Jak přivést děti ke čtení: čtěte sami! |
| 21.1.2015 |
| www.eduin.cz |
| Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Třístupňový model péče z pohledu specialistů školského poradenského zařízení zapojených v projektu RAMPS – VIP III (KA 2 a KA 1) |
| 21.1.2015 |
| www.nuv.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III |
| 21.1.2015 |
| www.nuv.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Marcel Chládek se setkal s velvyslankyní Číny |
| 21.1.2015 |
| www.msmt.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Opava: K zápisu do první třídy letos přišlo 850 dětí |
| 21.1.2015 |
| www.parlamentnilisty.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Petr Chaluš: Víme, co je inkluzivní vzdělávání? |
| 21.1.2015 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Záznam z debaty Rodičovská loterie: jak se připravit na zápisy |
| 21.1.2015 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Alena Hesová, Lukáš Hula: Komentář k výsledkům mezinárodního šetření PISA v oblasti finanční gramotnosti |
| 21.1.2015 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Přečtěte si: Kde nestačí kapacita školy, mohl by rozhodnout los, říká k zápisům Šabatová |
| 21.1.2015 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
MŠMT: Rozšíření Pokusného ověřování individuálního vzdělávání na 2. stupni ZŠ |
| 21.1.2015 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |





jsme vždy ve spojení s Vámi