Václav Maněna: Umělá inteligence a zadávání úkolů |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Marek Adler: Proč nemá smysl čekat na revize rámcových vzdělávacích programů? |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Petr Šabata: Učitelům se budou zvyšovat platy podle zákona – nebo taky ne |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Jiří Pšenička, Tomáš Pergler: Turbostudium na univerzitě v Brně. I kolega Nerudové už připustil selhání |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Kamil Kopecký a GPT3 & Midjourney: Umělá inteligence píše za žáky seminárky, učitelé je pak chválí za skvěle zpracované úkoly |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
MŠMT: Skupina expertů posoudí variantní body Hlavních směrů revize RVP ZV |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Stanislav Biler: Do školství musíme investovat také proto, abychom jednou měli lepší ministry financí. Vyplatí se to všem |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Začínající učitelé opouští školství. Palčivý problém českého školství by ale mohla vyřešit novela, která prošla prvním čtením |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
MŠMT: Diskuze nad Dlouhodobým záměrem vzdělávání ČR 2023-2027 |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Josef Mačí: Reforma výuky na školách má oranžovou. Ministr ji neschválil, ani nezamítl |
9.1.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi