Nerozdělujme obsah v RVP pro slabší a silnější žáky – nepomůžeme tím nikomu |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Eva Kadlčáková: V matematice neexistuje cesta pro krále. Musí se vysedět, říká oceněná pedagožka a autorka učebnic |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
EDUin: Co zásadního změnit v Hlavních směrech revize RVP? |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
MŠMT: Začínající učitelé se vidí za katedrami i za pět let |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Milla Palkoaho: Nasima Razmyar o skrytém problému v helsinských školách: Inkluze přivádí třídy do chaosu |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
JSNS: Mediální vzdělávání systematicky. Přihlaste se na jeden ze tří celoročních kurzů |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT: Novým ředitelem CERMAT se stal odborník na IT Miroslav Krejčí |
22.9.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Deset zásadních připomínek a požadavků ČMKOS k Návrhu státního rozpočtu na rok 2023 |
22.9.2022 |
www.skolskeodbory.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Zuzana Hronová: Inkluze měla být přínosná pro všechny. O nadané či slabé však umějí pečovat jen některé školy |
22.9.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Filip Vrána: Práce učitele je stresující. Českému školství chybí systém, jak tomu čelit |
22.9.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi