Miroslav Harant: OVĚŘOVNA: Proč škola koupila žákům deky? ‚Byla to pozornost. Nehrozí, že bychom netopili,‘ tvrdí vedení |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Vývoj počtu asistentů pedagoga v ČR od školního roku 2005/2006 do 2021/2022 |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Vladimíra Spilková: Stát nesmí rezignovat na dohled nad regulovanou profesí učitele |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
MŠMT: Individuální projekty systémové OP JAK v přípravě |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT: Tým poradců ministra Balaše |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Jiří Mach: Šéf Cermatu: Maturita na papíře by měla skončit |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Zbyněk Němec: Kdo jsou žáci se sociálním znevýhodněním? Identifikace jako první krok na cestě k podpoře... |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
OECD: Education at a Glance 2022 |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT: Návrh parametrizace asistentů pedagoga |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 5,00 |
EDUin: Jak si stojí české vzdělávání ve srovnání s dalšími zeměmi OECD? |
| 24.10.2022 |
| www.pedagogicke.info |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |





jsme vždy ve spojení s Vámi