Integra Data: Tři grafy k problematice rozvolnění škol |
| 22.2.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Monika Ginterová: Do škol přichází „revoluce“ v informatice. Word už stačit nebude, žáci mají umět pracovat s daty i programovat |
| 22.2.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Naděžda Hávová, Ondřej Skácel: Dítě zrcadlí situaci doma. Když jsou problém rodiče, dítě bez nich neopravím, říká vedoucí poradny |
| 22.2.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Učitelská platforma, z.s.: Chceme otevření škol, ale bezpečně |
| 22.2.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Jsou učitelé povinni se nechat testovat na COVID-19? |
| 22.2.2021 |
| www.skolskeodbory.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Tomův příběh – přetékající kbelík |
| 22.2.2021 |
| www.ucitelske-listy.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Think-tank Univerzity Karlovy Vzdělávání21: Rizikovost školního prostředí pro šíření covidu-19 |
| 22.2.2021 |
| www.ucitelske-listy.cz |
| Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Národní pedagogický institut ČR: Jak nově učit informatiku |
| 22.2.2021 |
| www.ucitelske-listy.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Než se děti vrátí do škol: 8 tipů pro rodiče při distanční výuce |
| 22.2.2021 |
| www.ucitelske-listy.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
iHned.cz: Covid vzal dětem školu i kroužky. Teď jsou apatické a chybí jim vidina konce |
| 22.2.2021 |
| www.eduin.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |





jsme vždy ve spojení s Vámi