ČSÚ: Internet zrychluje a přesouvá se na chytré telefony |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Martin Mareš, Tomáš Valla: Průvodce labyrintem algoritmů (e-kniha pro vás) |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Michal Černý: Imersivní virtuální realita ve vzdělávání: SWOT analýza |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Tisíce žáků základních škol změří síly v informační soutěži IT-SLOT |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Dovednosti pro psychickou odolnost a vzájemný respekt by měly být systematicky rozvíjeny ve všech školách |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Daniel Münich: Nechceme to vědět, nechceme to vidět, nechceme o tom mluvit, není to pak pro nás ani problém |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Natálie Ulbrichová: Jazyková bariéra nevadí. Ukrajinské děti mají ve školkách jiný problém |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Bořivoj Brdička: Sborové učení online |
24.10.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Oldřich Matoušek a kolektiv: Strategie a postupy v sociální práci |
24.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Základka – první český dokumentární podcast ze školy |
24.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi