Slum, chudoba, ale i úsměvy místních. Blogerka Weef dokumentovala život a vzdělávací projekty v Bangladéši |
29.7.2019 |
www.perpetuum.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
AKTUÁLNÍ TÉMA: Vyšší platové třídy pro učitele |
29.7.2019 |
www.pedagogicka-komora.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Scio: Dotazníky u Národních srovnávacích zkoušek |
29.7.2019 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Pavel Kovařík: Jak změnit svět? A jak se stát tou změnou, kterou chceme vidět ve světě? |
29.7.2019 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Michal Komárek: Věčná krize učňovského školství – realita nebo chiméra? |
29.7.2019 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Výzva k nominaci učitelů na ocenění za zapojování digitálních technologií do výuky |
29.7.2019 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Stanislav Šimandl: Technické vzdělávání, opravdu? |
28.7.2019 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Kateřina Perknerová: Jiří Drahoš říká: Moje prezidentská kandidatura je rozhodně ve hře |
28.7.2019 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Ondřej Šteffl: Co dnešní děti čeká v 21. století, a jak je na to může škola připravit |
28.7.2019 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Janek Wagner: Komárkův komentář je plný nesmyslů, polopravd a dojmů |
28.7.2019 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi