v mé třídě na ZŠ byli žáci nadprůměrní a průměrní, pak také podprůměrní. Jen několik nás šlo na střední školy. Ostatní na učební obory. Museli jsme udělat přijímací zkoušky. Dnes jde většina dětí na střední školu a dostanou se bez přijímaček, což souvisí s tím, že nyní vychází ze ZŠ méně dětí a aby se střední školy udržely, berou vše. A pak to takhle dopadá a vypadá. Zaveďte povinné přijímací testy, obnovte učební obory a říkejte rodičům pravdu, že ne všichni mají na střední školu. Maturita už není nic, protože ji má skoro každý a smutné je, že pak jdou tito lidé ještě na vysokou, takže i kredit titulů klesá. Chodí k nám na praxi středoškoláci a je to děs a bída. Mnozí nepatří na střední školu! Nevím jak to bude do budoucna vypadat............
Neznámý uživatel2014-06-26 06:46:38
Učím na základní škole již řadu let, vždy byli a budou žáci, kteří mají dobré studijní výsledky a žáci, kteří je nemají... Když se na maturitní obor dostane žák, který základní školu absolvoval jako integrovaný žák s lehkou mentální retardací a matematiku zvládal na ZŠ jen tak tak nemůžeme se pak divit, že maturitu z matematiky neudělá...
Neznámý uživatel2014-06-25 09:31:28
Není zde žádný problém s úrovní obtížnosti. Od ní pouze závisí, zda se projeví rozdíl v úrovni poskytovaného vzdělání či nikoliv. Za celou dobu existence stání maturita nepřinesla jiný výsledek než starou známou pravdu, že gymnazisté jsou připraveni nejlépe a .... Celý problém státní maturity je v tom, že je povinná, nic negarantuje a snaží se nahradit celonárodní srovnávací zkoušky. Kdyby byla dobrovolná a měla vyšší úroveň než školní část na gymnáziu, když už je to "státní", a dle výsledků garantovala přijetí na určité typy VŠ, pak by měla smysl. Takhle je to jen černá díra na peníze, která vůbec nic nového neřeší. A také jakékoliv diskuze o "kosmetických" úpravách státní maturity jsou zcela zbytečné.
Mgr. Václav Dachs
Neznámý uživatel2014-06-25 00:47:11
Předpokládám, že studenti, kteří nezvládli maturitu jsou ti, kterým by bylo dobře na klasických učebních oborech. Ne všichni, kteří poslední roky odchází na maturitní obory, jsou schopni je zvládnout. Není přeci normální, aby všichni deváťáci, kteří odchází z deváté třídy základní školy, maturitu zvládli (někteří už odchází se čtyřkami ze základky!). A přitom by to mohli být šikovní řemeslníci, servírky, kuchaři, ..
Neznámý uživatel2014-06-24 15:07:47
Zásadně nesouhlasím. Samotné "ponížení" stupně vzdělání žáků daný problém nevyřeší. Měli bychom se mnohem více zaměřit na obsah vzdělání a především na prostředky, jimiž učíme. Základem neúspěchu žáků jsou dle mého mínění dlouhodobě špatné výsledky edagogů ve školách.
Neznámý uživatel2014-06-23 11:55:35
Můj názor je, že maturantů je až příliš. Jsem za státní maturitu vděčná, neboť je to jediná překážka, která těmto žákům, kteří nejsou schopni zvládnout mnohdy ani učivo ZŠ, zamezuje ke vstupu na VŠ. Věřím, že žáci a rodiče, kteří nemusjí studijní předpoklady, konečně pochopí, že jen tituly a "papíry" jim práci nezaručí.
Mgr. Dalibor Fusek2014-06-23 05:57:15
U jarních maturit propadlo 18,7 procenta studentů, což je nejvíce od roku 2011, kdy byly státní maturity spuštěné. Středoškoláci se zhoršili ve všech předmětech, největší problémy jim dělala matematika, kterou nezvládlo 24 procent těchto žáků. Byli bychom rádi, kdybyste se s námi podělili o příčiny tohoto alarmujícího negativního stavu.
Sobota 20.04.2024, svátek má Marcela


Přihlášení





Zapomněli jste heslo?
Proč se registrovat? Registrovat
Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

jsme vždy ve spojení s Vámi

Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

Aktuální anketa

Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

  1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (5)
  2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
  3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
  4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
  5. Nemám na věc jasný názor (2)


Další ankety Vložit anketu

Dnešní počasí v krajích ČR

Počasí

Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.