TENTO TÝDEN ŘEŠÍME Odtrhneme děti od mobilů! Alespoň na tři hodiny .......... Číst dál >>>
|
O co jde? Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání. |
Pro koho to je? Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci. |
Proč zrovna my? Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete. |
Týká se druhu škol:MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, |
Ocenění je jedním z výchovných opatření, které se využívá v základních a středních školách. Ocenění je udělováno žákům povětšinou za mimořádný projev lidskosti, občanské nebo školní iniciativy, záslužný nebo statečný čin nebo za mimořádně úspěšnou práci. Do této kategorie řadíme také ocenění, která uděluje Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Virtuální sborovna | Virtuální šuplík | Lexikon pedagogických termínů |
Co vyplývá z legislativy | Odkaz na ustanovení právního předpisu |
(nejedná se vždy o doslovné znění příslušného ustanovení právního předpisu, ale o jeho zjednodušený význam) | |
Ocenění je jedním z výchovných opatření. Udělit či uložit je mohou ředitel školy nebo školského zařízení nebo třídní učitel | Z 561/2004, § 31, odst. 1 |
Pravidla pro základní školy | |
Ředitel základní školy může na základě vlastního rozhodnutí nebo na základě podnětu jiné právnické či fyzické osoby žákovi po projednání v pedagogické radě udělit ocenění za mimořádný projev lidskosti, občanské nebo školní iniciativy, záslužný nebo statečný čin nebo za mimořádně úspěšnou práci | V 48/2005, § 17, odst. 1 |
Třídní učitel v základní škole může na základě vlastního rozhodnutí nebo na základě podnětu ostatních vyučujících žákovi po projednání s ředitelem školy udělit ocenění za výrazný projev školní iniciativy nebo za déletrvající úspěšnou práci | V 48/2005, § 17, odst. 2 |
Pravidla pro udělování ocenění jsou součástí školního řádu základní školy | V 48/2005, § 17, odst. 4 |
Ředitel základní školy nebo třídní učitel v základní škole neprodleně oznámí udělení ocenění a jeho důvody prokazatelným způsobem žákovi a jeho zákonnému zástupci | V 48/2005, § 17, odst. 6 |
Pravidla pro střední školy | |
Ředitel střední školy může na základě vlastního rozhodnutí nebo na základě podnětu jiné právnické či fyzické osoby žákovi po projednání v pedagogické radě udělit ocenění za mimořádný projev lidskosti, občanské nebo školní iniciativy, záslužný nebo statečný čin nebo za mimořádně úspěšnou práci | V 13/2005, § 10, odst. 1 |
Třídní učitel ve střední škole nebo učitel odborného výcviku může na základě vlastního rozhodnutí nebo na základě podnětu ostatních vyučujících žákovi po projednání s ředitelem školy udělit ocenění za výrazný projev školní iniciativy nebo za déletrvající úspěšnou práci | V 13/2005, § 10, odst. 2 |
Pravidla pro udělování ocenění jsou součástí školního řádu střední školy | V 13/2005, § 10, odst. 4 |
Ředitel střední školy nebo třídní učitel ve střední škole nebo učitel odborného výcviku neprodleně oznámí udělení ocenění jeho důvody prokazatelným způsobem žákovi a zákonnému zástupci nezletilého žáka | V 13/2005, § 10, odst. 6 |
Udělení ocenění se zaznamenává do dokumentace školy | V 13/2005, § 10, odst. 7 |
Ostatní | |
Ocenění uděluje také Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, a to v několika kategoriích | NV 313/2010, § 1 |
Ocenění
Vzor ocenění ředitele školy anebo ocenění třídního učitele je obdobný jako vzor pochval těchto osob. Lze proto použít vzory těchto pochval, které jsou uvedeny v kartě Pochvaly
jsme vždy ve spojení s Vámi