Táňa Pikartová: Když o přijetí do školy rozhoduje los… |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Výzva: Digitální vysokokapacitní sítě z komponenty 1.3 Národního plánu obnovy |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Martina Běťáková: Školy mají být centry vzdělanosti, lídry inovací a změn |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Klára Burešová: Papírování bere ředitelům čas. Většina z nich si na to inspekci stěžovala |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Daniel Prokop: Zkušenosti rodičů dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
CTM: Česka maturita dostává mezinárodní rozměr |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
MŠMT: Operační program Jan Amos Komenský vyhlásí první výzvy |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT k chystané změně v nařízení vlády - metodik ICT vs. koordinátor v oblasti ICT |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Metodická příručka: Pedagogická diagnostika v mateřské škole |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Jiří Burýšek: Jak zjistit, že je fotka falešná |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi