Daniel Dočekal: Jak na myšlenkové mapy? Mindmapping pro každého |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
The SCHOOL DANCE 2015: Potřebujeme vaše hlasy! |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Přečtěte si: Horizon Report 2015 |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Dan Lessner: Střípky z konference Didinfo 2015 |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 2,00 |
Petr Kozák: Nástroje pro výuku programování |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Projekt „K2 – kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání“ dospěl k svému vrcholu |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Přečtěte si: Revoluce ve školství? Plán zavést do škol tablety rozděluje veřejnost |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Žáci ze ZŠ Litvínovská 600 a Gymnázia Christiana Dopplera v Praze vybojovali pro své školy 200 000 Kč v soutěži Vím proč |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Vladimír Foist: Otevřít školu znamená zejména otevřít sebe sama |
26.5.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
IPS pomáhají zájemcům už 21 le |
26.5.2015 |
www.uradprace.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi