Neznámý uživatel | 2020-10-21 20:09:51 |  |
---|
"Jedu" online od března, ale rovnou vám říkám, že žáci nebudou umět ani zblo ve srovnání s normálním stavem. Tedy většina žáků. Navzdory tomu, že "spolupracuje", s tím problém vcelku nemám. Vláda už zjistila, že Češi jsou zastydlý národ kverulantů, nedospělých zpovykaných děcek protestujících proti všemu, aniž ví proč (kdyby ti "protestanti" byli v její situaci, nařizovali by totéž, protože jinak by nás EU sežrala i s botami, nejsme izolovaný ostrůvek a tisíce mrtvých by si určitě nevzali na triko) a neukázněných sobců, nikoli tolerantních ohleduplných lidí (pozoruju to 30 let, nevím, kde se vzal opačný pohled). Stejně tak je třeba zjistit, že většina žáků se v podstatě učit nechce, chce snadno projít a dostat "papír". |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-21 12:12:33 |  |
---|
Je velký rozdíl mezi školami, je zarážející, že některé školy ani dnes neumí zahájit výuku on-line, učitelé neumí pracovat v prostředí teams, žalují na žáky, kteří si navzájem dělají schválnosti. Tady se teprve ukazuje profesionalita jednotlivých učitelů často i škol. Zadávání probíhá velmi chaoticky, neprofesionálně. Je to těžké, každopádně. Ale lituji rodiče dětí, kteří musí pracovat a pak dostanou ze školy pro své prvostupňové děti zadání, co si mají nastudovat, co si mají přepsat s dovětkem, že až se sejdou, tak si z toho napíší desetiminutovku.Na druhé straně vím o učitelích, školách, které jedou on-line od března 2020. Před nimi klobouk dolů. Tihle kantoři si plně zaslouží obrovský obdiv. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-16 14:55:29 |  |
---|
Některé školy trochu. Možná. Ukáže to čas.
Kdo ale rozhodně není na nic připraven, je MŠMT. Čtěte (ze stránek CERMATu):
Kritéria hodnocení zkoušek společné části maturitní zkoušky pro školní rok 2020/2021 zveřejní Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy do 31. března 2021.
Přitom maturanti se mají přihlásit do konce listopadu a přitom neznají pravidla hodnocení.
Nebylo by zrovna lepší, pane ministře, kdyby se kritéria hodnocení vydaly až po maturitách, aby se s tím lépe manipulovalo? |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-14 19:06:02 |  |
---|
Cituji Seznam Zprávy: "Ministerstvo školství sice zašle základním školám a gymnáziím dohromady dalších 1,3 miliardy korun na technické vybavení, školy jsou ale uzavřené teď a zatím tyto prostředky nemohly využít. I přes tuto dodatečnou podporu se ale dá očekávat, že tisíce dětí ze vzdělávání znovu vypadne, a to kvůli nedostatečnému internetovému připojení."
To je zvláštní, já měl doteď pocit, že máme i jiné typy škol. Holt podpora technického vzdělávání po česku. A tolik se o ní nažvanilo. Mnoho žáků je totiž na učilišti právě proto, že mají hluboko do kapsy.
|
|
Neznámý uživatel | 2020-10-07 15:22:19 |  |
---|
2020-10-07 09:42:09 Zcela jistě jste zavolal/a městskou polici a zjednal/a pořádek. Pravděpodobně žáci usoudili, že výuka tak, jak probíhá, je zbytečná. Pokud probíhá. Mně se připojují celé třídy, 1-2 nepřítomní se omluví. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-07 09:42:09 |  |
---|
Právě pozoruji distanční výuku středoškoláků z okna, kde v parčíků parta chlapců a dívek v 9 ráno popíjejí víno z jedné láhve. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-06 14:36:47 |  |
---|
Napsal jsem si projekt se zdůvodněním a dostal od školy kvalitní notebook. Za vlastní jsem si koupil náhlavní soupravu, kameru a jako vizualizér jsem připojil mobil. Žádné problémy nemám. Kdo chce, ten může. Aby žák v nejhorším popsal papír, vyfotil ho a poslal, k tomu kdovíjaké vybavení nepotřebuje. Chudých taky není takový zástup. Ano, jsou, distanční výuka prohloubí rozdíl mezi těmito žáky a ostatními, ale to já nevyřeším. Negativní dopad tento stav rozhodně má, za to nemůže nějaký ministr, ale bordel v Číně. Ve světě je tuberkulóza, lepra a mor. To taky může nastat. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-06 14:29:47 |  |
---|
On ten chudák ministr má dvě možnosti: buď nechá slabé kusy vymřít jako při morové epidemii a pak ho budou všichni ostrakizovat, nebo udělá opatření a pak ho budou všichni ostrakizovat. Já bych to tedy dělat nechtěl. Závidím těm zemím, kde jsou roušky dobrovolné a všichni opatření dodržují. Z tzv. totalitního režimu nám bohužel přežívá potřeba všechno zpochybnit, každé nařízení obcházet, předpis považovat a priori za buzeraci a remcat a remcat. Já vidím kolem sebe učitele, kteří místo práce s technologiemi končí u e-mailu a špatného použití textového editoru, nedejbože, aby do něčeho vrazili pár svých korun, jejich mantra je "já tomu nerozumím". Nemyslím si, že rodiny jsou globálně tak chudé. Když vidím, čím vozí matky děti do škol, to je samé SUV, ulice je ucpaná, divže před školou neparkují Hummery. Každé druhé dítě má iPhone, místo telefonu za pár stovek a doma slušného počítače. Je otázka, jestli rodiče chtějí mít vzdělané dítě, nebo se ukazovat. Otázka priorit.
Ministr zdravotnictví si rozhodně nemyslí, že koukání do monitoru nahradí učitele, není blbej, ale myslím, že by se žáci mohli naučit podstatně víc, než se naučí. Oni totiž nechtějí. Nějak nevidí kolem sebe pořád tu důležitost vzdělání. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-06 07:48:11 |  |
---|
Školy ano, ale žáci ne. Na aplikace Clasroom učebna se nemohou žáci pořádně připojovat z mobilů ani z tabletů. Navíc mnoho rodin opravdu nemá řádné a dostatečné vybavení o internetu ani nemluvím. Z jara mám zkušenost, že videolekce fungovaly asi u poloviny dětí, jinak se jim sekal zvuk, obraz, nefungoval mikrofon atd. A opravdu si ministr zdravotnictví myslí, že koukání do obrazovky jakéhokoliv zařízení nahradí práci s živým učitelem a interakcí se spolužáky? Děti nejsou stroje, potřebují všestranný rozvoj, tedy i ten zakázaný tělocvik, hudebku a dosud nezakázané pracovky a kreslení. A hlavně společnost spolužáků, včetně běhání, povídání, třeba i těch rvaček. Prostě normální život. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-05 19:10:06 |  |
---|
Proč "školy"? Připraven má být učitel. A vedení, které se mnohdy jen hrabe v papírech. V případě střední školy nevím, proč by se žák nemohl chvíli učit sám, má učitele, podklady, internet. |
|
Neznámý uživatel | 2020-10-05 10:32:52 |  |
---|
Školy možná i připravené jsou. Nicméně žáci se mají vzdělávat ve školách, ne doma. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2020-10-04 08:51:18 |  |
---|
V důsledku obnovení nouzového stavu začínají některé kraje postupně zavírat nejprve střední a vyšší odborné školy, dá se však předpokládat, že situace se nemusí vyhnout i ostatním druhům škol. Zajímalo by nás, zda si myslíte, že jsou tyto školy dostatečně připraveny na distanční vzdělávání. |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi