Neznámý uživatel | 2021-02-12 11:25:28 | |
---|
Když už budeme hodnotit slovně na střední škole, budeme slovně hodnotit i závěrečné a maturitní zkoušky ?? A co vysoké školy?
To je blbost!! |
|
Neznámý uživatel | 2021-02-09 12:53:51 | |
---|
Pardon, ne na vojně, samozřejmě, ale na vysoké škole:) |
|
Neznámý uživatel | 2021-02-09 12:51:42 | |
---|
Já bych šel úplně opačnou cestou, ale ta by nebyla předvolebně populární. Milý národe, je to mimořádná situace, musíme se vyrovnat s obtížnými podmínkami a je třeba, aby i žáci pracovali na stodvacet procent. Jde o budoucnost. Buď budeme furt ta montovna, sklad a nádeníci Evropy, nebo napneme všechny síly a někam to posuneme. Zpovykaný národe, přestaň se vyhýbat pořádné práci a zodpovědnosti (kde jsou řeči z 90. let, že se má každý postarat o sebe), neválej se celý den u stolu, pravidelně cvič, abys nebyl pupkatej a ochablej. Dopracovali jsme to tam, že každá námaha (včetně výuky tělesné výchovy, která je v RVP zařazena do širšího rámce Vzdělávání pro zdraví, mimochodem) obtěžuje a je třeba se jí vyhnout. Obtížím uhýbáme, místo, abychom se jim postavili. Za války se lidé učit chtěli, protože věděli, že to jednou skončí a bude třeba, aby byli připraveni. Tím proboha nechci propagovat válku, ale tohle uhýbáni je cesta do pekel. Dřív, když bylo dítě dyslektik, muselo se jednoduše víc učit, dneska si sežene papír a dostane prodlouženou maturitu. Až si bude hledat zaměstnání, nebude nikdo na papír zvědavej, prostě vezmou jiného. A tohle je podobné. Místo "mobilizace" úhybný manévr.
Jak by měla vypadat "výuka" tělesné výchovy je snad jasné. Kdo může za to, že k ní mají žáci odpor? Není to vina i tělocvikářů? Já měl na vojně dva problémy. Jedním byla vojenská katedra a druhým katedra tělesné výchovy. A to jsem ovládal několik sportů. Ale s těmi lidmi se nedalo rozumně mluvit.
No a hudební výchova? Copak to není součást estetického vzdělávání? A zase to pokládáme za zbytečné? Něco vědět o hudbě, jejích dějinách a jejím místu v historii lidstva? Proč? Nojo, když ona ekonomika nezná slovo morálka a tu kultůru si můžeme dovolit, až si na ni vyděláme, dobře si to pamatuju. A je to skoro třicet let.
|
|
Neznámý uživatel | 2021-02-03 15:06:20 | |
---|
Přesně tak. A já si počkám, až se bude třeba slovně hodnotit krasobruslení, abych získal inspiraci a pak teprve uvidím. Ale zatím na to není ani čas. A až si ouřadové udělají exkurzi po základních a středních školách, tak na to přijdou taky a nebudou vymýšlet takové kraviny. |
|
Neznámý uživatel | 2021-02-03 07:55:59 | |
---|
Slovně hodnotit není jen tak něco plácnout. Musí se zanést tato možnost do pravidel pro klasifikaci do školního řádu. Pak hodnocení musí být jednoznačně převoditelné na známku. Co asi pomůže Pepíčkovi, když místo hodnocení známkou 2 dostane literární dílo o tom, že se sice snaží, ale dělá chyby a není dost samostatný. Plaga jen docílil toho, že se rodiče odvolávají na jeho doporučení a požadují slovní hodnocení tam, kde je zcela zbytečné. A zřejmě by vyznělo mnohem hůře než dvojka daná z milosti.
|
|
Lucie Bucharová | 2021-01-31 08:24:53 | |
---|
Dobrý den, vůbec se nediskutuje známkování výchov - tedy tv a hv, tedy předměty, které děti téměř neměly celý půlrok. Někteří kolegové viděli své děti v šesté třídě při TV dvakrát v září a konec. Jiní doporučovali online vycházky a ti aktivní posílali videa ke cvičení, popřípadě ti neotrávení a nejaktivnější dokonce videa vlastní. O jejich realizaci ovšem asi nikdo neví....Ať už se nechtělo učitelům či dětem, proč měly za to nicnedělání dostávat hodnocení na vysvědčení? Jakože je vše v pořádku? Nebylo to vládou NEDOPORUČENO, necvičit a nezpívat? Další diskuse u nás byla, že to paťákům zhorší průměr a budou znevýhodněni oproti jiným školám na malém městě při přijímánína gymnázium? Proč gymnázia nevědí o tomto problému a proč se to nediskutuje?????Proč lžeme dětem a dáváme jim známky zadarmo??? |
|
Neznámý uživatel | 2021-01-29 01:26:59 | |
---|
To jsem teď docela zvědav, kdo nyní bude podle slovního hodnocení za I. pololetí u prospěchově velmi slabého maturanta posuzovat, zda má do konce března konat opravku či nikoli. A co bude s těmi, co opravku třeba z důvodu nemoci nestihnou? Moc dobře jste to promysleli, pane ministře.
Viz: https://www.msmt.cz/ministerstvo/novinar/msmt-predstavilo-detaily-k-maturitam-a-zaverecnym-zkouskam |
|
Neznámý uživatel | 2021-01-27 10:04:54 | |
---|
Pepíčku, maminka se snaží ti napovídat, ale bohužel často napoví nesprávně. |
|
Neznámý uživatel | 2021-01-27 06:34:00 | |
---|
Další šílenost. To mám jako po nocích rozepisovat litánie na téma Marukša se snáží, přičemž ji vídím tak 5 minut týdně přes Teamsy? To přece nelze myslet vážně. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2021-01-24 14:15:17 | |
---|
Před několika dny bylo zvěřejněno doporučení pro školy k hodnocení na vysvědčení za 1. pololetí 2020/2021. Toto doporučení, které společně vydává MŠMT a ČŠI, popisuje jak související právní úpravu, tak také priority, na které je vhodné se zaměřit, různé varianty a nástroje hodnocení a doporučené postupy. Zajímalo by nás, jak se nejen na dané doporučení díváte Vy, ale také, jaké hodnocení nakonec použijete? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi