Štěpán Kment: Školy jsou už v digitálu. Technologie mohou zlepšit vzdělávání po covidu |
| 8.3.2021 |
| www.ucitelske-listy.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Deník.cz: Tisíce dětí zůstávají bez pomoci |
| 8.3.2021 |
| www.eduin.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Josef Mačí: Starostka tajně sledovala on-line výuku. Učitelé proti tomu protestují |
| 3.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
EDUin: Stát musí mít plán, jak řešit nerovnosti po covidu. Letní doučovací kempy nestačí |
| 3.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
EDUin: Opatření pro podporu žáků v důsledku výpadků výuky během pandemie Covid-19 |
| 3.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Jindřich Zdráhal: Má výuka s OrgPadem a částečně i bez něj |
| 3.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
SYPO představuje další formu podpory pro učitele – online Pískoviště |
| 3.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Tisková zpráva: Stát musí mít plán, jak řešit nerovnosti po covidu |
| 3.3.2021 |
| www.eduin.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Informace/FAQ pro oblast VŠ a VaV - pandemie |
| 2.3.2021 |
| www.msmt.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Integra Data: Mezi 8.-14.2. a 15.-21.2. došlo k 45% nárůstu tydenního přírůstku hospitalizovaných dětí a mládeže |
| 2.3.2021 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |





jsme vždy ve spojení s Vámi