Opráski sčeskí historje: Jak na slobiví parhcanti |
| 7.1.2016 |
| www.eduin.cz |
| Celý článek |
Průměr: 2,00 |
Stanislav Štech: Komentovaný zápis z Akvária 2 |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Martin Profant: Bezbolestnost inkluze? |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Petr Pudivítr: Pojďme ve školách diskriminovat |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Výsledky programu Excelence středních škol 2015 |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Principy normativního rozpisu rozpočtu přímých výdajů regionálního školství územních samosprávných celků na rok 2016 v úrovni MŠMT - KÚ |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Republikové normativy škol a školských zařízení zřizovaných územními samosprávnými celky na rok 2016 |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Reakce MŠMT na TZ EDUin ke společnému vzdělávání |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Kateřina Valachová: Reálné podmínky učitelů v první linii jsou neúnosné |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 5,00 |
Přečtěte si: Studenti se nechtějí bavit, ale mít vliv na to, co se učí |
| 7.1.2016 |
| www.ceskaskola.cz |
| Celý článek |
Průměr: 4,00 |





jsme vždy ve spojení s Vámi