Ty na matiku prostě nejsi! To by děti neměly slyšet, říká oceněný učitel Tomáš Chrobák |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Nechci učit telefonní seznam informací, ale kompetence do života, říká učitel |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Magdalena Mouralová: Jak psát slovní hodnocení smysluplně? Zeptejte se těch, kterým je určené |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Když máš vztek, buš do polštáře, nebo zhluboka dýchej. Ukrajinské terapeutky pomáhají malým uprchlíkům |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
K přijímačkám míří nejvíc deváťáků za 29 let. Kam se všichni vejdou? |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Slovní hodnocení může skončit debaklem, nebo děti nastartovat k učení. Záleží na provedení |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Vysoké IQ se přeceňuje, říká Vladimír Marček, autor testů Mensa |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Jak mluvit s dětmi o špatných známkách? Důležité je mapovat situaci a chránit atmosféru důvěry |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Formativní přístup není jen soubor technik, ale celkový přístup k učení |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Vášeň, jako by to bylo doopravdy. Jak se na waldorfském lyceu učí byznys |
15.2.2023 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi