Jaroslav Mašek: Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění |
23.1.2020 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Brexit spolupráci v programu Erasmus+ letos neovlivní |
21.1.2020 |
www.msmt.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Malvína Buclová: Proč se musím učit anglinu, když mám v mobilu překladač, ptají se mě studenti. Tady jsou aspoň čtyři důvody |
21.1.2020 |
www.rodicevitani.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
„Tohle nejez, budeš tlustá.“ Pár tipů na to, jak s dětmi (ne)mluvit o jídle |
21.1.2020 |
www.rodicevitani.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Zuzana Hronová: S obměnou učebnic je to dnes horší než za komunismu, tvrdí nakladatel Fraus |
21.1.2020 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Herman: Muž na mateřskou nepatří, máma je nenahraditelná, dnes ale dělá spíš služku |
21.1.2020 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Kateřina Machovcová: Sociální vliv a identifikace se skupinou: vězeňský experiment v novém |
21.1.2020 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Zdeněk Sotolář: Ideologové z neziskovek útočí |
20.1.2020 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
E-kniha pro vás: Hejného metoda - příručka pro MŠ |
20.1.2020 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Portál Math4U – Chceme (se) učit i bavit? |
20.1.2020 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi