Zora Syslová a kolektiv: Věkově heterogenní třídy v mateřské škole |
1.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Kamila Minaříková: Jak učit děti? Důležitá je samostatnost a motivace, radí odborníci |
1.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Josef Mačí: Jasná čísla o „škole na dálku“. Tyto děti distanční výuku nezvládly |
1.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Zuzana Hronová: V roce mluvil ve větách, ve čtyřech četl. Český chlapec je zázračným dítětem |
1.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Michaela Endrštová, Magdalena Synková: Logika i programování navíc. Školy otevírají speciální třídy pro nadané děti |
1.10.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Myslet do hloubky chce odvahu, pro rozvoj intelektového nadání nestačí pouze soutěže, říká Anton Tyutin |
1.10.2022 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Střední článek podpory MŠMT: cyklus tematických besed |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Lucie Kocurová: Zajímavost hodiny vychází z obsahu učiva, ne z líbivých aktivit, říká autorka knihy |
22.9.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Děti zaslouží stejný respekt jako dospělí |
22.9.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Lucie Kocurová: Když děti v dětství nepoužívají technologie, handicap už nedoženou, říká odborník na vzdělávání Ondřej Neumajer |
22.9.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi