![](https://www.vzdelavacisluzby.cz/icons/menu_katalog_firem_new.png)
![](https://www.vzdelavacisluzby.cz/icons/menu_skoly_new.png)
![](https://www.vzdelavacisluzby.cz/icons/menu_prezentace_firmy_new.png)
![](https://www.vzdelavacisluzby.cz/icons/menu_prezentuj_vyhodneji_new.png)
![]() |
TENTO TÝDEN ŘEŠÍME Odtrhneme děti od mobilů! Alespoň na tři hodiny .......... Číst dál >>>
|
O co jde? Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání. |
Pro koho to je? Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci. |
Proč zrovna my? Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete. |
![]() | Týká se druhu škol:MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, |
Česká školní inspekce provádí hodnocení škol a školských zařízení.
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Virtuální sborovna | Virtuální šuplík | Lexikon pedagogických termínů |
Co vyplývá z legislativy | Odkaz na ustanovení právního předpisu |
(nejedná se vždy o doslovné znění příslušného ustanovení právního předpisu, ale o jeho zjednodušený význam) | |
Hodnocení školy se uskutečňuje jako vlastní hodnocení školy a hodnocení Českou školní inspekcí | Z 561/2004, § 12, odst. 1 |
Hodnocení vzdělávání ve školských zařízeních provádí Česká školní inspekce | Z 561/2004, § 12, odst. 3 |
Česká školní inspekce ve školách a školských zařízeních a v místě, kde se uskutečňuje individuální vzdělávání žáka získává a analyzuje informace o vzdělávání dětí, žáků a studentů, o činnosti škol a školských zařízení, sleduje a hodnotí efektivnost vzdělávací soustavy | Z 561/2004, § 174, odst. 2, písm. a) |
Česká školní inspekce ve školách a školských zařízeních a v místě, kde se uskutečňuje individuální vzdělávání žáka zjišťuje a hodnotí podmínky, průběh a výsledky vzdělávání, a to podle příslušných školních vzdělávacích programů a akreditovaných vzdělávacích programů | Z 561/2004, § 174, odst. 2, písm. b) |
Česká školní inspekce ve školách a školských zařízeních a v místě, kde se uskutečňuje individuální vzdělávání žáka zjišťuje a hodnotí naplnění školního vzdělávacího programu a jeho soulad s právními předpisy a rámcovým vzdělávacím programem a dále podmínky a průběh poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních | Z 561/2004, § 174, odst. 2, písm. c) |
Při hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání a školských služeb vychází Česká školní inspekce ze zásad a cílů vzdělávání stanovených školským zákonem, přičemž základním kritériem hodnocení je zejména účinnost podpory rozvoje osobnosti dítěte, žáka a studenta a dosahování cílů vzdělávání ze strany škol a školských zařízení. Kritéria hodnocení předkládá ministerstvu ke schválení. Schválená kritéria hodnocení ministerstvo zveřejňuje | Z 561/2004, § 174, odst. 7 |
Ústřední školní inspektor předkládá ministrovi školství, mládeže a tělovýchovy každoročně v termínu do 15. července návrh plánu hlavních úkolů České školní inspekce na následující školní rok | V 17/2005, § 2, odst. 2, písm. a) |
Ústřední školní inspektor předkládá ministrovi školství, mládeže a tělovýchovy každoročně v termínu do 15. července ke schválení návrh kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání a školských služeb | V 17/2005, § 2, odst. 2, písm. b) |
Hodnocení školy Českou školní inspekcí
Obvyklými výstupy inspekční činnosti České školní inspekce jsou inspekční zprávy, protokoly a tematické zprávy.
jsme vždy ve spojení s Vámi