Sedm mýtů, které panují o vyučování na vysoké škole |
8.11.2015 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
České univerzity uspěly, tři z nich se umístily mezi deseti nejlepšími v oblasti |
8.11.2015 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
student.e15.cz: Filozofům by neuškodilo umět programovat, technikům pak zkouška z latiny, říká Josef Šlerka |
8.11.2015 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Kde leží „hranice možného“ ve výuce dějepisu |
8.11.2015 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Deník.cz: Čeští studenti jdou často tam, kde snáz projdou, říká rektor Karel Melzoch |
8.11.2015 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Kulatý stůl SKAV a EDUin: Účastníci debat o inkluzi především žádají více informací |
8.11.2015 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 2,00 |
Přečtěte si: Plán UJAK je v troskách, Slovensko studenty nezachrání |
8.11.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Fórum rodičů: Výzva k posílení role rodičů ve vzdělávání |
8.11.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
ČT24: České děti do školy nechodí rády, matematika se učí systémem vychovat „matfyzáky“ |
8.11.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Zdeněk Sotolář: Inkluze jako byznys |
8.11.2015 |
www.ceskaskola.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi