Jiří Mach: Nouzové maturity: část komise online |
3.3.2021 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
2.3.: Diskuze ke změnám RVP (PRÁVĚ TEĎ) |
3.3.2021 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
EDUin: Otevřený dopis k plánu na řešení nerovností vzniklých distanční výukou |
3.3.2021 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Hana Vaverková: Nebudem si nic nalhávat, stojí to za… |
3.3.2021 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Vhodné digitální vybavení pro střední školu: Jak ho naplánovat a financovat |
2.3.2021 |
www.npicr.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Vedoucí krajského pracoviště NPI ČR v Jihlavě, Pardubicích, Hradci Králové a Liberci |
2.3.2021 |
www.npicr.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
I za války se chodí do školy, rodí se děti, snažíme se žít, říká česká maminka v Jemenu |
2.3.2021 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Nový RVP ZV (ohlasy a diskuze) |
2.3.2021 |
www.pedagogicka-komora.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Jana Straková, Jaroslava Simonová: Vztah akademické marnosti a výsledků žáků: různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost |
2.3.2021 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Školy se tu vracejí k frontální výuce, ale děti nejsou pasivní. Výsledky mají skvělé, říká český učitel žijící v Londýně |
1.3.2021 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi