Kantoři se učili, jak by se dalo do výuky zařadit téma migrace |
30.1.2016 |
www.denik.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Proč má smysl učit přírodní vědy |
30.1.2016 |
www.respekt.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Blesk.cz: Jak vidí inkluzi bývalý vedoucí odboru speciálního školství MŠMT, Martin Odehnal |
30.1.2016 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Pavel Pína o inkluzi: Pro děti je hodně důležité zažívat úspěch |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Přečtěte si: Z čeho se inkluze zaplatí? Nevíme |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Je to pokus na dětech s lehkým mentálním postižením, bouří se kritici novely |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Ministryně má problém: inkluzi |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Jana Karvaiová: Hra na demokracii |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Škola doma. Důvod k obavám? |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Škola v štrajku: deťom je zima, pretože sa nekúri, v zborovni je dusno |
30.1.2016 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi